Objawił się Jezus król Polski !

Data: 2011-11-15 18:55:07
Autor: mkarwan
Objawił się Jezus król Polski !

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:j9u61r$9ke$1node2.news.atman.pl...
Już niedugo to co wydawało sie niemożliwe możliwym stać się może.
Polska ma szanse miec swojego króla - Jezusa i to jak najbardziej realnego.
Oto objawił się On - Jezus Chrystus
http://religia.onet.pl/publicystyka,6/syberyjski-chrystus,328.html
wystarczy przywieść go z Syberii do Polski i osadzić na tronie.
Pytanie tylko czy katabasom spodobałby się jego fizyczne panowanie,
bo dla nich dobry Jezus to martwy Jezus.

Dlaczego wyrażasz się obraźliwie o księżach?
katabas obraźl. <o księdzu>
http://sjp.pwn.pl/szukaj/katabas

Data: 2011-11-15 19:34:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-15 18:55, mkarwan pisze:

Dlaczego wyrażasz się obraźliwie o księżach?

Bo sofu to z tych co to lubią stosować odpowiedzialność zbiorową.

Data: 2011-11-15 20:26:00
Autor: sofu

--

Czasami jest to uprawnione.
Obrazowo przedstawiajac: jak by ci ktos wsadził kilka solitrów w dupę, to uważasz, że tylko część z nich pasożytowała by na tobie, a reszta robiła ci dobrze?

sofu

Data: 2011-11-15 20:05:32
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ec2a77c$0$2192$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --

Ponieważ miałem i mam styczność z nimi i wyrobiłem sobie zdanie przynajmniej o paru z nich bezpośrednio
I zapewniam że katabas, to bardzo łagodne okreslenie.
A co do  ich zbiorowości, to tak o nich myśle jak ty o Żydach.

sofu

Data: 2011-11-15 22:01:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:j9ud5r$h4a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie masz zielonego pojęcia co ja myślę o Żydach.
Nic nie usprawiedliwia twojego publicznego wyrażania się w sposób obraźliwy o księżach.

Data: 2011-11-15 22:54:14
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Nic nie usprawiedliwia twojego publicznego wyrażania się w sposób obraźliwy o księżach.

A z jakiego powodu kler kat. miałby być traktowany odmiennie od np. Żydów
czy hydraulików?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 08:59:27
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ec2d318$0$8446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiem, że ty  kochasz Żydów i tylko przypadkiem wciaż ich piętnujesz i szkalujesz na ile możesz?
W takim razie w przeciwieństwie do ciebie piszę o katabasach, to co myślę o nich i ich szkodliwych działaniach w Polsce.
A tak w ogóle to mam gdzieś twoje pouczenia.

sofu

Objawił się Jezus król Polski !