Objawy padajacego lozyska kola?

Data: 2010-06-22 14:07:45
Autor: Bialy
Konrad L napisal:

| Witam
|
| Jakie sa objawy konczacego sie lozyska. Przez jakis czas mi huczalo
| nie za glosno przy wyzszych predkosciach, az tu nagle wczoraj cos
| stuknelo i nawet przy powolnym toczeniu cos metalicznie grzechocze,
| troche jakbym ciagnal za soba na sznurku puszki, podobny odglos byl
| jak mi sie kiedys tlumik oberwal i szural po ziemi, ogolnie jest to
| dosyc glosne. Zbieralem sie tez do wymiany tarcz i klockow bo byly na
| wykonczeniu i tak mysle czego to objaw, klockow/tarcz czy piasty?
|
| Pozdr.

Raczej siadło łożysko w piaście. W sumie powinieneś je wymienić już na etapie huczenia - słyszałem kiedyś historię, że takie łożysko może się rozpaść i koło pojedzie szybciej od reszty samochodu, ale nie wiem, czy to już fizycznie kiedykolwiek miało miejsce :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-06-22 14:34:06
Autor: Konrad L
Objawy padajacego lozyska kola?
Bylem z tym u mechanika jakis miesiac temu ale obadal i powiedzial ze jest OK i nie ma zadnych luzow, jedynie to lekkie huczenie przy 100-120 wystepowalo.

Pozdr.

Data: 2010-06-22 12:50:52
Autor: to
Konrad L wrote:

Bylem z tym u mechanika jakis miesiac temu ale obadal i powiedzial ze
jest OK i nie ma zadnych luzow, jedynie to lekkie huczenie przy 100-120
wystepowalo.

Fajny mechanik, zmień na normalnego.

Objawy padajacego lozyska kola?