Objawy paranoi

Data: 2012-08-30 10:50:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi
Przesrane ma ta Rosja, niestety. Musi nas nieustannie za coś przepraszać, a i tak przepraszany jest totalnie niezadowolony, naburmuszony, nadęty i pogięty. A Rosja musi nas na pewno przeprosić (najlepiej kilkakrotnie) za rozbiory, za stłumione powstania, za Syberię, za nieudany najazd w 20 roku, za 17 września, za Katyń, za to że nas uwolnili spod Niemców, za to że wzięli nas w jasyr i zastąpili Niemców, za odwilż i za zimę, no i oczywiście za Smoleńsk.

Jakby powodów do przepraszania było zbyt mało (bo niewątpliwie coś obraźliwego jeszcze przeoczyłem), to Rosja koniecznie też musi przeprosić nas za komunizm, bo to – jak dowodzi pani Barbara Fedyszak-Radziejowska, dyżurny socjolog PiS – jest „najważniejsze dla przyszłości naszego regionu i relacji polsko-rosyjskich”. I najlepiej niechaj Rosja się pośpieszy i zrobi to nim premier Kaczyński znów zostanie premierem, a może i prezydentem lub królem. Bo wtedy skończą się żarty, prośby i groźby. Armia polska będzie w stanie wymóc należny nam szacunek sobie tylko znanymi metodami i nikt nikogo nie będzie prosił, tylko lał na odlew w mordę, bo godność, honor, buk i ojszczyzna jest dla Polaka najważniejsza. I niech czym prędzej też Rosja przeprosi za to że istnieje, bo lada moment może nie mieć już szansy.
czwartek, 30 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2847-objawy-paranoi.html

Data: 2012-08-30 04:10:52
Autor: HaMMeR
Objawy paranoi
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 10:50:51 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

No, to podaj agenciarski szczurze, kiedy to tak ta Rosja Polakow przepraszala
w ostatnich 100 latach??!!
Jesli nie podasz dat, to jestes takim samym zawszonym i sprzedajnym sukinsynem,
jak ten twoj guru rabestein!
Pomijam, ze wzgledow oczywistych, ostatnie katabaskie 'wybaczamy i prosimy o wybaczenie', bo takie brzmienie hanbi Polakow, bo rosyjskich mordow nie wybaczamy
bo nie bylo oznak ekspiacji z ich strony, natomiast nie ma niczego, co mogli by te
azjatyckie hordy, NAM wybaczac!!!
Probujesz to zrozumiec matole POsowiecki?

Data: 2012-08-30 15:11:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:04c3fcd0-3fa6-429f-9c76-f13910a2fb7dgooglegroups.com...

[...]

===============================

Młoteczku! Ponieważ jestem dość wiekowy, pamiętam reakcje na list biskupów polskich do niemieckich. Dokładnie takie same jak twoje. Więc wal się!

Data: 2012-08-30 15:16:17
Autor: Neko
Objawy paranoi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Młoteczku! Ponieważ jestem dość wiekowy, pamiętam reakcje na list biskupów polskich do niemieckich. Dokładnie takie same jak twoje. Więc wal się!

I to by wszystko tlumaczylo twoja milosc do moskali.

DEMENCJA STARCZA! :-)

Data: 2012-08-30 19:59:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:503f67c4$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Lekcje odrobiłeś, chłopcze? To teraz paciorek, siusiu i spać!

Data: 2012-08-30 19:03:22
Autor: Chiron
Objawy paranoi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503f669c$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wal się sam! Te sytuacje nie mają ze sobą niczego wspólnego. Byś napisał może do revelsteina- niech Ci to wytłumaczy.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 20:01:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1o6cr$m8f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Konia kują, ża żaba łapę podstawia. Czy jakoś tak. Wabisz się "HaMMeR"?
Wal się!

Data: 2012-08-30 20:14:40
Autor: Chiron
Objawy paranoi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503faa96$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To grupa dyskusyjna, a nie gadu- gadu. Wal się:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 11:19:01
Autor: HaMMeR
Objawy paranoi
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 15:11:57 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Uytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa w wiadomoci news:04c3fcd0-3fa6-429f-9c76-f13910a2fb7dgooglegroups.com...

> [...]

azjatyckie hordy, NAM wybaczac!!!

Probujesz to zrozumiec matole POsowiecki?

==============================> Moteczku! Poniewa jestem do wiekowy, pamitam reakcje na list biskupw polskich do niemieckich. Dokadnie takie same jak twoje. Wic wal si!

Nie klam demencjuszu, reakcje byly zupelnie inne.
Stary zgnusnialy capie, nie licz na to, ze mlodzi nie
moga pamietac, wiec ci uwierza, ale ja rowniez bylem
swiadomym swiadkiem tamtych chwil i jak powiedzialem,
reakcje byly zupelnie inne i okolicznosci byly rowniez diametralnie inne!
To dzisiejsze 'pojednanie' jest wnikiem jedynie rosyjskiej
gry politycznej i dramatycznej nadgorliwosci niektorych biskupow,
z syndromem parcia na szklo, gotowych zaisniec mimo ogromnego
kosztu w sferze duchowej ktore poniesie sam Kosciol i wszyscy
Polacy, nie piszac juz o kosztach polityczno-gospodarczych,
jakie poniesie juz wkrotce nasz kraj na skutek tej rosyjskiej gry!
Chcialbym, aby moje slowa obrocily sie w goowno, ale chyba nie ma na to szans...

Data: 2012-09-01 15:07:36
Autor: Przemysaw M.
Objawy paranoi
Dnia Fri, 31 Aug 2012 11:19:01 -0700 (PDT), HaMMeR napisa(a):

Susznie prawisz.

--

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy

Data: 2012-08-30 11:23:44
Autor: Chiron
Objawy paranoi

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503f2950$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I co byś zrobił, jakby dajmy na to- revelstein zapił i niczego nie napisał? Nawet byś nie wiedział, co masz myśleć. To musi być stresujące, taka sytuacja. Na przykład: Idzik- co myślisz na dany temat? Idzik szuka, szuka- a tu revelstein nie napisał! No i co wtedy? Współczuć tylko.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 12:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1nbev$8cm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jasne! Podpowiada mi nawet, kiedy mam iść do sracza! I co ty na to?
Może jednak geniuszu, odniesiesz się do treści. Napisz czy się zgadzasz, czy nie. A jeśli nie, to dlaczego. Zamiast tego wolisz przypie***dalać się do mnie.

Data: 2012-08-30 18:24:52
Autor: Chiron
Objawy paranoi

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503f4135$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK- odnosze się do tego, co napisane. Jednak najprostszą rzecz usiłowałem tobie wytłumaczyć- z zerowym rezultatem. Późno bo późno, ale zrozumiałem wtedy, że tak naprawdę- to ty nie jesteś w stanie przeczytać ze zrozumieniem czegoś, co przekracza 2 zdania. Mogę Ci przypomnieć.
Poza tym- jak ktoś chce podyskutować- to wystarczy link i jakiś swój własny komentarz, a nie pastować całości.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 20:04:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1o44l$k2g$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czekam na odniesienie się do treści, geniuszu!
Tylko, że już wszystko wyje***ałeś z dyskusji. Nawet link do przedmiotu dyskusji. Czyli brandzluj się sam.

Data: 2012-08-30 20:13:37
Autor: Chiron
Objawy paranoi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503fab2d$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobra- jeszcze raz.
Naprawdę- bez żartów- przeczytałem 2 razy. Zgaduję tylko, że to niby jakaś satyra. Jednak nie kumam całkiem, o co autorowi chodzi. Niby to wyśmiewa się, że żądamy od Rosji przeprosin (no ale kto właściwie żąda?)- i robi sobie z tego jaja. Czyli- że jak? Nie ma za co, nic się nie stało? Naprawdę- nie kumkam. Domyślam się także, że ma to coś wspólnego niby z "pojednaniem" naszego Kościoła z kagiebowską cerkwią. Tylko naprawdę- nie kumam. Możesz wytłumaczyć- bo albo ten revelstein to idiota (albo  płatny agitator)- albo ja czegoś nie rozumiem

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 15:10:38
Autor: Neko
Objawy paranoi
[...]

Aaa...daj mu spokoj. Idzik to taki pozyteczny idiota. :-)

Data: 2012-08-30 11:27:36
Autor: mkarwan
Objawy paranoi
[...]

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-08-31 16:46:20
Autor: Grzegorz Z.
Objawy paranoi
Przecie na zdjciu jest link wskazujcy prawdziwe rdo pochodzenia tego
zdjcia (www.lolcats.com) i nie jest to kot Revelsteina tylko zdjcie
(fotomonta) cignite ze strony www.lolcats.com

--
"Nauka nie obalia starych mitw, tylko je doprecyzowaa."

Data: 2012-08-31 18:22:51
Autor: mkarwan
Objawy paranoi
Uytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisa w wiadomoci news:k1qino$v4j$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajcego si za anonymizerem

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koci.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bdzie przeklty Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najwitsza, i
cae krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie ydw nie znosz"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl