Objawy paranoi

Data: 2012-08-30 11:23:44
Autor: Chiron
Objawy paranoi

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503f2950$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Przesrane ma ta Rosja, niestety. Musi nas nieustannie za coś przepraszać, a i tak przepraszany jest totalnie niezadowolony, naburmuszony, nadęty i pogięty. A Rosja musi nas na pewno przeprosić (najlepiej kilkakrotnie) za rozbiory, za stłumione powstania, za Syberię, za nieudany najazd w 20 roku, za 17 września, za Katyń, za to że nas uwolnili spod Niemców, za to że wzięli nas w jasyr i zastąpili Niemców, za odwilż i za zimę, no i oczywiście za Smoleńsk.

Jakby powodów do przepraszania było zbyt mało (bo niewątpliwie coś obraźliwego jeszcze przeoczyłem), to Rosja koniecznie też musi przeprosić nas za komunizm, bo to – jak dowodzi pani Barbara Fedyszak-Radziejowska, dyżurny socjolog PiS – jest „najważniejsze dla przyszłości naszego regionu i relacji polsko-rosyjskich”. I najlepiej niechaj Rosja się pośpieszy i zrobi to nim premier Kaczyński znów zostanie premierem, a może i prezydentem lub królem. Bo wtedy skończą się żarty, prośby i groźby. Armia polska będzie w stanie wymóc należny nam szacunek sobie tylko znanymi metodami i nikt nikogo nie będzie prosił, tylko lał na odlew w mordę, bo godność, honor, buk i ojszczyzna jest dla Polaka najważniejsza. I niech czym prędzej też Rosja przeprosi za to że istnieje, bo lada moment może nie mieć już szansy.
czwartek, 30 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2847-objawy-paranoi.html

I co byś zrobił, jakby dajmy na to- revelstein zapił i niczego nie napisał? Nawet byś nie wiedział, co masz myśleć. To musi być stresujące, taka sytuacja. Na przykład: Idzik- co myślisz na dany temat? Idzik szuka, szuka- a tu revelstein nie napisał! No i co wtedy? Współczuć tylko.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 12:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1nbev$8cm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jasne! Podpowiada mi nawet, kiedy mam iść do sracza! I co ty na to?
Może jednak geniuszu, odniesiesz się do treści. Napisz czy się zgadzasz, czy nie. A jeśli nie, to dlaczego. Zamiast tego wolisz przypie***dalać się do mnie.

Data: 2012-08-30 18:24:52
Autor: Chiron
Objawy paranoi

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503f4135$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK- odnosze się do tego, co napisane. Jednak najprostszą rzecz usiłowałem tobie wytłumaczyć- z zerowym rezultatem. Późno bo późno, ale zrozumiałem wtedy, że tak naprawdę- to ty nie jesteś w stanie przeczytać ze zrozumieniem czegoś, co przekracza 2 zdania. Mogę Ci przypomnieć.
Poza tym- jak ktoś chce podyskutować- to wystarczy link i jakiś swój własny komentarz, a nie pastować całości.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 20:04:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Objawy paranoi

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1o44l$k2g$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czekam na odniesienie się do treści, geniuszu!
Tylko, że już wszystko wyje***ałeś z dyskusji. Nawet link do przedmiotu dyskusji. Czyli brandzluj się sam.

Data: 2012-08-30 20:13:37
Autor: Chiron
Objawy paranoi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503fab2d$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobra- jeszcze raz.
Naprawdę- bez żartów- przeczytałem 2 razy. Zgaduję tylko, że to niby jakaś satyra. Jednak nie kumam całkiem, o co autorowi chodzi. Niby to wyśmiewa się, że żądamy od Rosji przeprosin (no ale kto właściwie żąda?)- i robi sobie z tego jaja. Czyli- że jak? Nie ma za co, nic się nie stało? Naprawdę- nie kumkam. Domyślam się także, że ma to coś wspólnego niby z "pojednaniem" naszego Kościoła z kagiebowską cerkwią. Tylko naprawdę- nie kumam. Możesz wytłumaczyć- bo albo ten revelstein to idiota (albo  płatny agitator)- albo ja czegoś nie rozumiem

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 15:10:38
Autor: Neko
Objawy paranoi
[...]

Aaa...daj mu spokoj. Idzik to taki pozyteczny idiota. :-)

Objawy paranoi