Obłęd.

Data: 2010-07-19 19:08:07
Autor: mkałrwan jest debilem
Obłęd.
Jeden zamordował prawie setkę ludzi, drugi chce podpalic Polskę, żeby przekonac, że tak nie było. Czas z tym skończyc!

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-19 12:40:47
Autor: precz z PO
Obłęd.
mkałrwan jest debilem pisze:
> Jeden zamordował prawie setkę ludzi, drugi chce podpalic Polskę, żeby
> przekonac, że tak nie było. Czas z tym skończyc!

No i co teraz zrobisz? Razem z Palikotem zastrzelisz Kaczyńskiego i wypatroszysz? Czy tak jak zwykle ze złości pocałujesz go w dupę, a później wkleisz tutaj jakiś kolejny bzdecik z GW?

Data: 2010-07-19 23:17:49
Autor: Polok_prawdziwy
Obłęd.
precz z PO wrote:

> [...]

wypatroszysz? Czy tak jak zwykle ze złości pocałujesz go w dupę, a
później wkleisz tutaj jakiś kolejny bzdecik z GW?

GUPIś, jak kuń rubisiuw...!

- downo jus to godołem, ze potsebaby PSYKRUTKIEGO na kolano psepiońć i puplicnie na gołom dupem mu naprać...!

Łod wstydu zeswojim Alikiem by siem zamknoł i nigdy naświatło publicne by niewypełzł...

Data: 2010-07-19 16:26:00
Autor: precz z PO
Obłęd.
Polok_prawdziwy pisze:

GUPIś, jak kuń rubisiuw...!

Co tam beblesz baranku?

Data: 2010-07-20 08:38:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Obłęd.
Polok_prawdziwy pisze:

> GUPIś, jak kuń rubisiuw...!
> Co tam beblesz baranku?

żEKŁEM...!!!

Data: 2010-07-19 19:13:01
Autor: abc
Obłęd.
Jeden zamordował prawie setkę ludzi, drugi chce podpalic Polskę, żeby
przekonac, że tak nie było. Czas z tym skończyc!

Coś ci się popieprzyło. Neron był w Rzymie, a nie w Polsce.

Data: 2010-07-19 19:24:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Obłęd.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4487a5$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Jeden zamordował prawie setkę ludzi, drugi chce podpalic Polskę, żeby
przekonac, że tak nie było. Czas z tym skończyc!

Coś ci się popieprzyło. Neron był w Rzymie, a nie w Polsce.

Jak Feniks z popiołów odrodził się w Polsce!

Data: 2010-07-19 20:14:49
Autor: u2
Obłęd.
[...]

Dla rusko-niemieckiej agentury to pestka.

Data: 2010-07-20 08:27:06
Autor: mkałrwan jest debilem
Obłęd.

[...]

Masz rację widząc analogię pomiędzy Kaczyńskim a Neronem!

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-20 08:52:43
Autor: PesTYcyD
Obłęd.
Miałem rozmowę przy piwku ze znajomym, który jest psychologiem, na tematy polityczne. Jego zdaniem kwaczor ma typowe symptomy manii, która jest elementem składowym schizofrenii. Jarkacz jest na równi pochyłej w dół i niebawem będziemy świadkami coraz większego oddalenia się od rzeczywistości tego biedaka.

Data: 2010-07-20 06:32:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Obłęd.
On 20 Lip, 08:52, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
[...]

tO WAM TAM W PSYCHIATRYKU PIWO DO OBIADOW DAJA?

Data: 2010-07-20 09:00:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Obłęd.

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i23h3s$l1k$1news.onet.pl...
[...]

Czy jego wyznawcy będą też zjeżdżali w dół?

Data: 2010-07-20 09:35:38
Autor: PesTYcyD
Obłęd.
Czy jego wyznawcy będą też zjeżdżali w dół?

Będą równali do poziomu prezesa.

Data: 2010-07-20 14:09:12
Autor: mkałrwan jest debilem
Obłęd.

[...]

E tam, zaraz manii. Prześladują kurdupla i tyle. Podglądają, podsłuchują, sypią białą truciznę do cukru. To wszystko robi "układ" ;-))

Przemysław Warzywny