Obłęd.

Data: 2010-07-19 12:40:47
Autor: precz z PO
Obłęd.
mkałrwan jest debilem pisze:
> Jeden zamordował prawie setkę ludzi, drugi chce podpalic Polskę, żeby
> przekonac, że tak nie było. Czas z tym skończyc!

No i co teraz zrobisz? Razem z Palikotem zastrzelisz Kaczyńskiego i wypatroszysz? Czy tak jak zwykle ze złości pocałujesz go w dupę, a później wkleisz tutaj jakiś kolejny bzdecik z GW?

Data: 2010-07-19 23:17:49
Autor: Polok_prawdziwy
Obłęd.
precz z PO wrote:

> [...]

wypatroszysz? Czy tak jak zwykle ze złości pocałujesz go w dupę, a
później wkleisz tutaj jakiś kolejny bzdecik z GW?

GUPIś, jak kuń rubisiuw...!

- downo jus to godołem, ze potsebaby PSYKRUTKIEGO na kolano psepiońć i puplicnie na gołom dupem mu naprać...!

Łod wstydu zeswojim Alikiem by siem zamknoł i nigdy naświatło publicne by niewypełzł...

Data: 2010-07-19 16:26:00
Autor: precz z PO
Obłęd.
Polok_prawdziwy pisze: