Obłęd bezpieczeństwa...

Data: 2019-11-28 21:44:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...
Loguję się do Getin -- SMS...
Ale, ale!!!.... Nieznane/niezaufane urządzenie -- więc kolejny SMS...
Zlecam przelew wszystkich ;) pieniędzy z Oszczędnego na ROzRzutne...
(przelew 11 groszy trwa chwil kilka, choć Getin uważa to za 'natychmiast'...)
Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS...
A to inne to 2Pi w Mille...
Loguję się do Mille -- OK...
Ale chcę poznać historYję -- SMS...
[ponoć historyczni oszuści/fałszerze są jak oszuści/fałszerze pieniężni]

-=-

Czemu i komu służą te SMSy?!

-=-

BTW historYi...
HisorYja bywa przykra -- raz jest z liter...
(raz z cyfr lub z obrazków? -- nie...)
Raz z pół litra... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-11-29 08:34:51
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
Czemu i komu służą te SMSy?!

Abyś miał poczucie że pieniądze które wydajesz na biurwy brukselskie to super lokata Twojego kapitału ;-)

Data: 2019-11-30 00:55:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"z" 5de0ca1a$0$17358$65785112@news.neostrada.pl

Czemu i komu służą te SMSy?!

Abyś miał poczucie że pieniądze które wydajesz na
biurwy brukselskie to super lokata Twojego kapitału ;-)

Nie uczestniczę w wyborach i nie popieram przynależności RP do UE.

-=-

Zauważam istnienie sprawiedliwości dziejowej -- przed setkami
lat Polacy gnietli Rusinów mniej więcej tak (merytorycznie,
profesjonalnie, nowocześnie itd.) jak teraz Brukselczycy
gniotą Polaków... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-11-30 02:46:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5de1b020$1$17356$65785112@news.neostrada.pl

profesjonalnie, nowocześnie itd.) jak teraz Brukselczycy

Uprzedzając napady -- ww. 'Brukselczycy' nie
są mieszkańcami miasta o imieniu ;) Bruksela... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-11-30 13:08:47
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
Nie uczestniczę w wyborach i nie popieram przynależności RP do UE.

Czyli na tematy polityczne nie masz moralnego prawa się wypowiadać.

W czym jeszcze nie uczestniczysz?

Robisz tyle "wiatru" naokoło

Taki teoretyk gawędziasz? :-)

Bez urazy. Rentę masz pewnie przyznaną praworządnie. Nie pytam które członki Ci nie funkcjonują bo RODO nie pozwala ;-)

Data: 2019-12-02 02:36:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"z" 5de25bd0$0$559$65785112@news.neostrada.pl

Nie uczestniczę w wyborach i nie popieram przynależności RP do UE.

Czyli na tematy polityczne nie masz moralnego prawa się wypowiadać.

Nie wypowiadam się. [odpowiedzialność polskich polityków widać
choćby na przykładzie wypadków drogowych; jeśli ktoś uzna, że
,,było ślisko'' -- samochód straży pożarnej jakoś ;) dojechał
bez dachowania...]

W czym jeszcze nie uczestniczysz?

W Twoim życiu?

Robisz tyle "wiatru" naokoło

Ile? I czym mierzysz? Kilogramami? Metrami na sekundę? Megawatami?...
[zapewne z ze zgryzoty pierdzi, gdy mnie czyta...]

Taki teoretyk gawędziasz? :-)

Przedstawiasz się? [nie wiem, czy warto -- z jest
tu dobrze znany jako czysty teoretyk]

Bez urazy. Rentę masz pewnie przyznaną

Jaką rentę? Przez kogo przyznaną? Kiedy?... Jak wysoką?...
Jak płaconą? -- gotówką do ręki, sztabkami złota lub
wiedzy, czy przelewem?...

praworządnie. Nie pytam które członki Ci nie funkcjonują bo RODO nie pozwala ;-)

[co tu napisać? -- by po próżnicy nie gadać z kimś, kto nie
ma pojęcia o pracy w DTP, którą rzekomo wykonuje zawodowo, co
mu nieraz wykazałem publicznie... nie słyszał o ligaturze, jest
na bakier nie tylko z ortografią i grafiką, ale ogólnie z językiem
rysowanym i polskim językiem pisanym... ma kredyt w banku (chyba
Millennium, choć to nie jest pewne), wie, że umowa kredytu zawiera
jakieś abuzy, ale nie wie nawet tego, czy to ,,kredyt indeksowany'',
czy ,,kredyt denominowany''... wie, że zawarł umowę z banksterami
(dobrze, jeśli wie, z którym bankiem) i żąda zaprzestania ściągania
długów (powstałych w wyniku zawarcia tejże umowy kredytowej) które
poczynił przeca dobrowolnie... może rzucić jakieś porno?...]

   https://www.youtube.com/watch?v=FjDBMzweZj8
   Jak działa kradzież karty SIM? Co to jest SIM swap?

['z' umie ,,szczekać'' -- kłamać, jątrzyć, bredzić, narzekać, ale
niewiele więcej... zaliczam go do ludzi, którzy chętnie by wzięli
kredyt na wszystko, po czym kazaliby innym ludziom ów kredyt spłacać,
powołując się na: miłosierdzie, nieistniejące prawa, pseudofakty itd...
choćby teraz -- bredzi o jakiejś mojej rencie, choć wie, że żadnej
renty nie mam i nie miałem... może dożyję do ,,renty starczej'',
czyli do emerytury... na grupach dyskusyjnych chyba do tej pory
nie napisał niczego, co mogłoby mnie zainteresować/zaciekawić...
można go jedynie traktować jako tło własnych wypowiedzi...
i to raczej kiepskie tło...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-02 10:11:59
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
To jest ten wiatr zmian ;-)

Data: 2019-12-02 10:21:03
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
nie słyszał o ligaturze

To tak jeszcze edukacyjnie bo widzę że masz strasznie przestarzałą wiedzę.
Od 20 lat programy do składu od PageMakera poczynając robią wiele rzeczy same tak aby użytkownik nawet nie musiał wiedzieć co to ligatura.
W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są zaznaczane na żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP w XXI wieku.
Corela i Ilustratora nie używam do składu a Scribusa, Kombi czy Inkscape znam tylko pobieżnie. Być może tam trzeba coś grzebać. Sądzę że wątpię.

Data: 2019-12-02 03:47:56
Autor: Dawid Rutkowski
Obłęd bezpieczeństwa...
W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 10:21:33 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są zaznaczane na żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP w XXI wieku.

Uważaj, bo z tak dobrymi programami, które robią wiele rzeczy same, to DTP w XXI wieku zaraz będzie wyglądało tak, że zaraz za użytkownika wystarczy Ukrainiec, byle tylko znał polski alfabet - a za niedługo, choć dla Ciebie to już będzie wszytko jedno, nie będzie nawet potrzeba użytkownika.

Data: 2019-12-02 18:16:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"Dawid Rutkowski" d67afc05-a9b5-47b3-9d95-92371029cde7@googlegroups.com

z> To tak jeszcze edukacyjnie bo widzę że masz strasznie przestarzałą wiedzę.

Wiedza (co do Twej niewiedzy) jest IMO straszliwa...
Ale czy oby na pewno jest przestarzała?

z> Od 20 lat programy do składu od PageMakera poczynając robią wiele rzeczy
z> same tak aby użytkownik nawet nie musiał wiedzieć co to ligatura.

Wystarczy rzut oka na jakąkolwiek publikację drukowaną (papierową
czy ekranową) aby zauważyć ligaturę -- wystarczy czytać... Jak to
możliwe, że pracując w DTP nie czytasz?! Jak to w ogóle możliwe,
że obywasz się w życiu bez czytania?! -- może jesteś niewidomy...
Może czytasz, ale używasz Braille'a?...

Czy niewidomy może pracować w DTP?
[tak daleko posunęła się ta komputeryzacja?]

Jakby człowiek pracujący w stajni (może weterynarz, może trener
koni, może stajenny) nie wiedział, iż końskie kopyta są zwykle
pionowe, nie poziome... ;)

 - Muszą być poziome, skoro koń potrafi kopnąć człowieka...

z> W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są
z> zaznaczane na żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP
z> w XXI wieku.

IMO ligatury nie można nie zobaczyć!
Można co najwyżej nie znać nazwy 'ligatura', a i to raczej nie
wówczas, gdy pracuje się w DTP, lub choćby zna kogoś, kto pracuje
w DTP -- ja znałem, więc wiem...

Znałem, więc zapytałem o zlewające się litery i nawet zwalczałem
ligaturę... (w TeXu wystarczyło wstawienie nawiasów klamrowych
pomiędzy litery -- f{}f, f{}i...)

DR: Uważaj, bo z tak dobrymi programami, które robią wiele rzeczy
DR: same, to DTP w XXI wieku zaraz będzie wyglądało tak, że zaraz
DR: za użytkownika wystarczy Ukrainiec, byle tylko znał polski
DR: alfabet - a za niedługo, choć dla Ciebie to już będzie
DR: wszytko jedno, nie będzie nawet potrzeba użytkownika.

Program sam będzie tworzył -- pisał powieści czy wiersze,
opisywał wydarzenia, prowadził wywiady, fotografował... ;)

Już teraz niektórzy (Trybun chociażby) uważają, iż nie fotograf
fotografuje, ale aparat, do którego podczepiony jest człowiek...
(albo i nie podczepiony)

[z być może dąży do świata, w którym jego kredyt spłacony
zostanie przez jakiś program komputerowy... może nawet
rozgląda się za bankiem stosownie skomputeryzowanym...]

[może i ja spróbuję -- kupię nowy telefon na krechę i nie
będę spłacał rat; wyjdę na ulicę i głośno będę krzyczał
o lichwie, zdzierstwie, banksterach... toż każdy orze jak
może -- oby mógł! po co mam trudzić się nad odblokowaniem
czy uruchomieniem starego, skoro mogę kupić Mi 8 lub Mi 9...
albo lepszy... stać mnie będzie na lepszy!]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-02 18:51:28
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
[...]

Spokojnie używam CS4 (dość stary program). Wiem co się dzieje w nowych abonamentach CC.
I wcale nie działa tu zasada że są łatwiejsze/lepiej napisane/sprawiające mniej problemów. Można się nieźle naciąć bez doświadczenia. Ukrainiec z polskim alfabetem tu nic nie zdziała.

Piszę tylko że od wielu lat ręcznie nie ustawia się ligatur, dzielenia wyrazów czy zawieszonych spójników. Są wbudowane w program albo dodatkowe skrypty. A i tak człowiek musi to kontrolować bo program jest tylko bezmyślnym programem. Wydajność dzięki temu ogromnie wzrosła.

Data: 2019-12-03 02:26:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"z" 5de54f21$0$503$65785112@news.neostrada.pl

[...]

IMO nowsze są zawsze lepsze od starszych, ale gdy
ktoś nie ma nowszego, musi zadowolić się starszym...

[...]

Czyli jednak jakiś człowiek kontroluje a Ty nie wiesz o ligaturach...
(nie wiedziałeś, choć twierdziłeś, że pracujesz)
Czy nadal twierdzisz, że pracujesz w DTP?...
IMO ktoś inny za Ciebie pracuje...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-03 07:02:20
Autor: z
Obłęd bezpieczeństwa...
IMO nowsze są zawsze lepsze od starszych, ale gdy
ktoś nie ma nowszego, musi zadowolić się starszym...

Pracowałeś na Illustratorze CC?
Oczywiście że nie. Podpowiem że uczucie takie jak na Corelach poniżej X3

Czyli jednak jakiś człowiek kontroluje

Tak. Ja ;-)

IMO ktoś inny za Ciebie pracuje...

Właśnie się wydało że Ty na pewno nie pracujesz ;-)

Data: 2019-12-04 01:29:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"z" 5de5fa6d$0$519$65785112@news.neostrada.pl

Pracowałeś na Illustratorze CC?
Oczywiście że nie.

Skąd ta pewność? ;) Illustrator jest nie od dziś... ;)

Podpowiem że uczucie takie jak na Corelach poniżej X3

Corela już zapomniałem, ale pamiętam, że kiedyś lubiłem go...
Tyle tylko, że tego Corela do wektorów prawie nie używałem...
(niemal wyłącznie do BM) Miałem wiele Coreli, ale używałem
niewielu... Wszystkie miałem za free, niektóre legalnie...
Jednego z tych legalnych (z jakiejś gazetki) nie używałem
wcale, bo jakoś mi nie pasował i legalność jakoś miała
wygasnąć z czasem... Miał kameleona zamiast balona... ;)

Dziś już nawet nie wiem, co to Corel X3...

Nie chcę odgrzebywać tego tematu, bo mnie po prostu boli...
Obecność PSa/CC jest pozbawiona wspomnień z dawnych lat...
Pamiętam tylko jedną niemiłą przygodę z PSem -- bardzo
wulgarnego juzera Psa, czy tylko pseudojuzera... Pamiętam
też (z jakiejś wystawy -- targów) tajemniczego gościa ;)
wystawiającego się z kilkoma panienkami mającymi go za
guru, który chwalił się przede mną wiedzą tajemną ;)
dotycząca łamania kodu PSa... Coś jak łamanie kodu
Leonarda da Vinci... ;) Rozmowa wykazywała, iż człek
ten czuje się co najmniej niezbyt pewnie w tym, o czym
mówił... A ja?... Co ze mną?... Ten guru dał mi nadzieję,
ale tylko nadzieję na przekazanie mi wiedzy tajemnej... ;)
Mnie Adobe powiedział prostymi słowami, co mam uczynić,
by mieć święty spokój aktualizacyjny... ;) To właśnie Adobe
mi powiedział, jak ,,łamać'' nie tylko jego ,,zabezpieczenia'',
ale także inne zabezpieczenia -- podobne... To od Adobe
dowiedziałem się tego i owego konkretnie o Adobe oraz
ogólnie o Win, i o rzekomych wiedzach tajemnych...
Później jeszcze parę razy fragmenty tej wiedzy
przekazywali mi różni krakerzy i włamywacze
oraz łamacze ;) zabezpieczeń...

Pamiętam jednego z takich łamaczy -- irytowało go moje zbyt
powolne (wg niego!!!) myślenie... IMO jego mowa była gęsta, ;)
że to tak określę... Nie lubił powtarzania, nowe terminy/nazwy
wrzucał w rozmowę bez definiowania czy tłumaczenia, uznając iż
sam kontekst musi mi wystarczyć do zrozumienia znaczenia nowego
słowa... Słowa ze slangu, nie z mowy codziennej...

Po latach odkrywam, że znał się na rzeczy bardzo dobrze, ale
cierpliwości to on raczej ;) nie miał za dużo... On sam zaś
mnie ponoć określił jako ,,pojętnego'', choć... ,,pozbawionego
cierpliwości''... ;) Rzekomo wszystko chciałem poznać zbyt szybko...
Bez refleksyjnego zgłębienia... Bez szacunku do wiedzy i praktyki...
Ponoć wierzył, że z czasem pojmę wszystko, co mi przekazywał a na
czym mi zależy... Pojąłem niemal wszystko... Nie wiem, po co, bo
wiedza ta dziś nie jest użyteczna?... Jedne rzeczy stają się
oczywiste/banalne, inne są powszechnie odtajemniczane, jeszcze
inne nie znajdują sobie miejsca w dzisiejszej rzeczywistości,
gdyż ta powędrowała przed laty zupełnie innymi drogami...

Czyli jednak jakiś człowiek kontroluje

Tak. Ja ;-)

IMO ktoś inny za Ciebie pracuje...

Właśnie się wydało że Ty na pewno nie pracujesz ;-)

Z Corelami? -- od kilkunastu lat...
Wszedłem na PSa i tak już zostało...
Pamiętam, jak pierwszy raz zobaczyłem PSa w akcji...
W rękach kogoś, kto dobrze to znał... Zatęskniłem,
zainstalowałem -- i tak zostało...
Ten ktoś dał mi nadzieję na zdatny klucz do Psa,
ale tylko nadzieję... ;) (ponoć on sam kupował
rzeczywiste licencYje PSa)

Fajnie było, gdy Adobe zauważył kategorycznie, ;) że nie mogę
użyć jakiegoś/pewnego kluczyka... Dlaczego nie mogę? -- bo
choć dla mnie za freeko, był poprawny... ;) (jak miał być
niepoprawny, skoro dostałem ów kluczyk od Adobego jako
**przykład** tego, czego nie wolno ;) mi używać!?)

Od lat aktualizuję dwie wersje PSa...
Ale istotnie -- nie używam tego oprogramowania zbyt często.. ;)

Skąd ta pewność, że czegoś nie używam lub nie używałem?
Za drogo?! Adobe potrafi dać coś na: miesiąc, rok czy
na siedem dni... ;) Nie wspomina o nocach... ;) Tak
skrzętnie pilnuje, by tacy jak ja nie czuli się skrępowani... ;)

-=-

Wiesz, co dla mnie było najgorsze? Ściągnięcie wszystkiego,
ale nie dlatego, że Adobe pilnował jak pies ogrodnika, ;)
lecz dlatego, że łącza netowe były złej jakości...

Adobe dba o ,,nielegalnych'' nie gorzej niż o legalnych,
o czym przekonuję się co jakiś czas... [miewam wrażenie
takie, iż ,,nielegalnych'' lubi mocniej niż legalnych
czy quasi-legalnych, gdyż ,,nielegalni'' są mniej nadęci
i są pojętniejsi oraz są bardziej tolerancyjni niż legalni...
i chyba są bardziej wdzięczni za okazywaną im życzliwość...]

-=-

Corela do wektorów używałem kiedyś, ale nie poświęciłem
mu zbyt wiele czasu... W ogóle Corela poznałem właśnie
jako coś do wektorów... Wektorowa grafika budziła wówczas
emocje... Pamiętam to jeszcze z czasów przedPeCetowych...
Pamiętam ludzi nadętych, pilnujących swych sekretów... ;)
Niektóre z tych sekretów były aż tak tajne, że do głowy
by mi nie przywędrowywało, iż mogą to być jakieś sekrety... ;)

Pamiętam z tamtych lat jakiegoś faceta (nawet nie poznałem
jego imienia -- pewnego dnia przyszedł do moich znajomych
grafików, aby pochwalić się czymś) którego złośliwie
wciągnięto w rozmowę ze mną, podczas której dowiedziałem
się o tym, że ,,na sercu'' (w kieszeni koszuli) nosi sekret
lustrzanego odbijania wydruków... ;) Pojąłem, że sekret ów
(chyba jakiś cwany program zewnętrzny noszony na dyskietce)
mógłby mi nawet zdradzić, ale nie tak od razu... ;) Nie obcemu
człowiekowi... ;) Było to dla mnie o tyle śmieszne, że to
odbijanie dotyczyło chyba tylko tekstu a ja w TeXu nie tyle
odbijałem, co musiałem zawsze podać orientacYję wydruku... Dla
mnie było obojętne -- tak, czy w lustrze na kalkę, czy jakoś
inaczej... Różne obroty/przekształcenia wyrażałem różnymi
cyframi... Zamiast jakiejś (5 przykładowo) wstawiałem inną
cyfrę, by obrócić wydruk -- tak na drukarce, jak i w wiewiórce...
(wiewiórka to viewer -- nawet nie poznałem nigdy poprawnej
ortograficznie nazwy, choć z tego (z wielu wiewiórek) na
co dzień korzystałem) Poczułem się zaszczycony ;)
możliwością poznania lustrzanego sekretu...

-=-

Nie jestem grafikiem -- nigdy nim nie byłem. Ocierałem się jedynie
o różnych grafików korzystających z różnego sprzętu (przeróżnego!!!
 -- i przeróżnych komputerów, i przeróżnych skanerów, i przeróżnych
aparatów fotograficznych z różnym wyposażeniem -- wyposażenie fotografów
nie było aż tak mocno zróżnicowane, i przeróżnych naświetlarek bądź maszyn
drukarskich czy quasi-drukarskich) i różnego (tu akurat takiej różnorodności
nie było) softu... Ocierałem się o grafików i o składaczy tekstu...
Poznałem też dwie miłe/sympatyczne zawodowe korektorki tekstu...
(wyłapywały różne błędy w tekstach idących do druku)

Czasami zastanawiam się, dlaczego ci ludzie (graficy i zecerzy)
próbują (czy nawet czasami usiłują) wciągnąć mnie do swej profesji... ;)

Ciebie nie postrzegam jako zagrożenia, ;) więc z Tobą rozmawiam...
(wg mnie Ty nie masz pojęcia o DTP -- jesteś niegroźny!!!)

Ogólnie nie chcę, by mnie wciągano w te ;) zagadnienia, bo
gdy przymierałem z głodu, nikt nie chciał mnie zatrudnić...
Może nie nikt, ale niektórzy stawiali jakieś dziwaczne ;) warunki...
Choćby przeprowadzenie się do innego (zupełnie innego) miasta...

Dwie zupełnie różne osoby takie coś mi zaproponowały zupełnie
niezależnie -- niemal na pewno te osoby nie rozmawiały ze sobą
o mnie, choć nie mogę wykluczyć, iż te osoby znają się jakoś ze
sobą, gdyż mają/miały_kiedyś (lub choćby mogą/mogły mieć) dalekich
wspólnych znajomych sprzed wielu lat, jako że te dwie osoby otarły
się o podobne środowiska akademickie w czasach, gdy te środowiska
jakoś ;) ze sobą współpracowały...

Nawet panienki mi dawano z mieszkaniami :) (raz to był na pewno dom,
ponoć nawet ładnie położony; a raz chyba mieszkanie -- ponoć ładnie
wykończone) w tych dwóch innych miastach... ;) Nawet niektóre (raptem
chyba tylko trzy) bardzo młode... Tyle tylko, że zapominano ;) tym
panienkom powiedzieć, że pracowałbym nie za freeko, lecz za pieniądze...

Znajomości z tymi ludźmi po prostu wygasły... Spokojnie, bezgłośnie...
[może teraz mnie podczytują...]

-=-

Nie jestem ani grafikiem, ani zecerem -- jak określam składaczy tekstów...
(gazet, czasopism, broszur, książek...)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-03 02:31:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

[...]

Nie ustawia się -- wręcz przeciwnie! Czasami trzeba
się nagłowić, jak tego uniknąć. ;)
[kerningowaniem itd.?...]

[...]

Trochę jak ze mną na białostockiej Fizyce -- ludzie niby
pracowali, czyli byli zatrudnieni, ale wszystko za nich
wykonywałem latami ja, choć przez długi czas za freeko!
[za uprzywilejowany dostęp do komputera]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-05 01:34:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5de031e4$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Loguję się do Getin -- SMS...

Dziś -- do Optimy... (SMS nr 149)

Ale, ale!!!.... Nieznane/niezaufane urządzenie -- więc kolejny SMS...

OK -- brak niezaufania, ale tak się_złożyło,
że SMS przywędrował ponownie... (SMS nr 150)

Zlecam przelew wszystkich ;) pieniędzy z Oszczędnego na ROzRzutne...

Tutaj -- od razu z Oszczędnego w świat, którym okazuje się ROzRzutne
w Paribasie... (z Optimy można tylko na konkretne, z góry usta_lone)

(przelew 11 groszy trwa chwil kilka, choć Getin uważa to za 'natychmiast'...)

Zapewne te 11 groszy (akurat i tutaj było aż 11 groszy, choć to
zupełnie inne grosze niż tamte) przelano bardzo szybko, ale...
Ale w Paribas mam inny numer telefonu do SMSów... Zaraz zobaczę,
czy tam też jest SMS...

Jest... Nie poznam jego treści, bo nie mam pod ręką tamtej SIMki...
Dlaczego tam jest inny? Ano dlatego, że przy okazji umawiania się
o kredytówkę w dawnej Sygmie, po dłuuuugich staraniach zmieniono
mi nr telefonu do karty a przy tej okazji (bez informowania mnie)
zmieniono i hasło do konta, i nr telefonu do konta...

Niby jasne -- skoro karta i konto są w tym samym ;) ST...
Jak zalogować się do karty tym hasłem a do konta innym? -- skoro
i karta, i konto widnieją w tym samym ST po zalogowaniu?...

Otóż nic z tego!!!

Aby zobaczyć konta w Optimie -- podaję loginO/hasłoO/SMSo do Optimy.
Aby zobaczyć ROR w Paribasie -- podaję loginR/hasłoR/SMSr do Paribasu.
Aby zobaczyć kredytówkę w Paribasie -- podaję loginK/hasłoK/SMSk do Paribasu...

Rzecz jasna loginO=/=loginR=/=loginK...

Próba zgłoszenia Paribasowi smutku: ,,w efekcie zawierania umowy o kartę
uległ zmianie nr telefonu do RORu i hasło do RORu, choć do RORu mam inny
login niż do karty'' daje efekt zastraszający... ;) Najwyraźniej bank
wyrzucił na bruk białkomaty a w ich miejsce zatrudnił bezrozumne
elektromaty niezdolne do komunikacji z ludźmi...

IMO jedynym rozwiązaniem jest rozwiązanie wszystkich umów z Optimą
i z Paribasem (choć to jeden bank) o: Oszczędne, ROR i kredytówkę...

Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS...

Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS?...
Nie wiem, bo nie mogę zalogować się do tego RORowatego, gdyż
nie mogę odebrać SMS...

Stawką (i teraz/dziś, i przed kilkoma dniami) jest aż 11 groszy!!!
[aż strach pomyśleć, co by było, gdyby tak wielkie pieniądze
trafiły w ręce niepowołane do przeliczenia]

A to inne to 2Pi w Mille...

To inne teraz/dzisiaj to też by było 2Pi...

-=-

Czemu i komu służą te SMSy?!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-05 02:20:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obłęd bezpieczeństwa...

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5de031e4$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS...

Getin właśnie wypomniał mi, że 11 groszy wpłynie na stan
moich nowych środków oprocentowanych ***bardzo wysoko***...

    Pana Elastyczne Konto Oszczędnościowe o numerze .... może
    przystąpić do oferty ,,Nowe Środki na Elastycznym Koncie
    Oszczędnościowym'' - III edycja. Wystarczy, że do 19.01.2020 r.
    wpłaci Pan na dany rachunek nowe środki, a będzie mógł Pan
    zyskać oprocentowanie w wysokości aż 2,7% dla nowych środków
    do 200 000 zł oraz 2% dla nadwyżki...

    Nowe środki w rozumieniu aktualnej promocji to pieniądze
    na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym wpłacone po dacie
    salda początkowego (26.11.2019 r.), stanowiące nadwyżkę
    nad saldem początkowym na Kontach Oszczędnościowych,
    oraz jednocześnie nad saldem początkowym na produktach
    depozytowych (np. lokaty). Pana saldo nowych środków
    jest ujemne i wynosi obecnie - 0,11 zł (jeżeli wpłaci
    Pan nowe środki to 0,11 zł uzupełni to saldo, a nadwyżka
    zyska promocyjne oprocentowanie).

Wszystko jasne!!! 11 groszy nie obejmie magicznie wysokie
oprocentowanie, co wpłynie na ostateczne ,,zyski''... ;)
Muszę zastanowić się nad tym, czy warto wpłacać, skoro nie
wszystko zostanie objęte... ;)

Dobrze, że Getin daje szybkie odpowiedzi na zadawane mu pytania...
To lubię...

-=-

Warto chyba przypomnieć, że mamy już miesiąc 12 br. ;)

--