Obleśny islam..

Data: 2009-07-10 08:10:13
Autor: Tzva Adonai
Obleśny islam..
.... religia dla plebejskich zwierząt, skrajnie ogłupiająca,
bezrefleksyjna, chaotyczna, dogmatyczna, autorytarna, opierająca się
na ekstremalnych zachowaniach, nielogiczna i stosunkowo młoda...

Trzeba być ostrym pojebem negatywnie nastawionym do Żydów, żeby nie
dostrzegać wyższości judaizmu nad tą pokraczną "religią dla ludu"...
Talmud to najmądrzejsza księga jaką w życiu czytałem, dociekająca,
złożona z przeciwstawnych stanowisk, jak ognia unikająca dogmatów,
zatopiona w ludzką naturę, podążająca w stronę człowieka pod
pretekstem szukania Boga... Nawet pozornie bezsensowne micwot mają
swój wyraźny cel, bowiem kształtują charakter i odporność na wpływy
środowiska...

Judaizm to elitarna religia humanistyczna, islam to system wierzeń
oderwany od ludzkich potrzeb, przeznaczony dla ludzkiego bydła...

Data: 2009-07-10 17:19:00
Autor: Tzva Adonai
Obleśny islam..
Judaizm to elitarna religia humanistyczna

Ta opinia była powodem dla którego rabini kilkakrotnie odmówili mi opieki...
Zgodnie twierdzili, że nie jestem gotowy na konwersję, bo nie dostrzegam w tym
wszystkim Boga... --

Data: 2009-07-10 16:43:01
Autor: Marek
Obleśny islam..
On 10 Lip, 17:19, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

Zgodnie twierdzili, że nie jestem gotowy na konwersję, bo nie dostrzegam w tym

A co dostrzegales ?
Urode Zydowek, czy portfele ich ojcow ?

Data: 2009-07-10 17:27:54
Autor: jendrysz
Obleśny islam..
Tzva Adonai pisze:
[...]

Bo dla nich konwersacja polega na potwierdzaniu swoich urojeń i boją się
zaprzeczeń.
Poza tym ta "elitarna religia" jest tak samo fałszywa jak wszystkie inne
religie.

jendrysz

Data: 2009-07-10 18:26:40
Autor: mkarwan
Obleśny islam..

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Data: 2009-07-11 08:52:52
Autor: konserwator
Obleśny islam..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000d64.4a575be4newsgate.onet.pl...
[...]

mysle, ze rzeczywistym powodem byly twoje zboczenia seksualne...

Data: 2009-07-11 11:41:48
Autor: raff
Obleśny islam..
konserwator pisze:
[...]

Przeciez rabini to tez pedofile. Bylby wsrod swoich.

R.

Obleśny islam..