Oblgacje

Data: 2010-10-20 18:33:08
Autor: Adam
Oblgacje
Wiem,że wszyscy (większość) jest niechętna obligacjom.
Ale załóżmy że mam część kasy w funduszach,część mam na lokatach bezbelkowych, trochę trzymam "w skarpecie" itp itd .
Czy w takiej sytuacji ulokowanie w obligacjach  10 do 20 % mojej gotówki jest bez sensu ?

Może nie tyle obligacje co raczej dobre fundusze obligacyjne /pytanie które są dobre ?/ przy spadku rynkowych stóp procentowych.
Wtedy wyniki są wiecej niż dobre .  Niestety teraz raczej oczekuje sie ich wzrostu..
http://www.analizy.bphtfi.pl/#goTo=comp/funds=9/dateTo=2010-10-19/dateFrom=2009-10-19

pozd
as

Oblgacje