Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym

Data: 2009-03-04 14:52:36
Autor: decyzja.pl
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
Zapraszam do wypróbowania programu TAS INDEX. Program oblicza w czasie
rzeczywistym wartości indeksów giełdowych bez opóźnienia. Program
pobiera dane z program Notowania 3 firmy Statica. Program TAS INDEX
można pobrać ze strony www.decyzja.pl/tas-index.

Techniczne sprawy. Program do prawidłowej pracy wymaga włączonego
programu Notowania 3 z włączonym serwerem danych DDE. Takowy
konfigurujemy w programie Notowania 3 wybierając z menu 'Ustawienia'
dalej 'Ustawienia ogólne'. Przechodzimy do zakładki 'Dane' i ustawiamy
następujące opcje: włącz DDE, przecinek zamiast kropki dziesiętnej,
=Notowania|walor!kurs, przekaż kurs przed transakcją. Po zatwierdzeniu
ustawień, otwieramy z menu 'Tabela' tabelę do której dodamy wszystkie
spółki (spółka musi być dodana do tabeli a tabela nie wyłączona aby
jej notowania mogły być odbierane poprzez program TAS INDEX). Po tych
czynnościach uruchamiamy ponownie Notowania 3 aby ustawienia zostały
zastosowane.

Po zainstalowaniu programu TAS INDEX, uruchamiamy oraz wybieramy z
menu po prawej stronie przycisk 'Rejestracja' (kliknięcie spowoduje
zarejestrowanie w systemie klienta w celu późniejszej identyfikacji -
wymagane w celu odbierania danych z serwera do obliczania indeksów).
Po tej czynności z włączonymi Notowaniami 3 przechodzimy do menu
'Indeks' oraz wybieramy indeks który chcemy aby był obliczany w czasie
rzeczywistym.

W przypadku wybrania indeksu WIG, WIG-PL, może nastąpić sytuacja iż
wartości indeksu będą się znacząco różnić od wartości indeksu
publikowanego przez giełdę. Rozwiązaniem problemu jest wybranie w
programie Notowania 3 z menu 'Sesja' dalej 'Rozpocznij sesję',
spowoduje to zrestartowanie poprzez Notowania 3 połączenia z serwerem
Statica i udostępnienie przez protokół DDE wszystkich notowań (głównie
spółek na których nie ma obrotów).

Pozdrawiam
biuro@decyzja.pl

Data: 2009-03-05 09:19:52
Autor: Jacek

Użytkownik <decyzja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:3b1d5cb1-c202-44a5-b8c9-4ee56cfc64bds31g2000vbp.googlegroups.com...
Zapraszam do wypróbowania programu TAS INDEX.

"Otrzymują Państwo możliwość darmowego testowania przez okres 5 dni."

a potem ile on kosztuje ?

Data: 2009-03-05 01:51:44
Autor: decyzja.pl
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
On 5 Mar, 09:19, "Jacek" <nos...@op.pl> wrote:
U ytkownik <decyzja...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:3b1d5cb1-c202-44a5-b8c9-4ee56cfc64bds31g2000vbp.googlegroups.com...
Zapraszam do wypr bowania programu TAS INDEX.

"Otrzymuj Państwo możliwość darmowego testowania przez okres 5 dni."

a potem ile on kosztuje ?

miesięcznie kwota 150 zł, formularz zamówienia dostępny jest w
programie wybierając Pomoc, dalej Zamówienie

Data: 2009-03-05 11:50:12
Autor: Dombrek
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
miesięcznie kwota 150 zł, formularz zamówienia dostępny jest w
programie wybierając Pomoc, dalej Zamówienie

A to 150zł to jest za co? W tym są również notowania czy tylko ten program, a notowania trzeba osobno kupić?
Dombrek

Data: 2009-03-05 03:07:44
Autor: decyzja.pl
On 5 Mar, 11:50, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>programie wybierając Pomoc, dalej Zamówienie

A to 150zł to jest za co? W tym są również notowania czy tylko ten program,

Notowania osobno od firmy Statica, wypróbowanie programu nic nie
kosztuje.

Ciekawostka. W programie łatwo wychwycić spółkę na której dokonywane
jest kupno podczas ogólnej sprzedaży. Wygląda to tak że indeks rośnie
podczas transakcji sprzedaży, a spowodowane jest to podniesieniem
oferty kupna na danej spółce. Plus jest taki że informacje te zawarte
są w jednym oknie.

Wielu graczy często reaguje dopiero na wartość indeksu podawanego
przez giełdę, gdzie rynek już poszedł w daną stronę dobrze parę
punktów, czemu nie zareagować wcześniej?

Data: 2009-03-05 12:32:35
Autor: george

<decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:56b947d0-edcf-4564-b0ba-503d63e13745f33g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

przez giełdę, gdzie rynek już poszedł w daną stronę dobrze parę
punktów, czemu nie zareagować wcześniej?

Cenę żeś walnął z kosmosu....
Technicznie taki sofcik mozna walnąć przy pomocy Excela (przez DDE) w maks jeden dzień ( z podstawowymi testami) dla obu indeksow (bo przeciez mówimy tylko o WIG20 i mWIG40 dla innych to nie ma sensu)
i potem uzywać dowoli ( tylko wagi należy samemu potem updatowac jak sie zmienią).

george

Data: 2009-03-05 03:46:52
Autor: decyzja.pl
[...]

Uważamy że cena jest odpowiednia. Pytanie. Ile były wart ten program
jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

Nie każdy ma excela, potrafi pisać skrypty oraz dzielić się swoją
pracą.

Data: 2009-03-05 12:57:12
Autor: george

<decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:0e2895f8-192f-4a22-8724-c5a8ad597af1r18g2000vbi.googlegroups.com...

[...]

jeśli oprócz programu (którego komplikacja techniczna jest znikoma według mnie) oferuje pan również skuteczną strategię jego używania w postaci uzyskiwanych za pomocą programu sygnałów dającą potwierdzony przypływ gotówki to jestem w stanie zapłacić część miesiecznych zysków generowanych przez ten "system".
Samo generwanie wig20 w czasie "rzeczywistym" w odróżnieniu od 15sek interwałów moim zdaniem niczego nie "gwarantuje"... za strategie inwestycyjną na tym opartą... hmm możemy ponegocjowac jak zobacze equity...i statystykę.

george

Data: 2009-03-05 13:00:19
Autor: george

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:goofai$m8r$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

czyżby wykrywanie "koszykarzy" ze średnio 8sek wyprzedzeniem miało aż takie znaczenie ?...
anyway .. dzieki za hint...

Data: 2009-03-05 04:10:45
Autor: decyzja.pl
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym

czyżby wykrywanie "koszykarzy" ze średnio 8sek wyprzedzeniem miało aż takie
znaczenie ?...
anyway .. dzieki za hint...

Średnio zysk 3 punktów na pozycję uważam za bardzo rozsądny rezultat.
Pomijając już fakt możliwości zauważenia częstych manipulacji kursem,
czy indeks rośnie tylko z powodu transakcji kupna małymi zleceniami.
Zapraszam do wypróbowania programu, formę prezentacji danych uważam za
bardzo przystępną.

http://download.decyzja.pl/setup-tasindex.msi

Data: 2009-03-05 21:50:55
Autor: DeJotTe
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
Uważamy że cena jest odpowiednia. Pytanie. Ile były wart ten program
jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

Czy obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym przynosi autorowi tego programiku korzyści?

Data: 2009-03-05 23:49:32
Autor: decyzja.pl
On 5 Mar, 21:50, "DeJotTe" <dejo...@gmail.com> wrote:
>Uważamy że cena jest odpowiednia. Pytanie. Ile były wart ten program
>jeżeli przynosił by Panu realne korzyści?

Czy obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym przynosi autorowi tego
programiku korzyści?

Przede wszystkim dyscyplina, cierpliwość, obserwacja przez jakiś czas
jest wymagana aby korzyści się pojawiły. Ucinanie strat szybko (jeśli
wyczujemy że złamaliśmy własne zasady lub tylko mamy takie zamiary)
oraz wyzbycie się chciwości to podstawa, a najlepiej wyjść z siebie i
stanąć obok. To narzędzie to dodatek bardzo ułatwiający życie,
oczywiście nie zastąpi myślenia.

Data: 2009-03-06 12:45:01
Autor: george

<decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:a17081b4-dd68-4da2-8712-399a4577be06j38g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

oraz wyzbycie się chciwości to podstawa, a najlepiej wyjść z siebie i
stanąć obok. To narzędzie to dodatek bardzo ułatwiający życie,

czyli jednak tylko soft... a strategie trzeba dorobić samemu ? podziękował.
BTW. po co sprzedajesz skoro "działa" ?

Data: 2009-03-06 17:36:27
Autor: skippy

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gor2ss$gf7$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

oczywiście nie zastąpi myślenia.

czyli jednak tylko soft... a strategie trzeba dorobić samemu ? podziękował.

Dobre pytania.
Poza tym to chyba sie moze przydac wyłącznie na jakmis scalpingu jednym koniem po 3 punkty; no.

Data: 2009-03-06 13:08:12
Autor: decyzja.pl
On 6 Mar, 17:36, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
> [...]

> oczywiście nie zastąpi myślenia.

> czyli jednak tylko soft... a strategie trzeba dorobić samemu ?

Polecam dowiedzieć się co to jest time and sales report. Na podstawie
tego wielu graczy gra i nie tylko w perspektywie kilku minut.

Dobre pytania.
Poza tym to chyba sie moze przydac wyłącznie na jakmis scalpingu jednym
koniem po 3 punkty; no.

Niedoświadczony gracz najpierw będzie skalpował. Doświadczenie sprawi
że będzie patrzył na rynek z szerszej perspektywy, a chwilowe
zawirowania za rynku nie będą nim tak rzucały. Ale to doświadczenie
musi bazować na czymś realnym i być zdobywane przez jakiś czas,
dlatego też nie obawiam się że stracę coś cennego.

W zanadrzu mam jeszcze lepsze narzędzia, które mierzą zmiany na
wszystkich ofertach wszystkich spółek i samo dokładanie ofert po
którejś ze stron staje się widoczne w zależności od udziału danej
spółki w indeksie WIG prezentując to w określonym przedziale
liczbowym.

W przypadku TAS INDEX bardzo pouczające jest porównywanie indeksu
obliczanego w czasie rzeczywistym a tym obliczanym przez giełdę. Do
tej pory nie znalazłem nic bardziej pouczającego o giełdzie niż
obserwowane reakcje graczy spostrzeżone za pomocą tego narzędzia.

Data: 2009-03-07 11:08:58
Autor: Skiba
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym

Data: 2009-03-07 20:53:13
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym
Witam!
W kwestii formalnej platne z góry czy z dolu?

Użytkownik "Skiba" <skibaskiba@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gotkka$2eb$1inews.gazeta.pl...
decyzja.pl@gmail.com napisał(a):

Za 100 pln/mc wysyłam dobre rady, jak nie stracić na giełdzie.
100% gwarancji.

--

Obliczanie indeksów w czasie rzeczywistym