Obliczenia dla realnego rachunku

Data: 2011-03-12 11:03:38
Autor: george
Obliczenia dla realnego rachunku

"root" <root@vp.pl> wrote in message news:1dhem2jx0i89g.wl49y47kmw7t.dlg40tude.net...
Zrobiłem dokładne obliczenia dla mojego OFE. Zajęło mi to godzinkę i chyba
nie było warto, bo potwierdza to moją wcześniejszą tezę.
Obliczyłem tzw. wewnętrzną stopę zwrotu z inwestycji w OFE. Wyniki są
następujące:
7,9% bez uwzględniania prowizji
7,1% z uwzględnieniem prowizji

Poprzednio podałem wynik 8,1% (bez prowizji) który różni się o jeden punkt
procentowy od dokładnego wyniku. Przy tamtym wyliczeniach wziąłem jednak
inny okres niż rzeczywisty.

Mimo, że mogę przemnożyć wszystkie wpłaty i liczby jednostek przez stałą
liczbę nie opublikuję całego arkusza, bo są tam dokładne daty (a różne
ciemne siły nie śpią ;).

George,jeśli chcesz mogę ci przesłać arkusz z gotowymi formułeami, żebyś je
sprawdził i zastosował do swojego OFE.

wyślij na

george___(usun_to)@vp.pl

george