Oblodzona, kreta, stroma droga

Data: 2009-12-30 15:58:14
Autor: zkruk [Lodz]
Oblodzona, kreta, stroma droga
RadekNet wrote:
Hej!

Jest sobie oblodzona, dosc strona i kreta droga. Na jej szczycie
Mercedes Sprinter, ktory musi zjechac na dol ;)

Macie jakies sugestie jak to zrobic w miare bezpiecznie? Kucie
zlodzonej brei snieznej nie wchodzi w gre, czekanie na odwilz tez
odpada.
Warunki sa takie, ze w dzien jest +2 i pada descz a w nocy -2 i
wszystko zamarza...

wrzucić na kipe z 500-1000 kg
posypać piaskiem
zamiast łańcuchów zastosować spinki do kabli
powinnieneś dać radę ;)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-12-30 16:47:37
Autor: RadekNet
zkruk [Lodz] pisze:
RadekNet wrote:
[...]

Tyle mniej wiecej przywiozlem ;) Nie mam czego zwozic ;)

posypać piaskiem
zamiast łańcuchów zastosować spinki do kabli

otoz to! grube spinki do kabli kupie (tanio) w pobliskim sklepie. Bo z lancuchami okazalo sie, ze lipa. Irlandczycy nie wiedza co to ;)

--
Radek

Data: 2009-12-30 19:42:08
Autor: Abecadło
Oblodzona, kreta, stroma droga

otoz to! grube spinki do kabli kupie (tanio) w pobliskim sklepie. Bo z
lancuchami okazalo sie, ze lipa. Irlandczycy nie wiedza co to ;)

Daj im jakiś link do allegro ;-)

Data: 2009-12-30 19:18:07
Autor: RadekNet
Abecadło pisze:
otoz to! grube spinki do kabli kupie (tanio) w pobliskim sklepie. Bo z
lancuchami okazalo sie, ze lipa. Irlandczycy nie wiedza co to ;)

Daj im jakiś link do allegro ;-)

Nie warto. Wlasnie wpychalismy mala pseudoterenowka pod nizej polozony dom. Facet rozpedem wjechal do polowy drogi i stanal. Byl na tyle sprytny, zeby pojsc do sasiada po szpadel do skucia lodu. Zaskoczyli mnie tym, ze wpadli na to, zeby na kola zalozyc line majaca dzialac jak lancuchy. Tylko, ze ... auto mialo naped na przod a oni zakladali to na tyl :P I nie dali sie przekonac, ze robia zle ;)
Sila szpadli i dwoch facetow na przednim zderzaku autko dojechalo, mniej wiecej w miejsce przeznaczenia.

Jutro kolo poludnia moja proba zjechania... Mam nadzeje, ze nie bedzie o czym pisac ;)

--
Radek

Data: 2009-12-30 20:33:26
Autor: Artur Maśląg
Oblodzona, kreta, stroma droga
RadekNet pisze:
(...)
sprytny, zeby pojsc do sasiada po szpadel do skucia lodu. Zaskoczyli mnie tym, ze wpadli na to, zeby na kola zalozyc line majaca dzialac jak lancuchy.

LOL - to metoda znana od lat (być może zapomniana). Kiedyś zimy to były
zimy, a o łańcuchach to tylko niektórzy słyszeli :) Grubszym sznurem
wystarczyło parę okręcić opony przez dziury w feldze i heja :)

Tylko, ze ... auto mialo naped na przod a oni zakladali to na tyl :P I nie dali sie przekonac, ze robia zle ;)

Fakt, to trochę nieskuteczne :) To pewnie przez to, że zima to
jakieś dziwactwo ;)

Sila szpadli i dwoch facetow na przednim zderzaku autko dojechalo, mniej wiecej w miejsce przeznaczenia.

I to się liczy :)

Jutro kolo poludnia moja proba zjechania... Mam nadzeje, ze nie bedzie o czym pisac ;)

Życzę szczęścia :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-30 20:51:54
Autor: Bydlę
On 2009-12-30 20:18:07 +0100, RadekNet <radeknet@rejsy-czartery.com> said:

Jutro kolo poludnia moja proba zjechania... Mam nadzeje, ze nie bedzie o czym pisac ;)

Jeśli będzie, a droga naprawdę jest kręta, to do sygnatury dodaj - pisząc tu następny raz - MastahDrifer!
:-)

Trzymamy kciuki!

--
Bydlę

Data: 2010-01-01 22:44:22
Autor: RadekNet
Oblodzona, kreta, stroma droga
Auto cale ;) Pojechalem na zywca - bez lancuchow i innych patentow. W 2 miejscach proba utrzymania minimalnej predkosci konczyla sie zadzialaniem ABSu i utrata kontroli nad autem. Nie jechalem na biegu bez gazu, bo wydawalo mi sie to za szybko - sprawdzilo sie hamowanie hamulcem na granicy przyczepnosci.

Dzieki za rady :) Najlepsza byla chyba ta brona ;)

--
Radek Wrodarczyk

Oblodzona, kreta, stroma droga