Oblodzona, kreta, stroma droga

Data: 2009-12-30 13:06:59
Autor: Olleo
Oblodzona, kreta, stroma droga
Jest sobie oblodzona, dosc strona i kreta droga. Na jej szczycie
Mercedes Sprinter, ktory musi zjechac na dol ;)

Rzuc kotwice, alleluja i do przodu ;-)
--
Olleo

Data: 2009-12-30 23:31:26
Autor: aari^^^
Oblodzona, kreta, stroma droga
Dnia Wed, 30 Dec 2009 13:06:59 -0800 (PST), Olleo powiedział:

Jest sobie oblodzona, dosc strona i kreta droga. Na jej szczycie
Mercedes Sprinter, ktory musi zjechac na dol ;)
Rzuc kotwice, alleluja i do przodu ;-)

Mnie przyszło na myśl holowanie brony ;D

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-12-30 21:57:44
Autor: Olleo
Oblodzona, kreta, stroma droga
> Rzuc kotwice, alleluja i do przodu ;-)

Mnie przyszło na myśl holowanie brony ;D

No przeciez, ze do dostawczaka byle kotwica byc nie moze ;-) A pod
gorke brone na pake i maja ten swoj wiekszy nacisk ;-) A jak nie
pomoze, to 3 brony i podkladac na zmiane pod kola (byle kolcami w
dol), jak egipcjanie belki pod kloca =D
--
Olleo

Oblodzona, kreta, stroma droga