Obluda POpaprancow

Data: 2011-05-19 10:08:19
Autor: cytryna
Obluda POpaprancow
Jak sp. Prezydent RP Lech Kaczynski sprawowal swoj

Urząd to POpaprancy jak jeden maz pluli na niego, kpili,

zartowali, wyzywali.

I wtedy to bylo cool.

A teraz jak dorobilismy sie prezydenta (pozal sie Boze), ktory nie potrafi

zachowac sie przy stole, w parku, w kinie, w ubikacji,

w metrze, w tramwaju w samochodzie itd itp,

na kazdym kroku osmiesza ten kraj i Polakow, to nie

wolno slowa powiedziec.

To jest wlasnie ta obluda tak charakterystyczna

dla tzw. "katolikow" i zwolennikow PO.

Wtedy mozna bylo, teraz nie wolno!

A ja wam mowie: kazdy medal ma dwie strony!

Teraz ponosicie konsekwencje swoich wczesniejszych zalosnych czynow.

Jak sobie poscielisz tak sie wyspisz!

Tak naprawde smieszy mnie swiete oburzenie POpaprancow

POspolitych. Sami sie plawia i topia w tym sosie, ktory

ugotowali kilka lat temu. :-)

Co by nie powiedzieć na wilanowskich schodach w psią kupę wdepnął z dyplomatycznym wdziękiem. Parasol też trzymał jak pospolity...narcyz
tylko nad sobą. Tak się zachowują ludzie ze WSI.
Skoro każy medal ma dwie strony a Tutki są w dwóch egzemplarzach aż strach się bać co to będzie jak POwska brać poleci na uroczyste obchody wybuchu IIWS do Anieli. Będzie kolejna okazja do cmentarnych dowcipów w wydaniu Rycha, Zbycha, Miruni i Grzecha.

--

Obluda POpaprancow