Obłuda prezesa PiS !

Data: 2010-05-24 12:43:09
Autor: he®sk
Obłuda prezesa PiS !
prezes juz 2 razy zagrywal "chora matka". ostatni raz 10 kwietnia,

http://miniurl.pl/raz_kotek_byl_chory

znow zagrywa "chora matka" liczac na ogolnonarodowe wspolczucie.
wczesniej chcial wykorzystac do "tworzenia wizerunku" swoja bratanice.
co za obluda! jak mu nie wstyd grac na ludzkich uczuciach?
Z±dza wladzy go opetala! ten starzec jest chory !

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 04:29:10
Autor: HaMMeR
Obłuda prezesa PiS !
On 24 Maj, 12:43, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

Chyba sie za daleko posuwasz sie w leczeniu wlasnych pazdziezackich
kompleksow,
skoorwysynu jeden!!
Sa tematy, ktore sa 'swiete' dla kazdego przyzwoitego czlowieka, ale
jak widac,
glupota twoja przerasta wszystko, dlategoe goownem prychasz
histerycznie,
jak skonczony debil, ktorym sie na naszych oczach stales wraz ze
szmatami
typu kalecki czy pietrzykoski!
Czuj sie opluty po wielokroc meska, sprzedajna dziwko!

Data: 2010-05-24 13:54:17
Autor: he®sk
Obłuda prezesa PiS !
On Mon, 24 May 2010 04:29:10 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

> [...]
> Z±dza wladzy go opetala! ten starzec jest chory !

Chyba sie za daleko posuwasz sie w leczeniu wlasnych pazdziezackich

 nie przenos na innych skutkow twojej prokreacji...

Sa tematy, ktore sa 'swiete' dla kazdego przyzwoitego czlowieka, ale
jak widac,

 wlasnie. nie powinno sie grac choroba matki i zaloba bratanicy!

glupota twoja przerasta wszystko,

 raczej twoje pieniactwo!

dlategoe goownem prychasz histerycznie,
  nie przenos na innych swoich problemow gastrycznych

jak skonczony debil,

nie przenos na innych swoich problemow z pojmowaniem rzeczywistosci

ktorym sie na naszych oczach stales

 NASZYCH? to jest was wiecej ? ;o)))

wraz ze szmatami typu kalecki czy pietrzykoski!

 co to za jedni, to ktos z twojej rodziny?

Czuj sie opluty po wielokroc meska, sprzedajna dziwko!

 zaplules sie co? i o to chodzilo! prawda jest okrutna, n'est pas?

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 04:58:11
Autor: Hans Kloss
Obłuda prezesa PiS !
On 24 Maj, 13:54, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:

 zaplules sie co? i o to chodzilo! prawda jest okrutna, n'est pas?

Prawda jest taka, ze nawet na tle innych grupowych gnid ty
prezentujesz wyj±tkowe pokłady fanatyzmu, zbydlęcenia i skurwysyństwa.
J-23

Data: 2010-05-24 14:00:08
Autor: Krzysztof
Obłuda prezesa PiS !

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gplkv5d7rjq7ng7220dqdtkrd23drikot04ax.com...
[...]

Chor± matk± należy sie zaj±ć , jak powinien zrobić przyzwoity syn, Jarosławie, powinienes zrezygnowac z kandydowania, rodzina czeka.

K.

Data: 2010-05-24 14:03:10
Autor: jadrys
Obłuda prezesa PiS !
W dniu 2010-05-24 12:43, "he®sk" pisze:
[...]

ZÄ…dza wladzy go opetala! ten starzec jest chory !

Z tego co widzę, to raczej ciebie coś opętało.. Skąd ta nienawiść do obcego ci w końcu człowieka?

Data: 2010-05-24 14:21:31
Autor: Piotr
Obłuda prezesa PiS !
Dnia Mon, 24 May 2010 14:03:10 +0200, jadrys napisał(a):

Z tego co widzę, to raczej ciebie co¶ opętało.. Sk±d ta nienawi¶ć do obcego ci w końcu człowieka?

No, to dobre pytanie. W±tpię czy je Heniu usłyszy, bardzo zapamiętały w tej
swojej nienawi¶ci.
No i głupi... To, że Jarosław Kaczynski oberwał od losu widać gołym okiem,
solidnie oberwał. Takie wciskanie dziecka w brzuch, jak robi to hesk i
inni, budzi tylko oburzenie. Można by zarzucić prezesowi wiele, ale
nie to, że gra uczuciami wobem matki i brata, bowiem dowody na to, że tak
nie jest dawał latami.
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-05-24 14:41:21
Autor: he®sk
Obłuda prezesa PiS !
On Mon, 24 May 2010 14:21:31 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

No, to dobre pytanie. W±tpię czy je Heniu usłyszy,

 piotrusiu-panie, masz jakis problem z uszami ?

bardzo zapamiętały w tej swojej nienawi¶ci.

 ODRAZIE  piotrusiu, ODRAZIE. nie cierpie obludy!

No i głupi...

 nie przenos na innych swoich problemow z pojmowaniem rzeczywistosci

To, że Jarosław Kaczynski oberwał od losu widać gołym okiem,
solidnie oberwał.

 czyja to wina? moja, twoja? oprocz jego brata zginelo >90 osob.
 o nich jakos dziwnie zapominacie.

Takie wciskanie dziecka w brzuch, jak robi to hesk i inni, budzi tylko oburzenie.

 moja ODRAZE budzi wykorzystywanie co celow politycznych wlasnej
 matki, bratanicy i zaloby. CUDZEJ ZAPLOBY bo tych >90 ktorzy razem
 zgineli tez mieli rodziny. PiS przedstawia ta tragedie tak jakby  dotknela tylko jaroslawa kaczynskiego. i to budzi moja ODRAZE.

Można by zarzucić prezesowi wiele, ale nie to, że gra uczuciami wobem matki i brata,

 nie uczuciami matki i brata ale wykorzystuje sytuacje chorej matki,
 smierc brata i bratowej do celow politycznych. mozesz mi powiedziec
 kiedy ostatnio prezes pis byl na grobie swego brata i bratowej ?
 urzadza sobie widowiska na placu teatralnym, jedzie do raciaza?
 az jest taki nieutulony w bolu? gdyby tak bylo na prawde, gdyby
 zal jego byl prawdziwy nie robilby tego. nie odstawialby tez cyrku
 z "oredziem do przyjaciol moskali" i chcecia pomocy powodzianowm.
 nie wiedzisz tego? tos slepy chlopie...

bowiem dowody na to, że tak nie jest dawał latami.
Piotr

 piotrusiu-panie, skleroza cie dopadla czy amnezja puszens ?  szukasz samousprawiedliwienia ? przetrzyj w koncu oczy.
 --

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: he®sk
Obłuda prezesa PiS !
On Mon, 24 May 2010 14:03:10 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> ZÄ…dza wladzy go opetala! ten starzec jest chory !

Z tego co widzę, to raczej ciebie coś opętało..

 nie cierpie OBLUDY, falszu, oszukiwania ludzi, grania zaloba
 bratanicy i choroba matki. nie szanuje tak falszywych ludzi.

Skąd ta nienawiść

 to odraza, a nie nienawisc. brzydze sie takimi ludzmi.

do obcego ci w końcu człowieka?

 chce byc prezydentem wiec mam prawo go oceniac.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:36:39
Autor: jadrys
Obłuda prezesa PiS !
W dniu 2010-05-24 14:41, "he®sk" pisze:

[...]

Daj spokój, nie masz w życiu prawdziwych, osobistych wrogów? Ten facet z ekranu TV chyba cie aż tak bardzo nie skrzywdził?

Skąd ta nienawiść

  to odraza, a nie nienawisc. brzydze sie takimi ludzmi.

Ja z kolei siÄ™ brzydzÄ™ takimi co to mĂłwiÄ… ĹĽe w Polsce panuje dobrobyt, podczas gdy wielu ludzi niem stać jest na chleb. -  Takimi co to spiskujÄ…c za plecami spoĹ‚eczeĹ„stwa, ograbiajÄ…c  je  z majÄ…tku narodowego i zaprzedajÄ…c  obcym paĹ„stwom.
J. Kaczyński nie zrobił (jak na razie)żadnej z tych rzeczy.

do obcego ci w końcu człowieka?

  chce byc prezydentem wiec mam prawo go oceniac.

Ale trochę kultury i umiarkowania by ci się przydało.

Data: 2010-05-24 15:18:39
Autor: cirrus
Obłuda prezesa PiS !
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htdpu8$3jb$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-24 12:43, "heRsk" pisze:
[...]

Kochać go nie mamy za co, na nienawi¶ć to on za kiepski:
# Czarne jest czarne
Lapsus językowy, który przydarzył się premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu w exposé z 19 lipca 2006 r.
"Trzeba konsolidować ¶wiadomo¶ć narodow±, budować dumę Polaków - powiedział. - Żadne krzyki i płacze nas nie przekonaj±, że białe jest białe, a czarne jest czarne".
Premier natychmiast poprawił bł±d, ale pomyłka była bezlito¶nie wykorzystywana przez "wrogie media". #
Ze strony:
http://tiny.pl/htcfv

--
stevep

Data: 2010-05-24 16:38:33
Autor: jadrys
Obłuda prezesa PiS !
W dniu 2010-05-24 15:18, cirrus pisze:

Z tego co widzę, to raczej ciebie co¶ opętało.. Sk±d ta nienawi¶ć do
obcego ci w końcu człowieka?

Kochać go nie mamy za co, na nienawi¶ć to on za kiepski:

a kto tu mówi o kochaniu? Ale żeby kogo¶ nienawidzić to trzeba mieć powód..

Obłuda prezesa PiS !