Obłuda w TVPiS

Data: 2017-11-02 06:57:37
Autor: Totalna Opozycja
Obłuda w TVPiS
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22592566,dziennikarz-tvp-powielal-teorie-spiskowe-na-temat-bartoszewskiego.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

"Z bólem przyjmuję próby przypisania mi poglądów, których nigdy nie podzielałem; ze zdumieniem zaś komentarze i krytykę dotyczące opinii, których nigdy nie wypowiedziałem" - pisze dziennikarz TVP Michał Adamczyk w liście do prezesa stacji. Chodzi o jego wypowiedzi na temat prof. Władysława Bartoszewskiego.
"Prezenter Wiadomości TVP zszedł do poziomu kłamliwego trolla", "niewiarygodna hejterada" - komentowali dziennikarze wypowiedzi prowadzącego "Wiadomości" Michała Adamczyka. Na Twitterze powielał on teorie spiskowe dot. zwolnienia prof. Władysława Bartoszewskiego z obozu Auschwitz."

PiS-owskie sługusy na polecenie Nowogrodzkiej opluwaja człowieka któremu właściel kota niegodny był buty czyścić. Pfu!

CL

Obłuda w TVPiS