Obłudne gadu-gadu

Data: 2020-07-12 06:51:56
Autor: Runt
Obłudne gadu-gadu
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wyniki-wyborow-gowin-musimy-zaczac-sklejac-polske-niezaleznie-od-tego-kto-bedzie/pjyrwfy

"Powiem też o tym, co mnie bardzo martwi. Polska pękła na pół i mam na myśli nie tylko ten wyrównany wynik. Mam na myśli skalę emocji po jednej i po drugiej stronie. Teraz najważniejsze jest, żebyśmy przestali się rozliczać."

Ohydny faryzeuszu!

To ma pójść pod dywanik: http://100aferpis.pl/ ?!!!

--
Runt