Obłudny jak Hofman.

Data: 2011-03-01 08:24:36
Autor: Przemysław Warzywny
Obłudny jak Hofman.
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni - można przypomnieć prezesowi PiS
Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla "Uważam Rze" śmiał się z Grzegorza Schetyny, który najpierw skrytykował Donalda Tuska, a potem się z tego wycofał. - To było piękne, w stylu najlepszych samokrytyk z czasów stalinowskich. Często mnie zarzucane jest jedynowładztwo w partii. Ale u nas takich samokrytyk nie ma - mówił szef PiS.

Mnie zaś od razu przypomniała się historia dzisiejszego rzecznika PiS Adama Hofmana. Dawno temu, gdy PiS rządził, posła Hofmana ciągnęło do rządu. - Stanowiska zajmują osoby z kosmosu, jak minister gospodarki Piotr Woźniak czy minister sportu Tomasz Lipiec. Oni nie ciągną rządu. Nie należą do PiS i nie do końca się sprawdzili. Są młodzi kompetentni ludzie, którzy mogliby ich zastąpić - mówił "Gazecie" Hofman 20 czerwca 2006 r.

Kilka dni później Hofman wydał oświadczenie: "Jako przedstawiciel młodego pokolenia parlamentarzystów dostrzegam i doceniam ogromną szansę oraz możliwość rozwoju, którą stwarza nam PiS. Atmosfera, jaka panuje w partii, pozwala na harmonijną współpracę, a próby wywołania konfliktu pokoleniowego wśród parlamentarzystów PiS są wymysłem dziennikarzy". Ale to na pewno nie była, nieznana przecież w PiS, wymuszona samokrytyka.

W partii prezesa to się nazywa samorzutna zmiana poglądów.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9178560,Z_dziejow_samokrytyki.html#ixzz1FKXOEXF9

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-03-01 12:09:53
Autor: Złota Rybka
Obłudny jak Hofman.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iki6vu$i9d$1inews.gazeta.pl...
[...]