Obluzowany kołek rozporowy

Data: 2010-11-28 22:18:01
Autor: Jarek P.
Obluzowany kołek rozporowy

Użytkownik "banzi" <banzi76@gmail.com> napisał w wiadomości news:b59f124b-0a77-4cff-9a48-2f64412a84fap1g2000yqm.googlegroups.com...

i czekam aż wyschnie. Pytanie - co dalej? Czy jak wywiercę w tym samym
miejscu ponownie mniejszy otwór to kołek będzie trzymać? Zaprawa się
nie pokruszy? Ja jestem zupełnie zielony w tym temacie :)

A może ktoś ma jakąś propozycję co zrobić z tym fantem?

Najprawdopodobniej przy próbie wiercenia cała ta zaprawa ci z otworu wyjdzie i będziesz miał stan początkowy. Zamiast zaprawy użyj kleju montażowego, wciśnij go z tuby wprost w otwór i od razu wstaw kołek, bez wkręcania śruby, wkręcisz ją dopiero po stwardnieniu kleju.
Jeśli dziura jest na suficie, warto na czas schnięcia kleju nakleić tam kawałek taśmy malarskiej, żeby klej nie wypłynął.

J.

Obluzowany kołek rozporowy