Obluzowany zawias drzwi od piwnicy

Data: 2010-12-15 17:13:28
Autor: sendilkelm
Obluzowany zawias drzwi od piwnicy
W dniu 2010-12-15 00:18, banzi pisze:

zaprawą murarską. Zaprawa wyschła, mur wygląda nieźle jednak zawias
(sztaba) nadal wychodzi. Jak sobie z czymś takim poradzić?
W mojej piwnicy zrobiłem tak: dałem dospawać do sztaby kołnierz z przodu i gwint z drugiego końca + duuuża podkładka i nakrętka. Skręcone "obejmuje" ścianę piwnicy. Trzęsienie ziemi tego nie ruszy...

--
sendilkelm

Data: 2010-12-15 09:31:50
Autor: banzi
On 15 Gru, 17:13, sendilkelm <sendilk...@op.pl> wrote:
> [...]

i gwint z drugiego końca + duuuża podkładka i nakrętka. Skręcone
"obejmuje" ścianę piwnicy. Trzęsienie ziemi tego nie ruszy...

Dziekuje za te posty. Jakos tak od razu razniej jak sie człowiek
dowie, ze nie tylko on ma takie problemy :)
Bede musial zawolac jakiegos fachowca, zeby rzucil na to okiem ;)

banzi

Obluzowany zawias drzwi od piwnicy