Obmy?lajš ustawe.....to się u?miałem, a piesi chyba mniej.....

Data: 2019-12-10 08:54:35
Autor: BaX
Obmy?lajš ustawe.....to się u?miałem, a piesi chyba mniej.....
tak wiem, kodowanie...ale to chyba wina outlooka na xp ;)

Data: 2019-12-10 18:57:48
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-12-10 o 08:54, BaX pisze:
tak wiem, kodowanie...ale to chyba wina outlooka na xp ;)

Nono, samochodem też pewnie jeździsz ze źle ustawionymi światłami, spierdoloną zbieżnością, bez hamulców i bez zapiętych pasów :>
Chujtam, można oślepiać innych a jak komuś nie pasuje to może niepaczeć :> ważne że jedziesz :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-12-11 09:24:54
Autor: BaX

Użytkownik "LordBluzgR" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5defdca7$0$17362$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale tylko tak daleko na ile pozwalają węże ogrodowe nawinięte na felgach

Data: 2019-12-11 10:48:11
Autor: Miroo
Obmy?lajĹĄ ustawe.....to się u?miałeQ1|Bmœj˜ž˛'!ÉśŚž'Ł
W dniu 2019-12-11 o 09:24, BaX pisze:
[...]

Tylko nie zapomnij zmienić węży na zimowe, już pora!

Pozdrawiam

Obmy?lajš ustawe.....to się u?miałem, a piesi chyba mniej.....