Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.

Data: 2010-04-14 20:12:49
Autor: Irokez
Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:hq4ctu$rtc$1news.onet.pl...
Witam

Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem twardości.

No trochę twardziej miałem jak teraz po powrocie do 'cywila'

Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba jest? Wynika że:

ciach..

żeś nakombinował.
Nie podnosiłbym gdyby nie to, że miska do mnie kosztuje 1300zł a ją rozp..łem na naszych jeb.. drogach (pod częstochową na krzyrzówce z zajeb..mi koleinami przytarłem o wybrzuszony asfalt i się jej pekło).

Poza tym same plusy jeśli chodzi o trakcję, zawiecha lekko więcej dostaje po dupie a trwałość? Trochę mniejsza.. Po podniesieniu nie odczułem zwiększenia trwałości tylko mniej mogę uważać na miskę, ale nadal jest nisko.

Teraz szukam nowego autka ale jeszcze wyĹĽszego ale nie suv bo nie mam tyle kasy.

Pozdrawiam.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-04-14 22:59:56
Autor: Marek Józefowski
Obniżone zawieszenie a jego trwał o¶ć i układu kier.
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze:
[...]
ciach..

że¶ nakombinował.
Nie podnosiłbym gdyby nie to, że miska do mnie kosztuje 1300zł a j±
rozp..łem na naszych jeb.. drogach (pod częstochow± na krzyrzówce z
zajeb..mi koleinami przytarłem o wybrzuszony asfalt i się jej pekło).

Poza tym same plusy je¶li chodzi o trakcję, zawiecha lekko więcej
dostaje po dupie a trwało¶ć? Trochę mniejsza.. Po podniesieniu nie
odczułem zwiększenia trwało¶ci tylko mniej mogę uważać na miskę, ale
nadal jest nisko.

Teraz szukam nowego autka ale jeszcze wyższego ale nie suv bo nie mam
tyle kasy.
[...oraz przedpi¶ćcy z podw±tku "pseudo-politycznego"...]

Jaasne... tylko po jak± cholerę krospostujesz(-ecie) to na
pl.sci.fizyka?
--
The only difference between a tax man and a taxidermist
is that the taxidermist leaves the skin.   [Mark Twain]

Data: 2010-04-18 22:28:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Obniżone zawieszenie a jego trwało¶ć i układ u kier.

Data: 2010-04-19 08:05:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Obniżone zawieszenie a jego trwało¶ć i układ u kier.

Data: 2010-04-20 09:53:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Marek Józefowski" <marjozef@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

-- The only difference between a tax man and a taxidermist
is that the taxidermist leaves the skin.   [Mark Twain]

   Wlasnie, po jaka?

   Czarek

Data: 2010-04-21 04:14:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski