Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Obniżone zawieszenie a jego trwaÅ‚ość i ukÅ‚adu kier.

Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.

Data: 2010-04-16 13:30:01
Autor: .Peeter
Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
"Michał" wrote:
Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość układu kierowniczego?

Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez żadnych
ograniczeń typu "a tu nie pojadę, bo to, a tam nie pojadę, bo tamto".
Po roku jazdy żadnych problemów z zawieszeniem i układem
kierowniczym, w aucie nic nie zaczęło trzeszczeć, wszystko było OK.
Jedyne straty związane z niskim zawieszeniem to połamana dokładka
przedniego zderzaka i kilka rys na śrubach mocujących przednie
wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej więcej
w połowie auta. :-)

Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina jeździła
zakręty jak przyklejona, żadnego wychylania się nadwozia, bujania,
pływania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje
pełną satysfakcję z jazdy.

Inna sprawa, że nasze drogi się średnio nadają na takie wynalazki,
moje Toledo teraz jeździ na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo
twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej
szkoda mi trochę tych resztek komfortu. Gdybyśmy mieli dobre,
lub chociaż zadowalające drogi, kupiłybm gwint na pewno.

A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to też
niezły pomysł. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona