Data: 2010-04-16 13:30:01 | |
Autor: .Peeter | |
Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | |
"Michał" wrote:
Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość układu kierowniczego? Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez żadnych ograniczeń typu "a tu nie pojadę, bo to, a tam nie pojadę, bo tamto". Po roku jazdy żadnych problemów z zawieszeniem i układem kierowniczym, w aucie nic nie zaczęło trzeszczeć, wszystko było OK. Jedyne straty związane z niskim zawieszeniem to połamana dokładka przedniego zderzaka i kilka rys na śrubach mocujących przednie wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej więcej w połowie auta. :-) Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina jeździła zakręty jak przyklejona, żadnego wychylania się nadwozia, bujania, pływania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje pełną satysfakcję z jazdy. Inna sprawa, że nasze drogi się średnio nadają na takie wynalazki, moje Toledo teraz jeździ na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej szkoda mi trochę tych resztek komfortu. Gdybyśmy mieli dobre, lub chociaż zadowalające drogi, kupiłybm gwint na pewno. A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to też niezły pomysł. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|