Data: 2014-06-19 00:44:29 | |
Autor: Iguan_007 | |
Obnizana sztyca | |
Hej, Korzysta ktos z Was z obnizanych sztyc? Jak wyglada trwalosc takich elementow? Czy trzeba to jakos regularnie serwisowac? Macie jakies negatywne uwagi dotyczace tej konkretnej sztycy: http://tinyurl.com/nvbrgbr
Na co nalezy zwracac uwage wybierajac obnizana sztyce? Bo mi przychodzi tylko do glowy waga i dolne mocowanie przewodow (zeby przewod nie jezdzil do gory i na dol). Cos jeszcze? Pozdrawiam, Iguan -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia |
|
Data: 2014-06-19 18:05:46 | |
Autor: 2late | |
Obnizana sztyca | |
On 19/06/2014 08:44, Iguan_007 wrote:
Hej, Wow, za takie pieniądze to rower można kupić. ;) Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2014© Stupidity, like virtue, is its own reward -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-06-19 10:28:24 | |
Autor: Ignac | |
Obnizana sztyca | |
W dniu czwartek, 19 czerwca 2014 19:05:46 UTC+2 użytkownik 2late napisał:
Wow, za takie pieni±dze to rower można kupić. ;)Wow! Once again. |
|
Data: 2014-06-20 07:37:16 | |
Autor: bans | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-19 09:44, Iguan_007 pisze:
Na co nalezy zwracac uwage wybierajac obnizana sztyce? Bo mi przychodzi tylko do glowy waga i dolne mocowanie przewodow (zeby przewod nie jezdzil do gory i na dol). Cos jeszcze? Czasem by mi się przydała, ale cena niestety jest dla mnie nie do zaakceptowania. To nawet nie kwestia tego, czy mam - nie mam kasy, al kwestia tego, że kupuj±c co¶ takiego czułbym się wydymany. Owszem, s± tańsze (typu paskudne, choć działaj±ce kowadło El Gallo), ale bez jaj... toż to nie jest warte więcej niż 200zł. A konkretnie jak chcesz porad to uderzaj do archiwum forum emtb.pl, tam się na tym znaj±. -- bans |
|
Data: 2014-06-20 07:41:31 | |
Autor: 2late | |
Obnizana sztyca | |
On 20/06/2014 06:37, bans wrote:
Na co nalezy zwracac uwage wybierajac obnizana sztyce? Bo mi przychodzi Gdybym mial mozliwosc posiadania dwoch rowerow, to jeden na pewno bylby wypasiony i moze bym sie na takie cos skusil. Ale niestety, moge miec tylko jeden i nie mam zamiaru umierac ze strachu za kazdym razem, kiedy zostawiam go przypietego na ulicy bo musze zajsc do sklepu na zakupy. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2014© Stupidity, like virtue, is its own reward |
|
Data: 2014-06-20 09:43:20 | |
Autor: bans | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-20 08:41, 2late pisze:
Gdybym mial mozliwosc posiadania dwoch rowerow, to jeden na pewno bylby I pamiętajmy o jednym, o celu stosowania takiej sztycy - obniżenie siodełka jest potrzebne w terenie, gdzie z podjazdu przechodzi się często w _trudny_ i _stromy_ zjazd, a potem znów w podjazd - czyli wtedy, kiedy schodzenie z roweru i obniżanie sztycy "ręcznie" zdarza się często. Ale to i tak nie jest aaaż takaaa niedogodno¶ć, żeby wywalać choćby 500zł na jej zmniejszenie... Chyba że się kto¶ ¶ciga w górach i nie chce tracić czasu na zsiadanie i manipulacje przy sztycy - ale wtedy nie pyta o takie rzeczy na zdychaj±cym preclu ;) -- bans |
|
Data: 2014-06-20 08:21:16 | |
Autor: twistedme | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-20 07:37, bans pisze:
al kwestia tego, że kupuj±c co¶ takiego czułbym się wydymany. Dokładnie, też jak tylko zobaczyłem, to pierwsza my¶l "superpomysł, biere to". Byłem przekonany, że to może kosztować max 500zł, a tu takie zdziwko... |
|
Data: 2014-06-20 10:02:12 | |
Autor: bans | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-19 09:44, Iguan_007 pisze:
Na co nalezy zwracac uwage wybierajac obnizana sztyce? Bo mi przychodzi tylko do glowy waga i dolne mocowanie przewodow (zeby przewod nie jezdzil do gory i na dol). Cos jeszcze? Na masę (ta i tak zawsze będzie za duża...) i czy z czasem nie łapie luzów. I na to, czy naprawdę jest ci potrzebna. -- bans |
|
Data: 2014-06-20 01:44:57 | |
Autor: Iguan_007 | |
Obnizana sztyca | |
On Friday, June 20, 2014 6:02:12 PM UTC+10, bans wrote:
> Na co nalezy zwracac uwage wybierajac obnizana sztyce? Bo mi przychodzi tylko do glowy waga i dolne mocowanie przewodow (zeby przewod nie jezdzil do gory i na dol). Cos jeszcze? Na mas� (ta i tak zawsze b�dzie za du�a...) i czy z czasem nie �apie luz�w. Dzieki. I na to, czy naprawd� jest ci potrzebna. O, zdecydowanie odmawiam takiego racjonalnego podejscia. Bo stad tylko krok do myslenia czy sa mi amortyzator, hamulec tarczowy,gps,przerzutka "naprawde potrzebne". A wiesz, jak tak dluzej pomysle to i rower nie jest mi "naprawde potrzebny". Wiec lepiej sie nad tym za dlugo nie zastaniawiac :) Pozdrawiam, Iguan -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia |
|
Data: 2014-06-20 03:19:41 | |
Autor: rmikke | |
Obnizana sztyca | |
W dniu pi±tek, 20 czerwca 2014 10:44:57 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:
O, zdecydowanie odmawiam takiego racjonalnego podejscia. Bo stad tylko krok do myslenia czy sa mi amortyzator, hamulec tarczowy,gps,przerzutka "naprawde potrzebne". A wiesz, jak tak dluzej pomysle to i rower nie jest mi "naprawde potrzebny". Wiec lepiej sie nad tym za dlugo nie zastaniawiac :) "A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!" |
|
Data: 2014-06-20 11:19:02 | |
Autor: bans | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-20 10:44, Iguan_007 pisze:
O, zdecydowanie odmawiam takiego racjonalnego podejscia. Bo stad tylko krok do myslenia czy sa mi amortyzator, hamulec tarczowy,gps,przerzutka "naprawde potrzebne". A wiesz, jak tak dluzej pomysle to i rower nie jest mi "naprawde potrzebny". W Sprowadzasz rozmowe do absurdu, ale jeszcze raz napisze: taka sztyca to naprawde jest potrzebna TYLKO w terenie, gdzie czesto przechodzisz z trudnych, stromych zjazdow do podjazdow. Nie ma innego zastosowania. Jesli w takim terenie nie jezdzisz - wywalasz pieniadze w bloto. Wiem, ze masz ich sporo i nie sa dla ciebie problemem, ale wiesz... spotkalem sie z przypadkiem goscia, ktory kupil ot, tak sobie Gianta Glory - wszedl do sklepu, pokazal "tego poprosze", zapalcil -nascie tysiecy i zapakowal rower na pickupa. I teraz jezdzi nim po asfaltach w pewnym nizinnym polskim miescie... -- bans |
|
Data: 2014-06-20 02:58:44 | |
Autor: Iguan_007 | |
Obnizana sztyca | |
On Friday, June 20, 2014 7:19:02 PM UTC+10, bans wrote:
Sprowadzasz rozmowe do absurdu, Oj, zartowalem. ale jeszcze raz napisze: taka sztyca to naprawde jest potrzebna TYLKO w terenie, gdzie czesto przechodzisz z trudnych, stromych zjazdow do podjazdow. Nie ma innego zastosowania. No i dokladnie w takim terenie jezdze na rowerze do ktorego chcialbym to zamocowac. Bardzo strome, krete, kamieniste sciezki. Przemiennie pod gore i na dol. Do jezdzenia po lesnych czy szutrowych drogach nawet bym o tym nie myslal. Pozdrawiam, Iguan -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia |
|
Data: 2014-06-21 13:24:46 | |
Autor: Wojciech | |
Obnizana sztyca | |
Korzysta ktos z Was z obnizanych sztyc? Pewnie nie. Cena IMHO kompletnie irracjonalna. Sam chętnie bym się dowiedział na ile użyteczne jest to rozwiązanie - jak często się z niego korzysta kiedy już przestanie być nową zabawką. |
|
Data: 2014-06-21 16:33:56 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Obnizana sztyca | |
Dnia 21.06.2014, Wojciech napisał lub napisała:
Sam chętnie bym się dowiedział na ile użyteczne jest to rozwiązanie - jak często się z niego korzysta kiedy już przestanie być nową zabawką.Jak zjeżdżasz i masz wrażenie że Ci tylno koło zaraz się oderwie to takie coś wówczas by się przydało. Zawsze można dupę za siodełko przerzucić ale w razie gwałtownego hamowania może być bolesne. Pewnie kwestia doświadczenia. |
|
Data: 2014-06-22 16:33:12 | |
Autor: solar | |
Obnizana sztyca | |
W dniu 2014-06-19 09:44, Iguan_007 pisze:
Hej, Ja zwróciłem uwagę na prostotę konstrukcji i wziąłem Gravity Droppera, czyli jedną z pierwszych regulowanych sztyc na rynku. Wielu twierdzi, że jest brzydka, że ma tylko 2 (lub 3) pozycje pracy, ale za to konstrukcja to sprężyna i bolec wskakujący w otwory w sztycy. Żadnej hydrauliki powietrznej czy płynowej, żadnego odpowietrzania, można rower nosić za siodełko... Nawet jeśli coś walnie w trasie, można to naprawić młotkiem, albo jeździć dalej na wysuniętej. Swojej używam od 2 lat, ostatnio wymieniłem ślizgi za 7$. Serwisuję 1-2 razy w roku (jeżdżę zimą). Serwis to czyszczenie i smarowanie, które zajmuje 20 minut. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia i nie toleruje sprzeciwu." Richard Dawkins |