Obniżenie pensji w okresie wypowiedzenia - umowa o p racę

Data: 2009-03-10 17:14:20
Autor: Cavallino
Obniżenie pensji w okresie wypowiedzenia - umowa o p racę
Użytkownik "blue" <pawex8@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gp63g5$849$1inews.gazeta.pl...
Witam,

W lutym 2009 złożyłem wypowiedzenie umowy o pracę z moim obecnym pracodawcą z
3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Dziś tj 10 marca 2009 pracodawca
podstawił mi aneks do umowy o pracę gdzie "proponuje" obniżenie mojej pensji o
30% - pytanie czy pracodawca ma prawo obniżyć pensje pracownikowi w okresie
wypowiedzenia (na 3 mies)? Z tego co wiem niepodpisanie tego aneksu jest
równoznaczne z rozwiązaniem umowy o pracę z "winy" pracownika

Przeciwnie.
Z winy pracodawcy.
A na czas wypowiedzania pensję masz w starej wysokości.

Obniżenie pensji w okresie wypowiedzenia - umowa o p racę