Obniżenie terenu na granicy działek

Data: 2019-05-18 00:32:24
Autor: Robert Tomasik
Obniżenie terenu na granicy działek
W dniu 16.05.2019 o 17:21, Rolnik szuka żony pisze:
Sąsiad rolnik, wykonał obniżenia terenu na granicy z moją działką, nie
wiem jak to zrobił, pewnie wywiózł gdzieś kilka wywrotek ziemi, bo nagle
jego działka na granicy z moją leży około metr niżej od mojej działki,
może dojść do osunięcia i na pewno dojdzie.
Sąsiad dokonał obniżenia poziomu terenu na granicy z działką rolną i
budowlana, jak by to miało jakieś znaczenie.
Czy takie działanie jest niezgodne z prawem i jaką podstawę prawną narusza?
W jaki sposób żądać przywrócenia poziomu terenu na granicach działek na
koszt sprawcy?

Napisz do Nadzoru Budowlanego wniosek o kontrolę.

Obniżenie terenu na granicy działek