Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny

Data: 2013-02-12 22:02:48
Autor: ToMasz
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny

"Nie mamy obowi±zku, ¿eby natychmiastowo zmieniaæ cen. Ka¿dy kolejny miesi±c to konkretne przychody - odpowiedzia³ Maciej Witucki na pytanie Telepolis w tej sprawie.

reszta, ma³o ciekawa:
http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarczy-- by-z-orange-do-play-spadly-ceny-- 3,53253.html
ToMasz

Data: 2013-02-12 22:27:07
Autor: ALEX Alpha MR
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:02:48 +-0100, ToMasz napisa+AUI-(a):

Obni+AXw-ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad+AUI-y ceny

"Nie mamy obowi+AQU-zku, +AXw-eby natychmiastowo zmienia+AQc- cen. Ka+AXw-dy kolejny miesi+AQU-c to konkretne przychody - odpowiedzia+AUI- Maciej Witucki na pytanie Telepolis w tej sprawie.

reszta, ma+AUI-o ciekawa:
http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarczy-- by-z-orange-do-play-spadly-ceny-- 3,53253.html
ToMasz

Z czego+AVs- pensje prezesa trzeba wyp+AUI-aca+AQc-.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- Cesarska Marynarka Japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a
flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy

Data: 2013-02-12 21:33:12
Autor: Waldek Godel
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:27:07 +0100, ALEX Alpha MR napisa³(a):

Z czego¶ pensje prezesa trzeba wyp³acaæ.

https://pbs.twimg.com/media/BC5Jn3fCYAEMwnK.jpg:large

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-02-12 22:27:32
Autor: J.F.
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:02:48 +0100, ToMasz napisa³(a):
[...]

I jak w ogolnosci jestem bardzo daleki od tego aby mi jakis urzednik
dyktowal za ile mam pracowac, tak tym razem jest to chyba zadanie dla UKE

J.

Data: 2013-02-13 08:17:27
Autor: K
W dniu 12-02-2013 22:02, ToMasz pisze:
[...]

to zmien opa, albo abo na takie ktore nie rozroznia minut. po orange widac, ze stopien wkurwienia klientow juz dawno osiagnal 100% i w kazdym kolejnym raporcie orange oddaje ich najwiecej. nadejdzie taki moment ze w orange.fr pasek wkurwienia tez osiagnie 100% i wtedy wituckie i jablczynskie poleca i wtedy sie zacznie zmieniac.

Data: 2013-02-13 13:18:00
Autor: ToMasz
W dniu 13.02.2013 08:17, K pisze:
[...]

Ja? czemu ja, mnie jest dobrze...

ToMasz

Data: 2013-02-13 12:37:48
Autor: Michal Tyrala
Obniżka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spadły ceny
On Wed, 13 Feb 2013 13:29:15 +0100, K wrote:
> [...]
[...]
 a kto sie zali? ja?

Przedpisca siê nie zalil, skomentowa³ linka, którego wklei³.

Swoj± drog± w tepsie/centertelu bedzie ciekawie teraz :-)
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny