Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny

Data: 2013-02-12 22:27:32
Autor: J.F.
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:02:48 +0100, ToMasz napisa³(a):
Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny
"Nie mamy obowi±zku, ¿eby natychmiastowo zmieniaæ cen. Ka¿dy kolejny miesi±c to konkretne przychody - odpowiedzia³ Maciej Witucki na pytanie Telepolis w tej sprawie.
reszta, ma³o ciekawa:
http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarczy-- by-z-orange-do-play-spadly-ceny-- 3,53253.html

I jak w ogolnosci jestem bardzo daleki od tego aby mi jakis urzednik
dyktowal za ile mam pracowac, tak tym razem jest to chyba zadanie dla UKE

J.

Obni¿ka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spad³y ceny