Obowi±zek bierzmowanego katolika

Data: 2009-05-02 22:22:45
Autor: abc
Obowi±zek bierzmowanego katolika
Ka¿dy bierzmowany katolik - ¿o³nierz Chrystusa - ma obowi±zek stawaæ w
obronie ¦wiêtej Wiary tak jak potrafi.

"Do ka¿dego wiêc, który siê przyzna do Mnie przed lud¼mi, przyznam siê i Ja
przed moim Ojcem, który jest w niebie.

Lecz kto siê Mnie zaprze przed lud¼mi, tego zaprê siê i Ja przed moim Ojcem,
który jest w niebie.

Nie s±d¼cie, ¿e przyszed³em pokój przynie¶æ na ziemiê. Nie przyszed³em
przynie¶æ pokoju, ale miecz. )Mt 10:32-34)

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-05-03 02:32:33
Autor: awe
Obowi±zek bierzmowanego katolika
Data: 2009-05-03 10:35:04