Obowi±zek brania paragonu, bo ochrona nie wypu¶ci

Data: 2018-10-08 00:30:19
Autor: J.F.
Obowi±zek brania paragonu, bo ochrona nie wypu¶ci
Dnia Sun, 7 Oct 2018 10:53:37 +0000 (UTC), Queequeg napisa³(a):
Ju¿ który¶ raz spotka³e siê z sytuacj±, w której nie chcia³em wzi±æ paragonu (nie potrzebujê go, nie zbieram ¶mieci) ale kasjer nalega³, "bo inaczej ochrona mnie nie wypu¶ci" -- bo ochroniarz musi zobaczyæ zakupy i porównaæ z paragonem. Tym razem by³ to Leroy Merlin w Arkadii (DC), przy tylnym wyj¶ciu (nie tym za kasami od strony centrum handlowego tylko z drugiej strony).

Ochroniarz przy wyj¶ciu niestety (?) mnie ola³ i nie poprosi³ o paragon a szkoda, bo by³oby ciekawie.

Odpowiadaj±c na pytanie, dlaczego nie chcê pokazaæ zakupów ani braæ paragonu dla ochroniarza: nie zgadzam siê na traktowanie mnie z definicji jak z³odzieja tylko dlatego, ¿e kupujê co¶ w sklepie.

Ale oni kasjera traktuja jak zlodzieja ... i byc moze nie bez podstaw
:-)

J.

Obowi±zek brania paragonu, bo ochrona nie wypu¶ci