Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-01 17:35:10
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Elo

Osoby w kwarantannie w³a¶nie maj± teraz obowi±zek zainstalowania specjalnej aplikacji rz±dowej.
https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-krytyka

BTW.
Ma kto¶ na zbyciu Nokiê 3310? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 16:59:52
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Zbynek Ltd. sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl ...

[...]

Podobno nie ma takiego obowi±zku - jest tylko mozliwo¶c dzieki której teoretycznie s³uzby maja u³atwione zadanie.
Teoretycznie bo w praktyce policja twierdzi ze nie ma dostepu do tego systemu i i tak jezdzi do wszystkich.

Jak to by³o - nie wie lewica...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-04-01 19:08:55
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Budzik napisa³(a) :
[...]

Jak nie, jak tak.
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200000567
Art. 7e.1.
"Osoba podlegaj±ca [...] obowi±zkowej kwarantannie [...] instaluje na swoim urz±dzeniu mobilnym..."
7.e.2.
"Obowi±zek zainstalowania i u¿ywania oprogramowania, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy osoby z dysfunkcj±..."

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 20:07:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-01 o 19:08, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

W temacie ukazów z okazji chiñskiego wirusa to co innego pisz±
i t³umacz±, nawet na rz±dowych stronach a co innego jest w tek¶cie
ukazu. I zacznie siê problem jak przyjdzie policjantowi czy urzêdasowi
wyt³umaczyæ ¿e wszêdzie pisali oraz og³aszali ¿e mo¿na.

pozdrawiam

Data: 2020-04-01 18:59:51
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

podawali gdzies statystyke ze osób które zainstalowa³y apke, uruchomi³y i zalogowa³y to nawet 10k nie ma. A osób w kwarantannie ponad 100k.
I wypowiada³ siê ktos z w³adz ze nie ma obowiazku.

Takze, jak juz mowi³em, nie wie lewica...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jest Le¿ajsk, jest dobrze.
By³ Le¿ajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2020-04-01 21:11:37
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Budzik napisa³(a) :
I wypowiada³ siê ktos z w³adz ze nie ma obowiazku.

Takze, jak juz mowi³em, nie wie lewica...

Jak wypowiada³ siê nawet wczoraj, to móg³ mieæ racjê. Jednak¿e od dzi¶ jest ustawa na ten obowi±zek. Wydana wczoraj. A nawet jak dzi¶ co¶ tam kto¶ blebla³, to móg³ nie znaæ ustawy.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 14:04:15
Autor: Kris
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
A nawet jak dzi¶ co¶ tam kto¶ blebla³, to móg³ >nie znaæ ustawy.
- poka¿ cytowany tekst -

Od dzisiaj te¿ ponoæ z ¿on± nie mo¿esz ³aziæ w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m.
Tylko idiota by mandat za z³amanie tego przyj±³. Bo jak proponuj±cy mandat oceni³ czy spacerowali w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m czy wiêkszej?
Certyfikowane miary ¿e Sob± maj± nosiæ?
Inny pomys³?

Data: 2020-04-01 23:12:57
Autor: Zbynek Ltd.
ObowiÄ…zek instalacji aplikacji Wielki ego Brata
Kris napisa³(a) :
[...]

Pal licho tê miarê. Ale jakim trzeba byæ idiot±, ¿eby wprowadziæ taki przepis? W mieszkaniu z rodzin± nie da siê zachowaæ czasem i 1 metra. Ba, a z ¿on± to na ogó³ ¶pi siê w jednym ³ó¿ku. Ale na spacerze trzeba zachowaæ 2m odleg³o¶ci. Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza, wywo³uj±c gromki rechot wprowadzaniem takiego prawa.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 14:26:04
Autor: Kris
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza, wywo³uj±c gromki rechot >wprowadzaniem takiego prawa.

Córka moja za kilka miesiêcy 18 lat koñczy. Dzisiaj wiêc ani nie mogê jej wys³aæ po piwo ani pozwoliæ i¶æ samej na spacer?
Z psami niby mo¿na wyj¶æ. Wychodzimy wiêc ja, ¿on±, c?rka i psy.
Jak i¶æ?
Ja z ¿on± min 2m a córka ze mn± czy z ¿on±?;)

Data: 2020-04-02 08:22:44
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Wysy³asz niepe³noletni± po piwo?
Daj adres sklepu.

-- -- -

Data: 2020-04-04 14:38:59
Autor: Arek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
±æê³ñ󶼿 napisa³(a) w wiadomo¶ci: <5e8584b4$1$17364$65785112@news.neostrada.pl>...
Wysy³asz niepe³noletni± po piwo?
Daj adres sklepu.

Skorzystaæ czy... donie¶æ.
Bo dlaczego to sklep ma byæ karany, w sumie jest ofiar± bo zosta³
oszukany. Rodzic czy 17-letni "dzidziu¶" nie wie, ¿e nie mo¿na?
W USA (ró¿nie to w stanach) w takich przypadkach kupuj±cy te¿ ponosi karê.
  Mnie rodzice po alkohol nie wysy³ali ale po papierosy i wys³aæ "totka"
owszem. Nie wiem jakie by³y w koñcówce PRL-u przepisy ale nigdy
nikt nie odmówi³. Mo¿e dlatego, ¿e oprócz fajek jak±¶ gazetê do
zawijania ¶ledzi (Trybuna?) i inn± do czytania kupowa³wm i brod±
ju¿ nad blat kiosku siêga³em.
Tak czy inaczej by³o (pod tym wzglêdem) normalniej.

  Po nagonce na hazard w ma³ym miasteczku wywalili LOTTO z dworca
autobusowego. Odpowied¼ w kolekturze: "bo uczniowie nieletni
przyje¿d¿aj± do szko³y i wypowiedziano umowê...". Teraz LOTTO ze 100m
dalej, dok³adnie na przeciw... siedziby ZUS-u. Czyli hazard po obu stronach ulicy :).

Arek

Data: 2020-04-01 23:26:33
Autor: Jacek Maciejewski
ObowiÄ…zek instalacji aplikacji Wielki ego Brata
Dnia Wed, 01 Apr 2020 23:12:57 +0200, Zbynek Ltd. napisa³(a):

Ale na spacerze trzeba zachowaæ 2m odleg³o¶ci. Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza

Puknijcie siê w kiepe³y. Zero my¶lenia. Sk±d krawê¿niki maj± wiedzieæ
kto jest ma³¿eñstwem a kto ¶ciemnia? Co, maj± ka¿d± parê odpytywaæ? A
kiedy wszyscy siê separuj±, problem znika. Zale¿y wam chyba na sprawnej
kontroli, nie?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-01 23:56:54
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisa³(-a):

> [...]

kto jest ma³¿eñstwem a kto ¶ciemnia? Co, maj± ka¿d± parê odpytywaæ? A
kiedy wszyscy siê separuj±, problem znika. Zale¿y wam chyba na sprawnej

a sk±d wiedz± kto ma wiêcej ni¿ 18 lat ?
i nie zale¿y na szybkiej kontroli :) pogadaæ sobie chcemy :)
i tak jak widzia³em wszyscy to ignoruj±

Data: 2020-04-02 08:21:49
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
£atwiej nadzorowaæ.

-- -- -
Ale jakim trzeba byæ idiot±, ¿eby wprowadziæ taki przepis?

Data: 2020-04-02 00:36:44
Autor: Shrek
W dniu 01.04.2020 o 23:04, Kris pisze:

Od dzisiaj te¿ ponoæ z ¿on± nie mo¿esz ³aziæ w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m.
Tylko idiota by mandat za z³amanie tego przyj±³.

Dlatego zrobili to w formie nie mandatu tylko decyzji administracyjnej. Niech teraz kutasy co twierdzi³y, ¿e pis jest fajny bo ma w dupie prawo i jebie lekarzy, bogatych (czyli z³odziei), wykszta³ciuchów itp ¿r± gruz.

--
Shrek

Data: 2020-04-02 08:24:09
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Zaskar¿ysz do SKO (zaleta: brak op³at), a pó¼niej do WSA.

-- -- -
Dlatego zrobili to w formie nie mandatu tylko decyzji administracyjnej.

Data: 2020-04-02 09:42:36
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 08:24, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Zaskar¿ysz do SKO (zaleta: brak op³at), a pó¼niej do WSA.

Ale wcze¶niej zdejm± ci z konta. I albo oddadz±, albo nie. W s±dzeniu siê z pañstwem tak jest, ¿e od kiedy naczelnik powiedzia³, ¿e pañstwo to on, to pañstwo jest sêdzi± w swojej sprawie.

Niby prosta sprawa czy mo¿na zwalniaæ kobiety na urlopach macierzyñskich (na podstawie specustawy wprost sprzecznej z dyrektyw± UE) trwa ju¿ trzeci rok i nie odby³a siê jeszcze sprawa w II instancji. M³ody na 100% pójdzie wcze¶niej do przedszkola, a na 70% wcze¶niej je skoñczy - i wtedy oka¿e siê ¿e podmoitu rzeczywi¶cie ju¿ nie ma, albo przeniesiono go do stoczni marynarki wojennej w Radomiu. Tak¿e zajebi± ci 30K i mo¿e kiedy¶ oddadz±, a mo¿e nie. Doskona³y interes.

-- -- -

Data: 2020-04-02 10:32:10
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Tak szybko nie zdejm±.

-- -- -
Ale wcze¶niej zdejm± ci z konta.

Data: 2020-04-02 13:49:02
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
W dniu 02.04.2020 o 10:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Tak szybko nie zdejm±.

Niby dlaczego nie?

Ps. Masz jakie¶ uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

--
Shrek

Data: 2020-04-02 14:38:15
Autor: Jacek Maciejewski
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Thu, 2 Apr 2020 13:49:02 +0200, Shrek napisa³(a):

W dniu 02.04.2020 o 10:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Tak szybko nie zdejm±.

Niby dlaczego nie?

Ps. Masz jakie¶ uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

To przecie¿ jego flagowy wyró¿nik sposród mot³ochu który pisuje
normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-02 16:29:49
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

To przecie¿ jego flagowy wyró¿nik sposród mot³ochu który pisuje
normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)

W sumie racja. No có¿ - trzeba bêdzie zrezygnowaæ z dyskusji z nim.

--
Shrek

Data: 2020-04-02 18:36:54
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Nie wiesz, ile czasu zajmuje skierowanie decyzji do egzekucji administracyjnej?
Od paru miesiêcy do pó³tora roku (zak³adaj±c odchylenie po 3 sigma w ka¿d± stronê krzywej).

-- -- -
Niby dlaczego nie?

Data: 2020-04-02 01:52:54
Autor: Animka
W dniu 2020-04-01 o 23:04, Kris pisze:
[...]

A w domu na jak± odleg³o¶æ maj± byæ od siebie?

--
animka

Data: 2020-04-01 17:44:03
Autor: z
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Je¶li wolisz ¿eby codziennie do Ciebie fatygowali siê policjanci i ¿e to dla innych Twoich bli¼nich bêdzie lepsze to zas³aniaj siê noki±.

Data: 2020-04-01 17:48:25
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik "Zbynek Ltd."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e84b4be$0$17357$65785112@news.neostrada.pl...
Osoby w kwarantannie w³a¶nie maj± teraz obowi±zek zainstalowania specjalnej aplikacji rz±dowej.
https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-krytyka

apke zainstalowac ... ale za internet niech rzad zaplaci :-)

BTW.
Ma kto¶ na zbyciu Nokiê 3310? ;-)

Najtansze nowe telefony to cos 50 zl.

O prosze - apkoodporny :-)

https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/telefony-komorkowe/telefon-maxcom-mm-134-czarny

J.

Data: 2020-04-01 18:00:06
Autor: z
W dniu 2020-04-01 o 17:48, J.F. pisze:
apke zainstalowac ... ale za internet niech rzad zaplaci :-)

Mam w pleju nolimit + 10 Giga netu
Z ciekawo¶ci przekroczy³em go ostatnio aby sprawdziæ co bêdzie.
jaki¶ rok temu nie da³o siê przegl±daæ stron www

O dziwo doci±gn±³em do 14 Giga i dalej mo¿na by³o ogl±daæ telewizjê w aplikacji UPC.

Tak¿e ten... ;-)

Data: 2020-04-01 20:26:08
Autor: cef
W dniu 2020-04-01 o 17:35, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

Osoby w kwarantannie w³a¶nie maj± teraz obowi±zek zainstalowania specjalnej aplikacji rz±dowej.
https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-krytyka

A ja my¶la³em, ¿e 1 kwietnia.

Data: 2020-04-01 23:33:41
Autor: Robert Tomasik
W dniu 01.04.2020 o 17:35, Zbynek Ltd. pisze:

Osoby w kwarantannie w³a¶nie maj± teraz obowi±zek zainstalowania
specjalnej aplikacji rz±dowej.
https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-krytyka

1) Mo¿esz nie udostêpniæ aplikacji GPS - ale bêdzie b³êdami wali³a.
2) Mo¿esz zainstalowaæ aplikacjê, która bêdzie symulowa³a GPS i
podawa³a, ze siedzisz (przyk³adowo) na biegunie pó³nocnym.

Nie chce mi sie dalej wymieniaæ. To po prostu mia³o byæ u³atwienie i
mia³oby sens, gdyby faktycznie Policja wiedzia³a, kto siê
"samokontroluje", a kto nie. Na dobr± wolê mo¿na by³o to zrobiæ. Przymus
jest absolutnie bez sensu.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-02 00:38:34
Autor: Shrek
[...]

Mo¿esz, ale wtedy nie zainstaluujesz apki. A masz obowi±zek...

--
Shrek

Data: 2020-04-02 10:43:03
Autor: z
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Te¿ uwa¿am ¿e do sprawdzenia delikwenta na kwarantannie trzeba u¿ywaæ dotychczas dostêpnych sposobów.
A nie u³atwiaæ mu ukrywania siê aplikacj± ;-)

Data: 2020-04-02 11:10:43
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e85a599$0$17365$65785112@news.neostrada.pl...
Te¿ uwa¿am ¿e do sprawdzenia delikwenta na kwarantannie trzeba u¿ywaæ dotychczas dostêpnych sposobów.
A nie u³atwiaæ mu ukrywania siê aplikacj± ;-)

Obrecz na noge i 10m lancuch :-)

J.

Data: 2020-04-02 11:29:50
Autor: z
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Nie. Wystarczy Izraelski soft ;-)

Data: 2020-04-02 13:49:43
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 11:29, z pisze:
Nie. Wystarczy Izraelski soft ;-)

To ju¿ taniej mu hotel wynaj±æ.

--
Shrek

Data: 2020-04-01 23:58:59
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

[...]

przecie¿ nie ma zakazu pó¼niejszego odinstalowania :)
nie ma obowi±zku jej uruchamiania
nie ma obowi±zku udostêpniania jej po³±czenia netowego
nie ma zakazu udostêpniania komórki znajomemu jad±cemu do suwa³k :)
itp.

Data: 2020-04-02 00:25:13
Autor: Robert Tomasik
W dniu 01.04.2020 o 23:58, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

przecie¿ nie ma zakazu pó¼niejszego odinstalowania :)

Mo¿e siê zawiesiæ zreszt±.

nie ma obowi±zku jej uruchamiania

No w³a¶nie

nie ma obowi±zku udostêpniania jej po³±czenia netowego

albo GPS

nie ma zakazu udostêpniania komórki znajomemu jad±cemu do suwa³k :)

To akurat o tyle bez sensu, ¿e przyjad± na kontrolê do Ciebie do domu, a
nie bêd± po Suwa³kach je¼dziæ./

itp.

Przede wszystkim mo¿na wy³±czyæ komórkê i tyle.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-03 19:07:41
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisa³(-a):

> nie ma zakazu udostêpniania komórki znajomemu jad±cemu do suwa³k :)

To akurat o tyle bez sensu, ¿e przyjad± na kontrolê do Ciebie do domu, a
nie bêd± po Suwa³kach je¼dziæ./

ale po co do domu skoro widz± ¿e jestem w suwa³kach ?

Przede wszystkim mo¿na wy³±czyæ komórkê i tyle.

s³usznie. po co¶ ma siê t± drug± :)

Data: 2020-04-02 12:09:09
Autor: Olin
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Wed, 01 Apr 2020 17:35:10 +0200, Zbynek Ltd. napisa³(a):

Ma kto¶ na zbyciu Nokiê 3310? ;-)

Mo¿e bêdzie teraz program smartfon+. Ka¿dy dostanie i po sprawie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Znam ja ich wszystkich, same ³ajdaki. Ca³e miasto takie: ³ajdak na ³ajdaku
jedzie i ³ajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz±dny cz³owiek:
prokurator, ale i ten - prawdê mówi±c - ¶winia"
Niko³aj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-02 13:50:15
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 12:09, Olin pisze:

Ma kto¶ na zbyciu Nokiê 3310? ;-)

Mo¿e bêdzie teraz program smartfon+. Ka¿dy dostanie i po sprawie.

Smartfony maj± to do siebie, ¿e siê roz³adowuj±, wieszaj±...

--
Shrek

Data: 2020-04-02 14:30:01
Autor: Olin
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Thu, 2 Apr 2020 13:50:15 +0200, Shrek napisa³(a):

Smartfony maj± to do siebie, ¿e siê roz³adowuj±,

Znakomicie. Przed nastêpnymi wyborami pojawi siê program ³adowarka+.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kiedy zaczynaj± du¿o mówiæ o patriotyzmie, bogu, honorze i ojczy¼nie to na
pewno znowu co¶ ukradli."
Michai³ Sa³tykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-02 18:29:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-02 o 14:30, Olin pisze:

Smartfony maj± to do siebie, ¿e siê roz³adowuj±,

Teoretycznie tak.

Znakomicie.
Przed nastêpnymi wyborami pojawi siê program ³adowarka+.

Nie ma potrzeby. W praktyce m³odzie¿ bez telefonu nie wyjdzie
z domu nawet jak trzeba skoczyæ tylko do piwnicy po ziemniaki
czy kompot.

Problem z bogatszymi fanami techniki, maj± telefonów wiêcej ni¿
jeden. Program szpieguj±cy zainstaluj± na tym co zawsze le¿y
w domu bo robi np. za pilota do sprzêtu audio.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-02 20:15:06
Autor: Robert Tomasik
W dniu 02.04.2020 o 18:29, RadoslawF pisze:

Problem z bogatszymi fanami techniki, maj± telefonów wiêcej ni¿
jeden. Program szpieguj±cy zainstaluj± na tym co zawsze le¿y
w domu bo robi np. za pilota do sprzêtu audio.

Program ma przed tym zabezpieczenie. Musisz sobie fotkê zrobiæ.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-02 22:41:06
Autor: RadoslawF
[...]

Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?
Nie widzê problemu w zrobieniu sobie fotki telefonem.
A jak mnie przypadkowo nie bêdzie to nie us³yszê tego SMSa
i nie zrobiê. I bêdziesz musia³ osobi¶cie przyjechaæ
¿eby sprawdziæ. A gówno sprawdzisz bo boicie siê podej¶æ
do szykanowanych kwarantann± i wystarczy wam kontakt
telefoniczny (plus pomachanie przez okno) lub przez
domofon.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-02 23:15:11
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 22:41, RadoslawF pisze:

Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do monitoringu.

--
Shrek

Data: 2020-04-02 23:36:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-02 o 23:15, Shrek pisze:

Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do monitoringu.

A co ma do tego fotka?
Zreszt± ja i tak pisa³em o zainstalowaniu apki na fonie który
zawsze le¿y w domu bo robi za pilota do sprzêtu audio.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-03 01:41:45
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 23:36, RadoslawF pisze:

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do monitoringu.

A co ma do tego fotka?

NIewiele. ¯le przeczyta³em i resztê sobie dppoiwiedzia³em.

Zreszt± ja i tak pisa³em o zainstalowaniu apki na fonie który
zawsze le¿y w domu bo robi za pilota do sprzêtu audio.

Wydaje mi siê, ¿e jeszcze ty powiniene¶ byæ na tym konkretnym zdjêciu. A zdjêcie ma byæ konkretne i o losowych wymaganiach - na przyk³ad ty na tle wy³±cznik do ¶wiat³a.

--
Shrek

Data: 2020-04-03 09:46:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-03 o 01:41, Shrek pisze:

[...]

Jak mnie nie bêdzie w domu to i fotki nie zrobiê.
Jak poczekaj± a¿ wrócê to zrobiê, a jak nie poczekaj±
to porozmawiaj± domofonem z s±siadem i te¿ bêdzie dobrze.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-03 18:17:09
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 09:46, RadoslawF pisze:

[...]

No w³a¶nie.

Jak poczekaj± a¿ wrócê to zrobiê, a jak nie poczekaj±
to porozmawiaj± domofonem z s±siadem i te¿ bêdzie dobrze.

Chyba jak nie wy¶lesz, to przychodz± i chc± ¿eby¶ im z okna macha³. Musia³by¶ s±siada zostawiæ z flaszk± u siebie w domu;)

Inna sprawa, ¿e zapewne chc± zdjêcia i jak nie wy¶lesz to dopiero jad± (inaczej to ¿adne u³atwienie). Wiêc masz kilka (na¶cie, dziesi±t) minut, ¿eby wróciæ.

--
Shrek

Data: 2020-04-03 20:49:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-03 o 18:17, Shrek pisze:

[...]

¯aden problem.
A jak mieszkasz w bloku to przepinasz kabelki z domofonu
zamieniaj±c miejscami numer twój i s±siada.
I potwierdzi ¿e jeste¶?

Inna sprawa, ¿e zapewne chc± zdjêcia i jak nie wy¶lesz to dopiero jad± (inaczej to ¿adne u³atwienie). Wiêc masz kilka (na¶cie, dziesi±t) minut, ¿eby wróciæ.

Raczej kilka godzin bo dopisali mnie w³a¶nie na koniec kolejki.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-03 21:13:11
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 20:49, RadoslawF pisze:

Chyba jak nie wy¶lesz, to przychodz± i chc± ¿eby¶ im z okna macha³. Musia³by¶ s±siada zostawiæ z flaszk± u siebie w domu;)

¯aden problem.

No nie wiem. Ja tam ju¿ chyba wolê do lustra piæ ni¿ z kim¶ z kwarantanny. Choæ z drugiej strony to te kwarantanny to z dupy rozdaj±, wiêc mo¿e i bez ró¿nicy.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 13:59:23
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-03 o 21:13, Shrek pisze:

[...]

Skoro opisujesz to jednak za problem to uwa¿asz.
A to nie ja sugerowa³em picie z s±siadem.
Ja sugerowa³em przepiêcie kabelków w domofonie aby niebiescy
dzwoni±c do do siada s±dzili ¿e dzwoni± do mnie.
Masz jeszcze jakie¶ wydumane przez siebie problemy?
Lub jakie¶ zarzuty w tematach których nie porusza³em ale s±dzisz
¿e mam w nich zdanie inne ni¿ ty?

Pozdrawiam

Data: 2020-04-04 14:19:18
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 13:59, RadoslawF pisze:
[...]

Bystrzak z ciebie;)

A to nie ja sugerowa³em picie z s±siadem.

Jak ju¿ ma u ciebie siedziec...

Ja sugerowa³em przepiêcie kabelków w domofonie aby niebiescy
dzwoni±c do do siada s±dzili ¿e dzwoni± do mnie.
Masz jeszcze jakie¶ wydumane przez siebie problemy?

Ale oni dzwoni± po to, ¿eby¶ siê im w oknie pokaza³ i pomacha³. Wiêc tak ¶rednio to problem rozwi±zuje, bo jeszcze s±siad musia³by machaæ z twojego okna. Choæ w sumie pewnie jak kto¶ pomacha, to piête liczyæ nie bêda.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 15:22:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-04 o 14:19, Shrek pisze:
[...]

Nie sugerowa³em ¿e ma u mnie siedzieæ, to kolejny twój wymys³.

[...]

Tak dzia³a w domkach jednorodzinnych, nie wysiadaj± z samochodu
i dzwoni± z komórki aby im siê w oknie pokazaæ.
I tam to dzia³a, w blokach dzwoni± domofonem i wystarczy
¿e kto¶ odebra³ i to potwierdza ze siedzi w domu.

Data: 2020-04-04 16:18:43
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 15:22, RadoslawF pisze:

Jak ju¿ ma u ciebie siedziec...

Nie sugerowa³em ¿e ma u mnie siedzieæ, to kolejny twój wymys³.

Nie mój a policjantów masz machaæ z konkretnego okna.

[...]

A twierdzisz, tak na podstawie? Byæ mo¿e masz racjê, bo kulson to z natury swojej stworzenie leniwe...

--
Shrek

Data: 2020-04-04 16:30:04
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

AFAIR Na t± w kwarantannie co "sprz±ta³a klatkê *i wynios³a ¶mieci* "
donie¶li ¿yczliwi s±siedzi.  Wiec "stawianie tablic" (informowanie
s±siadów) o kwarantannie w toku mo¿e+ zrobiæ du¿± statystyczn± ró¿nicê.
W wiêkszym bloku "czujna ¿yczliwa" siê nie znajdzie? :-)

--
A. Filip

Data: 2020-04-05 09:07:02
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
W dniu 05.04.2020 o 08:41, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Ale sk±d s±siedzi wiedzieli, ¿e s±siadka na kwarantannie?
Adresy powinni podawaæ i na mapy wrzucaæ.

Jasne - i wprowadziæ wyj±tek od zakazu zgromadzeñ jak mot³och ma w ³apach pochodnie i wid³y. A potem siê dziwiæ, ¿e kto ogarniêty zrobi wszystko ¿eby pod t± kwarantanne nie podpa¶æ.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 17:00:46
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-04 o 16:18, Shrek pisze:

Jak ju¿ ma u ciebie siedziec...

Nie sugerowa³em ¿e ma u mnie siedzieæ, to kolejny twój wymys³.

Nie mój a policjantów masz machaæ z konkretnego okna.

W bloku? Przestañ zmy¶laæ.
By³ w którym¶ w±tku opis sprawdzania w bloku:
Policja: proszê pokazaæ siê w oknie i pomachaæ
Sprawdzany: a po co skoro ja mam okna z drugiej strony bloku?
Policja: a to w porz±dku

[...]

Na podstawie tego co widzia³em w realu i w sieci.
https://www.youtube.com/watch?v=BzNW_lPVozk
Ko³o 16 minuty.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-04 17:34:41
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 17:00, RadoslawF pisze:
[...]

A s³ysza³e¶ kiedy¶ o dowcipach?

[...]

Przecie¿ to domek jednorodzinny

--
Shrek

Data: 2020-04-04 17:57:33
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-04 o 17:34, Shrek pisze:

[...]

Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam by³em ¶wiatkiem.
Spod domofonu nie zobaczy nawet mojego balkonu, z drogi
przed gara¿ami nie zobaczy okien bo mam balkon pod oknami.

[...]

W domku bez wychodzenia z auta dzwoni± i prosz± o pokazanie
siê w oknie a w bloku wystarczy im kontakt d¼wiêkowy
przez domofon.
I pisa³em to ju¿ kilkukrotnie.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-04 18:31:04
Autor: N Tom
RadoslawF w <news:5e88b008$0$518$65785112news.neostrada.pl>:

Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam by³em ¶wiatkiem.

¦wiatek Miszcza Yody? I ortografia, i szyk zdania na to wskazuje...

--
'Tom N'

Data: 2020-04-04 18:58:13
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-04 o 18:31, N Tom pisze:

Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam by³em ¶wiatkiem.

¦wiatek Miszcza Yody?
I ortografia, i szyk zdania na to wskazuje...

Mam policzyæ ile razy ty zrobi³e¶ b³±d i oburza³e¶ siê na
idiotów którzy do w±tku wnosz± tylko wytykanie b³êdu?

pozdrawiam

Data: 2020-04-05 20:55:50
Autor: N Tom
RadoslawF w <news:5e88be41$0$17341$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Licz!!!

pozdrawiam

Pierdol siê z takimi tekstami

--
'Tom N'

Data: 2020-04-05 21:19:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-05 o 20:55, N Tom pisze:

[...]

Sam siê pierdol z takimi tekstami, pierdol siê te¿ z
cykliczn± zmian± nicków której jeste¶ mistrzem.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-05 22:26:17
Autor: Animka
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-04 19:59:46
Autor: Budzik
[...]

i mowisz ze wtedy nie weszli by na klatke zeby sprawdzic w drzwiach? Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jak dostaæ siê zdalnie na komputer pod³±czony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

Data: 2020-04-04 22:09:17
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:

[...]

W sumie ca³kiem mo¿liwe ¿e nie. Kulson jak pies. Bez rozkazu nie gryzie. Podstawowym zadaniem kulsona jest d¿yæ emerytury nie kopany przez komendanta i obywatela. Jak kulson nie ma wtyznaczonego targetu to na po co mu k³opoty?

--
Shrek

Data: 2020-04-04 20:15:23
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 17:57, RadoslawF pisze:

W domku bez wychodzenia z auta dzwoni± i prosz± o pokazanie
siê w oknie a w bloku wystarczy im kontakt d¼wiêkowy
przez domofon.
I pisa³em to ju¿ kilkukrotnie.

Skoro tak twierdzisz. Mo¿esz mieæ racjê.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 19:59:45
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

Raczej kilka godzin bo dopisali mnie w³a¶nie na koniec kolejki.

Mozna spytaæ z jakiego powodu?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wolno¶æ to tylko jeszcze jedno s³owo dla tych,
którzy nie maj± ju¿ nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2020-04-05 12:41:49
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-04 o 21:59, Budzik pisze:

Raczej kilka godzin bo dopisali mnie w³a¶nie na koniec kolejki.

Mozna spytaæ z jakiego powodu?

Mo¿na.
Nie wykona³em polecenia jaki przys³ali w SMSie.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-05 11:48:19
Autor: Budzik
[...]

Nie rozumeim.
Ja pyta³em, dlaczego znalaz³es sie w kwarantannie.
Mysla³em ze piszac o dopisaniu na koniec kolejki w³asnie to mia³es na mysli.
 Rozumiem, ze jednak co¶ innego. O jaka kolejke chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Bóg stworzy³ cz³owieka, poniewa¿ rozczarowa³ siê ma³p±.
Z dalszych eksperymentów zrezygnowa³."  Mark Twain

Data: 2020-04-05 15:59:41
Autor: Budzik
[...]

Na my¶li mia³em koniec kolejki do osobistego sprawdzenia przez
mundurowych bo elektroniczna smycz nie da³a rady potwierdziæ
¿e jestem tam gdzie powinienem.

  Rozumiem, ze jednak co¶ innego. O jaka kolejke chodzi?

Jak jeszcze nie doczyta³e¶ to przyjmij ¿e alpejsk±.

Ach, z w³och wroci³es...

;-PPPPPPP

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Mi³o¶æ jest tryumfem wyobra¿ni nad inteligencj±."
Henry Louis Mencken

Data: 2020-04-06 00:19:59
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 14:34:17
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-03 19:23:46
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Shrek <1@wp.pl> napisa³(-a):

W dniu 02.04.2020 o 22:41, RadoslawF pisze:

> Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do monitoringu.

za³o¿ysz siê ? :)

Data: 2020-04-03 19:30:14
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 19:23, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do
monitoringu.

za³o¿ysz siê ? :)

Nie. Zak³adam, ¿e skoro to na szybko ³atany program do udostêpniania zdjêæ to jest tam wiêcej bagów ni¿ ficzerów.

--
Shrek

Data: 2020-04-03 20:55:06
Autor: Michal Jankowski
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
A jak kto¶ nie ma zasiêgu GPS w mieszkaniu to ma siê przeprowadziæ na balkon?

A jak nie ma zasiêgu GSM?

   MJ

Data: 2020-04-03 21:15:09
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 20:55, Michal Jankowski pisze:
A jak kto¶ nie ma zasiêgu GPS w mieszkaniu to ma siê przeprowadziæ na balkon?

A jak nie ma zasiêgu GSM?

W zasadzie to jest obowi±zek instalowania i u¿ywania. Zainstalujesz i u¿ywasz - czekasz na smsa;) Jak siê nie doczekasz, to niech kulsony rusz± dupê.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 00:20:03
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Shrek <1@wp.pl> napisa³(-a):

Nie. Zak³adam, ¿e skoro to na szybko ³atany program do udostêpniania zdjêæ to jest tam wiêcej bagów ni¿ ficzerów.

program do robienia zdjêæ nie ma sposobu wykryæ fakegps
tzn. da siê zrobiæ fakegps aby by³ niewykrywalny

Data: 2020-04-04 11:54:17
Autor: Shrek
W dniu 04.04.2020 o 00:20, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Nie. Zak³adam, ¿e skoro to na szybko ³atany program do udostêpniania
zdjêæ to jest tam wiêcej bagów ni¿ ficzerów.

program do robienia zdjêæ nie ma sposobu wykryæ fakegps
tzn. da siê zrobiæ fakegps aby by³ niewykrywalny

Ale przerobiony ju¿ tak. On nie wykrywa czy u¿ywasz, tylko czy masz zainstalowany. I sprawdzi³em - to nie jest do udostêpniania zdjêæ a raczej "zadañ"

--
Shrek

Data: 2020-04-04 23:06:56
Autor: nie ma emaila
> [...]

Ale przerobiony ju¿ tak. On nie wykrywa czy u¿ywasz, tylko czy masz zainstalowany. I sprawdzi³em - to nie jest do udostêpniania zdjêæ a raczej "zadañ"

nie chce mi siê t³umaczyæ
https://www.reddit.com/r/PokemonGoSpoofing/comments/a0yclh/spoofing_with_gps_joystick_fake_gps_location/
nie dasz rady wykryæ

Data: 2020-04-06 00:19:30
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 16:53:06
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 22:54:06
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-07 09:23:05
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-04 19:59:45
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?

Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do monitoringu.
 A jak nie ma zasiegu GPS? --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
by Jenka

Data: 2020-04-04 22:10:30
Autor: Shrek
[...]

  A jak nie ma zasiegu GPS?

Bez znaczenia - sprawdza czy masz zainstalowane konkretne apki fa³szuj±ce gpsa. Zapewne da siê obej¶æ, bo to apka klecona na szybko.

--
Shrek

Data: 2020-04-04 21:59:43
Autor: Budzik
[...]

Ale ja nie mowie o fa³szowaniu.
Mowie o braku zasiegu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wiem, ¿e to, co piszê, jest mo¿e ¶rednio m±dre,
ale có¿ - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2020-04-05 11:48:20
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Ale ja nie mowie o fa³szowaniu.
Mowie o braku zasiegu.

Zdaje siê, ¿e wymagana lokalizacja to 100m od punktu zero - tyle to po btsach ogarnia. A jak nie ma zasiêgu... to zainstalowa³e¶ i u¿ywasz. W³adza nie ma siê do czego przyczepiæ - po prostu kulsony bêd± musia³y dupê ruszyæ.

A w razie braku GPS ogarnia bo BTS czy zg³asza brak GPS?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jak mogê powiedzieæ, co my¶lê, dopóki
nie przekonam siê, co mówiê?"  E.M. Forster

Data: 2020-04-05 14:57:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-05 o 14:13, Shrek pisze:

[...]

Normalnie nawigacja ogarnia nawet bez gpsów po btsach i sidach sieci wifi. Nawet do¶æ dok³adnie. Zak³adam, ¿e to android robi a nie sama appka.

Nie zak³adaj, sprawd¼.
Android to robi jak masz w danych technnicznych ¿e posiada AGPS.
Jak nie ma to nie robi.

Operator na ¿±danie policji mo¿e sprawdziæ gdzie dany telefon by³
zalogowany ale apki tego jeszcze nie ogarniaj±.
Mo¿na to oczywi¶cie ³atwo zaimplementowaæ, wraz z innymi danymi
apka podaje z jakimi serwerami jest po³±czona komórka a serwer
obs³uguj±cy apke porównuje to z danym z GPS i je¶li siê nie
zgadza to co¶ jest nie tak i trzeba by delikwenta sprawdziæ.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-05 15:08:56
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 14:57, RadoslawF pisze:

[...]

A jaki¶ telefon nie posiada? Nie mówiê, ¿e nie mo¿na tego obej¶æ, ale standardowo to dzia³a.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 16:13:25
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-05 o 15:08, Shrek pisze:

[...]

S± takie które tego nie maj±.
Ale ile ich jest aktualnie w sprzeda¿y czy u¿ytkowaniu
nie mam pojêcia.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-05 18:23:46
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 16:13, RadoslawF pisze:

[...]

Czyli maj±. Ba... s± telefony co wogóle GPSa nie maj±, ale nie o nich rozmawiamy. Obecnie nie ma na rynku (nawet wtórnym) ³atwo dostêpnych telefonów wyposa¿onych w GPSa ale bez AGPS. Oczywi¶cie pewnie jaki¶ znajdziesz jak siê uprzesz. Podobnie mo¿esz udowadniaæ, ¿e nie ka¿dy smatron ma ekran, bo widzia³e¶ taki w którym kto¶ wyrwa³.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 21:32:39
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-05 o 18:23, Shrek pisze:

[...]

Jeste¶ naprawdê pewny ¿e nie ma obecnie telefonów z GPS ale
bez AGPSa?
Bo rok temu jeszcze w sieci by³y artyku³y czym siê ró¿ni GPS
od AGPS, jaki warto wybraæ i dlaczego. Co sugeruje ¿e by³y bez AGPS.

https://www.morele.net/wiadomosc/co-to-jest-a-gps-w-smartfonach-i-tabletach-czy-warto/1010/

Pozdrawiam

Data: 2020-04-05 22:36:32
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 06:35:58
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 11:55:13
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:02:49
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 18:26:29
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:15:28
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-07 12:19:09
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:20:38
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:06:54
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 18:28:50
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:28:03
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-07 12:20:19
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-05 20:53:11
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Sun, 5 Apr 2020 15:08:56 +0200, Shrek napisa³(a):
[...]

W androidzie to robi usluga lokalizacyjna google.

A AGPS to imo cos innego - wspomagananie GPS transmisja danych.

J.

Data: 2020-04-05 21:08:19
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 20:53, J.F. pisze:

A jaki¶ telefon nie posiada? Nie mówiê, ¿e nie mo¿na tego obej¶æ, ale
standardowo to dzia³a.

W androidzie to robi usluga lokalizacyjna google.

Tak te¿ pisa³em. Choæ da siê ponoæ zrobiæ bez googla, ale sporo kombinowania jest.

A AGPS to imo cos innego - wspomagananie GPS transmisja danych.

Byæ mo¿e - Radek twierdzi³, ¿e to od AGPSu zale¿y - ja tam niewiem, mo¿e i mia³ racjê - ale nawet je¶li to wszystko na dzieñ dzisiejszy ma AGPS.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 15:59:47
Autor: Budzik
[...]

Moj telefon ma AGPS (Redmi NOTE 5) a jednak brak sygna³u GPSu pwooduje zatrzymanie wskazañ mapy googla.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssaæ i ssaæ... raz szybciej, raz wolniej. Tak w³a¶nie je siê raki.

Data: 2020-04-05 18:25:53
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

Ka¿dy ma;)

a jednak brak sygna³u GPSu pwooduje
zatrzymanie wskazañ mapy googla.

Brak sygna³u, czy wy³±czenie lokalizacji czyli w powszechnym rozumieniu "GPSa"? No i jak nie ma sygna³u GPS to mo¿e i GSMa nie ma?

--
Shrek

Data: 2020-04-05 16:59:41
Autor: Budzik
[...]

Przeciez pisze wyra¼nie - brak sygna³u GPS - nie wy³aczenie us³ugi GSM w komórce a po prostu brak sygna³u.
GSM jest.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, ¿e W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2020-04-05 20:09:00
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

Przeciez pisze wyra¼nie - brak sygna³u GPS - nie wy³aczenie us³ugi GSM w
komórce a po prostu brak sygna³u.
GSM jest.

W sumie to nie tak ³atwo sobie wyobraziæ tak± typow± sytuacjê, ¿e masz zasiêg GSM a nie masz GPS i przemieszczasz siê miêdzy lokacjami na google maps.

Ale znam tak± - metro - i ³adnie mi przeskakuje miêdzy stacjami - tez xiaomi. Objawia siê to w³a¶nie nie p³ynnym przesuwaniem jak w GSM, a w³a¶nie przeskakiwaniem.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 18:58:48
Autor: Budzik
[...]

Samoistnie to nie moze az tak czesto nie zdarza ale mozna takiej sytuacji pomóc... ;-D --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Nic tak nie obna¿a ludzkiego charakteru, jak obra¿anie siê
z powodu ¿artu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2020-04-05 21:13:31
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 20:58, Budzik pisze:

Samoistnie to nie moze az tak czesto nie zdarza ale mozna takiej sytuacji
pomóc... ;-D

Generalnie to ciê¿ko sobie wyobraziæ sytuacje, ¿eby¶ pomyka³ setki metrów bez zasiêgu GPS za to z GSMem. Jakie¶ tunele i pêdolina;) Dlatego pyta³em czy brak sygna³u GPS czy wy³±czony. Bo moje xiamoi zachowuje siê prawid³ow przy braku GPSa - wyznacza sobie na podstawie btsów i sidów sieci. Nie wiem jak na wioskach, bo tam dla odmianyGSMów i wifi nie ma a GPS jest;)

--
Shrek

Data: 2020-04-06 05:59:40
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 09:05:15
Autor: Tomasz Kaczanowski
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 14:48:25
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:04:05
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 16:59:40
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:18:45
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-12 12:59:04
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Przecie¿ pisa³em - w metrze dzia³a.

A na jakies navi? Na google maps? I przeskakuje skokowo co zmiane
BTSa?

Tak s±dzê. Na  gogle maps, ale te¿ innej apce (nie nawi, ale korzystaj±cej z lokalizacji i map - niekoniecznie ale równie¿ googlowych). Przeskakuje po prostu co jaki¶ czas - s±dzê ¿e w³a¶nie
po BTSach. Jak zacznê z powrotem metrem je¿dziæ to mogê rzuciæ okiem
czy przypadkiem nie ma te¿ dostêpnych WIFI po których sidach móg³by
siê ³apaæ.

Sprawdzi³em przed chwila - w³±czy³em navi ustawiajac najbardziej dok³adne  lokalizowanie gps czyli gps wifi gsm i nie przeskakuje. Ale przejecha³em moze z 5km w jedna strone.
Sprobuje we wtorek, przejezdzajac pol miasta.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Je¶li bêd±c w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytaæ jak z
ksi±¿ki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2020-04-12 15:06:33
Autor: Shrek
W dniu 12.04.2020 o 14:59, Budzik pisze:

Sprawdzi³em przed chwila - w³±czy³em navi ustawiajac najbardziej dok³adne
lokalizowanie gps czyli gps wifi gsm i nie przeskakuje.
Ale przejecha³em moze z 5km w jedna strone.
Sprobuje we wtorek, przejezdzajac pol miasta.

Ok. Próbuj. Mówiê jak u mnie dzia³a w metrze.

--
Shrek

Data: 2020-04-15 07:03:20
Autor: ±æê³ñ󶼿
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Navi Garmina (lub Magellana, ju¿ nie pamiêtam - tak czy inaczej sygna³ tylko z GPS) po zaniku sygna³u dzia³a³o mi "bezw³adno¶ciowo", czyli jecha³o dalej ostatnio znanym kursem i prêdko¶ci±.
Zawsze to obserwowa³em w tunelu wzd³u¿ Wis³y - kierunek na po³udnie ma zakrêt, a navi jecha³a na mapie prosto w ¶cianê jak górnik.

-- -- -
Mówiê jak u mnie dzia³a w metrze.

Data: 2020-04-15 08:13:54
Autor: Shrek
W dniu 15.04.2020 o 07:03, ±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

Mówimy o komórce. Która ma kartê gsm i wifi.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 20:39:43
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Sun, 5 Apr 2020 20:09:00 +0200, Shrek napisa³(a):
[...]

Eee tam metro. Mieszkanie wlasnie. Nie ma GPS. A w mieszaniu masz siedziec :-)

J.

Data: 2020-04-05 21:10:28
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 20:39, J.F. pisze:

Eee tam metro. Mieszkanie wlasnie. Nie ma GPS.
A w mieszaniu masz siedziec :-)

No przecie¿ pisa³em...

No a jak kto ma tak du¿e mieszkanie, ¿e "zawieszenie siê" GPSa powoduje, ¿e nie mo¿esz siê odnale¼æ w mieszkaniu na google maps, to po prostu op³aci kulsonów, ¿eby go jeszcze odeskortowali gdzie chce;)

--
Shrek

Data: 2020-04-06 08:49:34
Autor: ±æê³ñ󶼿
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 00:33:05
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-18 09:59:52
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik  nie_ma_emaila@onet.pl ...

> [...]
> Jak nie ma to nie robi.

Moj telefon ma AGPS (Redmi NOTE 5) a jednak brak sygna³u GPSu
pwooduje zatrzymanie wskazañ mapy googla.

a masz w³±czone w us³udze lokalizacyjnego ¿e przy braku gps wiedzê
ma czerpaæ z wifi/gsm ?

Wszystkie funkcje gps w³±czone na maks dok³adna lokalizacje.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Stwierdzono, ¿e demokracja jest najgorsz± form± rz±du, je¶li nie
liczyæ wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
Winston Churchill

Data: 2020-04-05 16:24:44
Autor: Robert Tomasik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
W dniu 05.04.2020 o 14:57, RadoslawF pisze:

Operator na ¿±danie policji mo¿e sprawdziæ gdzie dany telefon by³

Mo¿e, ale czêsto z dok³adno¶ci± kilkunastu kilometrów. :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-05 15:59:45
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Operator na ¿±danie policji mo¿e sprawdziæ gdzie dany telefon by³

Mo¿e, ale czêsto z dok³adno¶ci± kilkunastu kilometrów. :-)

Serio jest w PL duzo miejsc gdzie najblizszy BTS masz kilkanascie kilometrów od siebie i dodatkowo jest to jedyny BTS w zasiegu?

A pojedynczy BTS ma kilkanascie kiloemetrów zasiegu?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Je¿eli nawet OE nie widzi ¿adnych za³±czników, to ich nie ma ;)

Data: 2020-04-05 19:14:34
Autor: Robert Tomasik
[...]

Widzisz, ja w takim miejscu mieszkam, jest masa miejsc poza zasiêgiem
jakiegokolwiek BTS-a. Po za tym, tu nie chodzi o to, ile jest do
najbli¿szego BTS-a, a jaki zasiêg i k±t ma antena,m do której akurat Ty
siê zalogowa³e¶. A anten o zasiêgu 16 km i k±cie 120° jest masa, a Ty
nie wiesz, czy on jest blisko, czy daleko od tej anteny.

A pojedynczy BTS ma kilkanascie kiloemetrów zasiegu?

Na l±dzie mo¿e mieæ 16 km, a nad brzegami morza, to siê nawet takie 32
km buduje.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-05 15:59:44
Autor: Budzik
[...]

Nie ogarnia.
Jak zag³uszysz GPS to ci przyk³adowo nawigacja googla zwisnie w ostatnim miejscu gdzie by³ sygna³ GPSu

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Dzieci staj± siê podobne do tego, co o nich my¶limy."
Bird Johnson

Data: 2020-04-05 21:38:23
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-05 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Sprawdziæ czy nie masz wy³±czonej transmisji danych, bez niej
AGPS nie dzia³a a jak GPS straci sygna³ to ka¿da nawigacja
bez transmisji danych stanie.
Jak transmisja danych w porz±dku to sprawd¼ jaki¶ typowy soft
do nawigacji a nie darmowe gówno wciskaj±ce ci reklamy.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-06 05:59:40
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 12:07:51
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 10:59:39
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 14:39:01
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 15:59:39
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 18:33:07
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:57:14
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:50:19
Autor: Robert Tomasik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:06:02
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 16:59:39
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 18:34:12
Autor: RadoslawF
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-05 14:39:32
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Shrek napisa³(a) :
[...]

Czyli ingeruje jeszcze bardziej w prywatno¶æ - sprawdza jakie masz zainstalowane programy. Ciekawe jakie jeszcze furtki ma. Jak nie uruchomione teraz to przygotowane do uruchomienia, np. z aktualizacj±.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-05 15:07:13
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 14:39, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Kupony z leclerca, biblioteki do fajsbuka. Nie, nie ¿artuje. To przerobione kantargo. I zosta³o mnóstwo ¶mieci. Tak¿e jest tam w chuj dziur, ale raczej nie rz±dowe backdory (nie dlatego ¿e by nie chcieli - po prostu nie umiej±, a zlecenie tego oficjalnie podmiotowi prywatnemu... powiedzmy, ¿e ¶rednio wierzê, ¿e s± tak profesjonalni, ¿e to nie wycieknie), tylko fejsukowe i chuj wie jakie. A ty masz tam podaæ imiê, nazwisko, pesel, adres i zdjêcie. Czego nie rozumiesz, czego siê obawiasz?

--
Shrek

Data: 2020-04-05 20:55:26
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Sun, 5 Apr 2020 15:07:13 +0200, Shrek napisa³(a):
[...]

Wrzucic jakis sniffer, i w trybie RODO zapytac administratora DO
co i komu apka wysyla. A po wymijajacej odpowiedzi - prokurature powiadomic :-)

J.

Data: 2020-04-05 21:15:50
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 20:55, J.F. pisze:

Wrzucic jakis sniffer, i w trybie RODO zapytac administratora DO
co i komu apka wysyla.
A po wymijajacej odpowiedzi - prokurature powiadomic :-)

Ta. premier trzêsie dup± przed swoim ministr, wróæ prokuratorem, a nie jednak ministrem. Zapomnia³e¶, ¿e rozmawiamy o tym, ¿e rz±d dzia³a bez ¿adnego trybu?

--
Shrek

Data: 2020-04-03 01:14:42
Autor: Robert Tomasik
[...]

Zw³aszcza, jak Ciê nie ma przy telefonie, to sobie zrobisz zdjêcie.

Natomiast zupe³nie nie wiem, czemu na mnie naskakujesz. Stwierdzam fakt
i tyle. Czy ja gdzie¶ napisa³em, ¿e aplikacja jest dobrym rozwi±zaniem?
Przede wszystkim nie ma obowi±zku posiadania telefonu w ogóle. Jak nawet
masz na siebie zarejestrowan± kartê, to przecie¿ telefon mo¿esz daæ
innej osobie. Mo¿esz wy³±czyæ GPS-a, albo odci±æ aplikacji zgodê do
niego. Mo¿esz owin±æ telefon foli± spo¿ywcz± kilka razy tworz±c puszkê
Faraday'a i te¿ maj±c zainstalowan± aplikacjê bêdzie ona bezu¿yteczna.
Osobi¶cie nie instalowa³ bym tego typu aplikacji z obawy przed tym,  ¿e
sklecone co¶ na prêdce nie wiadomo komu powysy³a dane z mojego telefonu.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-03 11:03:27
Autor: Olin
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Thu, 2 Apr 2020 22:41:06 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Przed czym jest to zabezpieczenie bo nie rozumiem?
Nie widzê problemu w zrobieniu sobie fotki telefonem.
A jak mnie przypadkowo nie bêdzie to nie us³yszê tego SMSa
i nie zrobiê.

Robisz selfie i wysy³asz, a wtedy jeste¶ lokalizowany i wiedz±, czy jeste¶
w domu.

https://tvn24bis.pl/tech,80/koronawirus-w-polsce-aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-od-1-kwietnia-2020,1011025.html
"Ka¿dego dnia kwarantanny objête ni± osoby, które zainstalowa³y i
aktywowa³y aplikacjê otrzymuj± jednego lub kilka SMS-ów z poleceniem
wykonania i wys³ania selfie.

W aplikacji wykorzystywana jest geolokalizacja oraz system porównywania
twarzy. Dziêki nim wiadomo, ¿e to na pewno ta konkretna osoba i ¿e
przechodzi kwarantannê w miejscu zadeklarowanym w formularzu
lokalizacyjnym" - wyja¶ni³, cytowany w komunikacie, minister cyfryzacji
Marek Zagórski.

Czas przeznaczony na wykonanie selfie to 20 minut od otrzymania SMS-a. Po
up³ywie tego czasu osoba objêta kwarantann± dostanie wiadomo¶æ
przypominaj±c±. Je¿eli w wyznaczonym czasie nie wykonamy zdjêcia bêdzie to
sygna³ dla policji, ¿e powinna sprawdziæ, czy zasady kwarantanny nie s±
³amane."

Mo¿na jednak odetchn±æ z ulg±, bo:
"z obowi±zku korzystania z aplikacji Kwarantanna domowa zwolnione s± osoby
z dysfunkcj± wzroku (niewidz±ce lub niedowidz±ce), a tak¿e osoby, które
w³a¶ciwym s³u¿bom z³o¿y³y o¶wiadczenie, ¿e nie s± abonentami lub
u¿ytkownikami sieci telekomunikacyjnej lub nie posiadaj± urz±dzenia
mobilnego umo¿liwiaj±cego zainstalowanie aplikacji."

Data: 2020-04-03 14:17:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-03 o 11:03, Olin pisze:

[...]

Gówno wiedz±.
Jest obowi±zek instalacji softu nie ma obowi±zku w³±czenia GPS
czy udostêpnienia softowi dostêpu do zdjêæ lub wysy³ania czegokolwiek.
Mo¿na tez zainstalowaæ programik który oszuka system i poda
b³êdne dane GPS.
Danych lokalizacyjnych ze stacji bazowych podobno ta rewelacja
nie obs³uguje.
Jest to tak samo skuteczne jak rejestracja prepaidów.
Kto chce oszukaæ znajdzie sposób a normalni obywatele s±
niepotrzebnie kontrolowani.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-03 15:02:02
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 03-04-2020 o 14:17, RadoslawF pisze:
[...]

obowi±zek instalacji softu na prywatnym urz±dzeniu? Hmm nie wydaje mi siê, ¿eby to mia³o jakikolwiek sens, chyba, ¿e nie jeste¶my wolnymi lud¼mi. A mo¿e jeszcze obowi±zek posiadania sprzêtu na którym mo¿na zainstalowaæ taki soft?

--
http://zrzeda.pl

Data: 2020-04-03 20:54:44
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-03 o 15:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]

W tym przypadku jeszcze nie ma, ale w innych jest.
http://osnews.pl/posiadanie-systemu-windows-obowiazkiem-przedsiebiorcy-w-polsce/

Pozdrawiam

Data: 2020-04-03 18:20:48
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 11:03, Olin pisze:

W aplikacji wykorzystywana jest geolokalizacja oraz system porównywania
twarzy.

¯e co? Mam im daæ wzorzec swojej mordy bo tak?

[...]

Czyli mamy od 40 minut do dwóch godzin na powrót do domu. Przy dobrych wiatrach to mo¿na normalnie do pracy chodziæ;)

--
Shrek

Data: 2020-04-03 18:29:10
Autor: J.F.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e87625d$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 03.04.2020 o 11:03, Olin pisze:
W aplikacji wykorzystywana jest geolokalizacja oraz system porównywania
twarzy.

¯e co? Mam im daæ wzorzec swojej mordy bo tak?

I tak maja fotke, ktora masz dowodzie :-)

A ja lubie spac :-)

J.

Data: 2020-04-03 19:44:32
Autor: Shrek
W dniu 03.04.2020 o 18:29, J.F. pisze:

¯e co? Mam im daæ wzorzec swojej mordy bo tak?

I tak maja fotke, ktora masz dowodzie :-)

Przeca wiadomo, ¿e w dowodzie ka¿dy ma fotkê w której jest podobny do nikogo, ale na pewno nie do niego samego;)

A tak na powa¿nie - to przerobiona apka KantarGo z bibliotekami do mediów spo³eczno¶ciowych kodami do leclerka i chgw jakimi jeszcze ¶mieciami po podstawowej apce i co robiacej oraz cholera wie co wysy³aj±cej i gdzie. I mam obowi±zkowo jej powierzyæ swoje imiê, nazwisko, pesel, miejsce zamieszkania i mordê? To mo¿e od razu niech napisz± komu mam skan dowodu przes³aæ?

--
Shrek

Data: 2020-04-05 14:44:38
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

Oj, aspo³eczny jeste¶. Nie dasz "wadzy" zestawu fotek twarzy zrobionych z ró¿nych k±tów i profili do uczenia AI do rozpoznawania twarzy? A fe ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-05 22:18:48
Autor: Animka
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 06:38:44
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-04 14:52:11
Autor: Arek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Olin napisa³(a) w wiadomo¶ci: <2cefyb5p36z0.dd6kz7fif0yr.dlg@40tude.net>...

[...]

Nie mam smartfona. Z ró¿nych powodów, m. in. za ma³y ekran ("dysfunkcja
wzroku"). Dodatkowo domofon w mieszkaniu nawali³ a teraz chyba nie
naprawi±. Mog± zadzwoniæ na nr tel. - pomacha³bym zza okna.

Arek

Data: 2020-04-03 19:22:56
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisa³(-a):

 A gówno sprawdzisz bo boicie siê podej¶æ
do szykanowanych kwarantann± i wystarczy wam kontakt
telefoniczny (plus pomachanie przez okno) lub przez
domofon.

historia z wczoraj

zadzwonili domofonem
- to my policja, sprawdzamy, proszê podej¶æ do okna
- to nic nie da
- dlaczego ?
- okna mam z drugiej strony
- a ok, to nam wystarczy

Data: 2020-04-02 19:10:01
Autor: A. Filip
Obowi±zek instalacji na smartfonie aplikacji Wielkiego Rz±dowego Brata [kwarantanna]
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

1. AFAIR Najtañsze nowe "g³upie" telefony GSM s± poni¿ej setki,
   pewnie da siê zamówiæ kurierem 2. Sieci komórkowe dostaj± informacje z jakiego typu telefonu siê do
   nich pod³±czasz => wielki rz±dowy brak mo¿e siê dowiedzieæ ¿e nagle
   zrezygnowa³e¶ ze smartfona (genialnego idioty)
3. Mo¿na alternatywnie sprawdzaæ do której stacji bazowej GSM dany
   (nawet g³upi) telefon jest zalogowany
4. Ja nie nale¿ê do ludzi którzy komórkê nosz± przy sobie ZAWSZE

--
A. Filip

Data: 2020-04-02 21:53:04
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji na smartfonie aplikacji Wielkiego Rz±dowego Brata [kwarantanna]
W ten sposób znale¼li islamskich terrorystów w GB (przesiewowo wysz³o im ok. 800-900 podejrzanych w danym obszarze).
Bo kto o zdrowych zmys³ach nie u¿ywa³by smarkfona?
W tych 800 znale¼li dom terrorystów jako p³ac±cych za pr±d gotówk±.
Bo kto normalny w GB nie p³aci elektronicznie (lub debitem bankowym)?

-- -- -
wielki rz±dowy brak mo¿e siê dowiedzieæ ¿e nagle zrezygnowa³e¶ ze smartfona

Data: 2020-04-03 18:18:41
Autor: Shrek
[...]

BTW - jak to jest - przecie¿ nie ma obowi±zku obci±¿ania siebie i bliskich, wiêc ¿±danie pod kar± zainstalowania takiej apki (pomijaj±c ju¿ inne aspekty stanu wyj±tkowego bez stanu wyj±tkowego) jest dzia³aniem bezprawnym.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 08:36:31
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
W dniu 05.04.2020 o 08:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Oczywi¶cie, zostaniesz wiêc zakwaterowany w hostelu dla kwarantannowanych - pasuje?

Te¿ nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie dzia³ania.

--
Shrek

Data: 2020-04-05 10:55:47
Autor: KubuÅ› Puchatek
W dniu 05.04.2020 o 08:36 Shrek <1@wp.pl> pisze:

W dniu 05.04.2020 o 08:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Oczywi¶cie, zostaniesz wiêc zakwaterowany w hostelu dla  kwarantannowanych - pasuje?

Te¿ nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie  dzia³ania.

Fuj, takie brzydkie s³owo na "k"?

Kamil

Data: 2020-04-05 11:48:23
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Kubu¶ Puchatek kpt@kpt.org ...

Oczywi¶cie, zostaniesz wiêc zakwaterowany w hostelu dla  kwarantannowanych - pasuje?

Te¿ nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie  dzia³ania.

Fuj, takie brzydkie s³owo na "k"?

Znak czasu - lepiej sobie na koszulce napisac kurwa niz konstytucja...

Data: 2020-04-05 14:15:10
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 13:48, Budzik pisze:

Fuj, takie brzydkie s³owo na "k"?

Znak czasu - lepiej sobie na koszulce napisac kurwa niz konstytucja...

Bo kurwa w domy¶le obra¿a nosz±cego, a konstytucja ponoæ parzystego brata:P

--
Shrek

Data: 2020-04-05 22:15:28
Autor: Animka
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 06:41:59
Autor: ±æê³ñ󶼿
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 17:07:06
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 16:59:39
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 19:38:01
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-05 11:50:21
Autor: Shrek
W dniu 05.04.2020 o 10:55, Kubu¶ Puchatek pisze:

Te¿ nie - bez stanu nadzywczajnego konstytucja nie zezwala na takie dzia³ania.

Fuj, takie brzydkie s³owo na "k"?

Nie tyle brzydkie co zniewa¿aj±ce:P Parzystego kaczyñskiego ponoæ zniewa¿y³o.

--
Shrek

Data: 2020-04-06 13:48:19
Autor: Olin
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 16:07:35
Autor: Olin
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-06 15:59:39
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-07 11:14:47
Autor: Olin