Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

Data: 2020-04-01 16:59:52
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik Zbynek Ltd. sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl ...

Elo

Osoby w kwarantannie w³a¶nie maj± teraz obowi±zek zainstalowania specjalnej aplikacji rz±dowej.
https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-krytyka

BTW.
Ma kto¶ na zbyciu Nokiê 3310? ;-)

Podobno nie ma takiego obowi±zku - jest tylko mozliwo¶c dzieki której teoretycznie s³uzby maja u³atwione zadanie.
Teoretycznie bo w praktyce policja twierdzi ze nie ma dostepu do tego systemu i i tak jezdzi do wszystkich.

Jak to by³o - nie wie lewica...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-04-01 19:08:55
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Budzik napisa³(a) :
[...]

Jak nie, jak tak.
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200000567
Art. 7e.1.
"Osoba podlegaj±ca [...] obowi±zkowej kwarantannie [...] instaluje na swoim urz±dzeniu mobilnym..."
7.e.2.
"Obowi±zek zainstalowania i u¿ywania oprogramowania, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy osoby z dysfunkcj±..."

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 20:07:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-04-01 o 19:08, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

W temacie ukazów z okazji chiñskiego wirusa to co innego pisz±
i t³umacz±, nawet na rz±dowych stronach a co innego jest w tek¶cie
ukazu. I zacznie siê problem jak przyjdzie policjantowi czy urzêdasowi
wyt³umaczyæ ¿e wszêdzie pisali oraz og³aszali ¿e mo¿na.

pozdrawiam

Data: 2020-04-01 18:59:51
Autor: Budzik
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

podawali gdzies statystyke ze osób które zainstalowa³y apke, uruchomi³y i zalogowa³y to nawet 10k nie ma. A osób w kwarantannie ponad 100k.
I wypowiada³ siê ktos z w³adz ze nie ma obowiazku.

Takze, jak juz mowi³em, nie wie lewica...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jest Le¿ajsk, jest dobrze.
By³ Le¿ajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2020-04-01 21:11:37
Autor: Zbynek Ltd.
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Budzik napisa³(a) :
I wypowiada³ siê ktos z w³adz ze nie ma obowiazku.

Takze, jak juz mowi³em, nie wie lewica...

Jak wypowiada³ siê nawet wczoraj, to móg³ mieæ racjê. Jednak¿e od dzi¶ jest ustawa na ten obowi±zek. Wydana wczoraj. A nawet jak dzi¶ co¶ tam kto¶ blebla³, to móg³ nie znaæ ustawy.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 14:04:15
Autor: Kris
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
A nawet jak dzi¶ co¶ tam kto¶ blebla³, to móg³ >nie znaæ ustawy.
- poka¿ cytowany tekst -

Od dzisiaj te¿ ponoæ z ¿on± nie mo¿esz ³aziæ w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m.
Tylko idiota by mandat za z³amanie tego przyj±³. Bo jak proponuj±cy mandat oceni³ czy spacerowali w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m czy wiêkszej?
Certyfikowane miary ¿e Sob± maj± nosiæ?
Inny pomys³?

Data: 2020-04-01 23:12:57
Autor: Zbynek Ltd.
ObowiÄ…zek instalacji aplikacji Wielki ego Brata
Kris napisa³(a) :
[...]

Pal licho tê miarê. Ale jakim trzeba byæ idiot±, ¿eby wprowadziæ taki przepis? W mieszkaniu z rodzin± nie da siê zachowaæ czasem i 1 metra. Ba, a z ¿on± to na ogó³ ¶pi siê w jednym ³ó¿ku. Ale na spacerze trzeba zachowaæ 2m odleg³o¶ci. Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza, wywo³uj±c gromki rechot wprowadzaniem takiego prawa.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-01 14:26:04
Autor: Kris
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza, wywo³uj±c gromki rechot >wprowadzaniem takiego prawa.

Córka moja za kilka miesiêcy 18 lat koñczy. Dzisiaj wiêc ani nie mogê jej wys³aæ po piwo ani pozwoliæ i¶æ samej na spacer?
Z psami niby mo¿na wyj¶æ. Wychodzimy wiêc ja, ¿on±, c?rka i psy.
Jak i¶æ?
Ja z ¿on± min 2m a córka ze mn± czy z ¿on±?;)

Data: 2020-04-02 08:22:44
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Wysy³asz niepe³noletni± po piwo?
Daj adres sklepu.

-- -- -

Data: 2020-04-04 14:38:59
Autor: Arek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
±æê³ñ󶼿 napisa³(a) w wiadomo¶ci: <5e8584b4$1$17364$65785112@news.neostrada.pl>...
Wysy³asz niepe³noletni± po piwo?
Daj adres sklepu.

Skorzystaæ czy... donie¶æ.
Bo dlaczego to sklep ma byæ karany, w sumie jest ofiar± bo zosta³
oszukany. Rodzic czy 17-letni "dzidziu¶" nie wie, ¿e nie mo¿na?
W USA (ró¿nie to w stanach) w takich przypadkach kupuj±cy te¿ ponosi karê.
  Mnie rodzice po alkohol nie wysy³ali ale po papierosy i wys³aæ "totka"
owszem. Nie wiem jakie by³y w koñcówce PRL-u przepisy ale nigdy
nikt nie odmówi³. Mo¿e dlatego, ¿e oprócz fajek jak±¶ gazetê do
zawijania ¶ledzi (Trybuna?) i inn± do czytania kupowa³wm i brod±
ju¿ nad blat kiosku siêga³em.
Tak czy inaczej by³o (pod tym wzglêdem) normalniej.

  Po nagonce na hazard w ma³ym miasteczku wywalili LOTTO z dworca
autobusowego. Odpowied¼ w kolekturze: "bo uczniowie nieletni
przyje¿d¿aj± do szko³y i wypowiedziano umowê...". Teraz LOTTO ze 100m
dalej, dok³adnie na przeciw... siedziby ZUS-u. Czyli hazard po obu stronach ulicy :).

Arek

Data: 2020-04-01 23:26:33
Autor: Jacek Maciejewski
ObowiÄ…zek instalacji aplikacji Wielki ego Brata
Dnia Wed, 01 Apr 2020 23:12:57 +0200, Zbynek Ltd. napisa³(a):

Ale na spacerze trzeba zachowaæ 2m odleg³o¶ci. Ten przepis sprawia, ¿e "wadza" siê tylko o¶miesza

Puknijcie siê w kiepe³y. Zero my¶lenia. Sk±d krawê¿niki maj± wiedzieæ
kto jest ma³¿eñstwem a kto ¶ciemnia? Co, maj± ka¿d± parê odpytywaæ? A
kiedy wszyscy siê separuj±, problem znika. Zale¿y wam chyba na sprawnej
kontroli, nie?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-01 23:56:54
Autor: nie ma emaila
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisa³(-a):

> [...]

kto jest ma³¿eñstwem a kto ¶ciemnia? Co, maj± ka¿d± parê odpytywaæ? A
kiedy wszyscy siê separuj±, problem znika. Zale¿y wam chyba na sprawnej

a sk±d wiedz± kto ma wiêcej ni¿ 18 lat ?
i nie zale¿y na szybkiej kontroli :) pogadaæ sobie chcemy :)
i tak jak widzia³em wszyscy to ignoruj±

Data: 2020-04-02 08:21:49
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
£atwiej nadzorowaæ.

-- -- -
Ale jakim trzeba byæ idiot±, ¿eby wprowadziæ taki przepis?

Data: 2020-04-02 00:36:44
Autor: Shrek
W dniu 01.04.2020 o 23:04, Kris pisze:

Od dzisiaj te¿ ponoæ z ¿on± nie mo¿esz ³aziæ w odleg³o¶ci mniejszej jak 2 m.
Tylko idiota by mandat za z³amanie tego przyj±³.

Dlatego zrobili to w formie nie mandatu tylko decyzji administracyjnej. Niech teraz kutasy co twierdzi³y, ¿e pis jest fajny bo ma w dupie prawo i jebie lekarzy, bogatych (czyli z³odziei), wykszta³ciuchów itp ¿r± gruz.

--
Shrek

Data: 2020-04-02 08:24:09
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Zaskar¿ysz do SKO (zaleta: brak op³at), a pó¼niej do WSA.

-- -- -
Dlatego zrobili to w formie nie mandatu tylko decyzji administracyjnej.

Data: 2020-04-02 09:42:36
Autor: Shrek
W dniu 02.04.2020 o 08:24, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Zaskar¿ysz do SKO (zaleta: brak op³at), a pó¼niej do WSA.

Ale wcze¶niej zdejm± ci z konta. I albo oddadz±, albo nie. W s±dzeniu siê z pañstwem tak jest, ¿e od kiedy naczelnik powiedzia³, ¿e pañstwo to on, to pañstwo jest sêdzi± w swojej sprawie.

Niby prosta sprawa czy mo¿na zwalniaæ kobiety na urlopach macierzyñskich (na podstawie specustawy wprost sprzecznej z dyrektyw± UE) trwa ju¿ trzeci rok i nie odby³a siê jeszcze sprawa w II instancji. M³ody na 100% pójdzie wcze¶niej do przedszkola, a na 70% wcze¶niej je skoñczy - i wtedy oka¿e siê ¿e podmoitu rzeczywi¶cie ju¿ nie ma, albo przeniesiono go do stoczni marynarki wojennej w Radomiu. Tak¿e zajebi± ci 30K i mo¿e kiedy¶ oddadz±, a mo¿e nie. Doskona³y interes.

-- -- -

Data: 2020-04-02 10:32:10
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Tak szybko nie zdejm±.

-- -- -
Ale wcze¶niej zdejm± ci z konta.

Data: 2020-04-02 13:49:02
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
W dniu 02.04.2020 o 10:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Tak szybko nie zdejm±.

Niby dlaczego nie?

Ps. Masz jakie¶ uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

--
Shrek

Data: 2020-04-02 14:38:15
Autor: Jacek Maciejewski
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Dnia Thu, 2 Apr 2020 13:49:02 +0200, Shrek napisa³(a):

W dniu 02.04.2020 o 10:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Tak szybko nie zdejm±.

Niby dlaczego nie?

Ps. Masz jakie¶ uczulenie na odpowiadanie pod cytatami?

To przecie¿ jego flagowy wyró¿nik sposród mot³ochu który pisuje
normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-04-02 16:29:49
Autor: Shrek
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata

To przecie¿ jego flagowy wyró¿nik sposród mot³ochu który pisuje
normalnie. Za nic nie zrezygnuje :)

W sumie racja. No có¿ - trzeba bêdzie zrezygnowaæ z dyskusji z nim.

--
Shrek

Data: 2020-04-02 18:36:54
Autor: ąćęłńóśźż
Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
Nie wiesz, ile czasu zajmuje skierowanie decyzji do egzekucji administracyjnej?
Od paru miesiêcy do pó³tora roku (zak³adaj±c odchylenie po 3 sigma w ka¿d± stronê krzywej).

-- -- -
Niby dlaczego nie?

Data: 2020-04-02 01:52:54
Autor: Animka
W dniu 2020-04-01 o 23:04, Kris pisze:
[...]

A w domu na jak± odleg³o¶æ maj± byæ od siebie?

--
animka

Obowi±zek instalacji aplikacji Wielkiego Brata