Obowiazek mowienia po polsku

Data: 2010-06-17 16:01:54
Autor: Johnson
Obowiazek mowienia po polsku
T. B. pisze:
   ,,Wladza" polska traktuje mnie jak obywatela polskiego, ale czy przed owa ,,wladza" moge chwalic sie znajomoscia jezyka niemieckiego? Mam na mysli tylko takie przypadki w ktorych ja sam z wlasnej nieprzymuszonej woli nie wystapilem o kontakt z ,,panstwem".

Pozdr.
t.b.

A u lekarza w jakim języku mówisz?

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-17 07:53:10
Autor: VoyteG
Obowiazek mowienia po polsku
On 17 Cze, 16:01, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
..
> t.b.

A u lekarza w jakim j zyku m wisz?

Moze po lacinie? ;)

Data: 2010-06-17 17:07:56
Autor: T. B.
"Johnson"  wrote:

A u lekarza w jakim języku mówisz?

W takim, ktory pozwoli na bezproblemowa komunikacje.
Bo zdrowie przeciez najwazniejsze.

Data: 2010-06-17 17:22:07
Autor: Johnson
T. B. pisze:

W takim, ktory pozwoli na bezproblemowa komunikacje.

To czemu w urzędzie nie chcesz ?
język niemiecki to język barbarzyńców, powinien być zakazany :)

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-17 18:19:31
Autor: qwerty
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvdeiu$con$1@inews.gazeta.pl...
To czemu w urzędzie nie chcesz ?
język niemiecki to język barbarzyńców, powinien być zakazany :)

Według twojego rozumowania język polski to język pijaków.

Data: 2010-06-17 19:10:43
Autor: Johnson
qwerty pisze:

język niemiecki to język barbarzyńców, powinien być zakazany :)

Według twojego rozumowania język polski to język pijaków.

Nie, to projekcja. Przypisujesz mi swoje myślenie.

--
@2009 Johnson

Obowiazek mowienia po polsku