Obowiazek mowienia po polsku

Data: 2010-06-17 16:03:21
Autor: taki jeden wyborca
Obowiazek mowienia po polsku

Użytkownik "T. B." <tb@pl.pl> napisał w wiadomości news:hvd9g6$q2b$1mx1.internetia.pl...
Witam,

    Na wstepie przyjmijmy explicite, ze posiadam polskie i niemieckie obywatelstwo. Ponadto, jednym z moich zyciowych priorytetow jest krzewienie kultury oraz jezyka niemieckiego.
   ,,Wladza" polska traktuje mnie jak obywatela polskiego, ale czy przed owa ,,wladza" moge chwalic sie znajomoscia jezyka niemieckiego? Mam na mysli tylko takie przypadki w ktorych ja sam z wlasnej nieprzymuszonej woli nie wystapilem o kontakt z ,,panstwem".
Nie wiem co to znaczy "chwalić się" ale
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
Art. 27
W Rzeczypospolitej Polskiej językiem urzędowym jest język polski. Przepis ten nie narusza praw mniejszości narodowych wynikających z ratyfikowanych umów międzynarodowych.

Pzdr
Koshy

Obowiazek mowienia po polsku