Obowi±zek wiary w bajki

Data: 2012-04-26 12:05:11
Autor: Bitstreem
Obowi±zek wiary w bajki
Oczywi¶cie katolski PiS znów pod dyktando Rydzyka jêczy i roni ³zy. Niestety sonda¿ jest POra¿aj±cy dla PIS. 75% nie ¿yczy sobie religii w szkole!
Czy 25% religijnych fanatyków bêdzie zniewalaæ wiekszo¶æ?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/religia-zniknie-z-polskich-szkol-ostra-
reakcja-pis,1,5115752,wiadomosc.html

Data: 2012-04-26 14:12:28
Autor: boukun
Obowi±zek wiary w bajki

U¿ytkownik "Bitstreem" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnbdln$670$1inews.gazeta.pl...
Oczywi¶cie katolski PiS znów pod dyktando Rydzyka jêczy i roni ³zy. Niestety
sonda¿ jest POra¿aj±cy dla PIS. 75% nie ¿yczy sobie religii w szkole!
Czy 25% religijnych fanatyków bêdzie zniewalaæ wiekszo¶æ?

Czy dyktator Tusk bêdzie zniewalaæ ca³± Polskê, wprowadzaj±c dyktatem podwy¿szenie wieku emerytalnego? Retoryczne pytanie...

boukun

Data: 2012-04-26 12:23:22
Autor: Bitstreem
Obowi±zek wiary w bajki
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

> [...]

Czy dyktator Tusk bêdzie zniewalaæ ca³± Polskê, wprowadzaj±c dyktatem podwy¿szenie wieku emerytalnego? Retoryczne pytanie...

Ty kole¶ lepiej poczytaj sobie o roli Sejmu. Tusk jako premier tyle mo¿e co ty. Temat dotyczy³ nauczania religii za nasze pieni±dze. Dlaczego ja agnostyk mia³bym p³aciæ za sranie w gg³owy katolskich dzieciaków?

boukun

Data: 2012-04-26 14:34:32
Autor: T.
Obowi±zek wiary w bajki

U¿ytkownik " Bitstreem" <bitstreem.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnbenq$8tb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ty. Temat dotyczy³ nauczania religii za nasze pieni±dze. Dlaczego ja
agnostyk mia³bym p³aciæ za sranie w gg³owy katolskich dzieciaków?

A dlaczego ja, jako podatnik, mam dop³acaæ do stadionów i rozrób na nich?
T.

Data: 2012-04-26 14:42:02
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Obowi±zek wiary w bajki

U¿ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f994189$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

boukun

A dlaczego ja, jako podatnik, mam dop³acaæ do stadionów i rozrób na nich?

Kibole to wierny elektorat PiS. Co¶ jeszcze?

BBR

Data: 2012-04-26 14:54:28
Autor: jadry¶
Obowi±zek wiary w bajki
W dniu 2012-04-26 14:42, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Kibole to wierny elektorat PiS. Co¶ jeszcze?

BBR

Kibole to maj± gdzie¶ politykê.

Data: 2012-04-26 14:59:58
Autor: T.
Obowi±zek wiary w bajki

U¿ytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f99429a$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

T.

Kibole to wierny elektorat PiS. Co¶ jeszcze?

A co Twoja odpowied¼ ma wspólnego z moim pytaniem?
Masz problem ze zrozumieniem?
To ju¿ t³umaczê - chodzi mi o to, ¿e sonda¿e nie zawsze musz± odzwierciedlaæ potrzeby spo³eczne. Rz±dziæ sonda¿ami siê nie da. A w kwestii konkretów - wola³bym przeznaczaæ moje podatki na naukê religii ni¿ na stadiony. Ale niestety nie mam wyboru.
T.

Data: 2012-04-28 22:40:26
Autor: pluton
Obowi±zek wiary w bajki
A dlaczego ja, jako podatnik, mam dop³acaæ do stadionów i rozrób na nich?

Bo panstwo to organizacja przymusowa a politycy chca sie bawic za twoja
kase.

Nullification

Data: 2012-04-26 14:43:01
Autor: jadry¶
Obowi±zek wiary w bajki
W dniu 2012-04-26 14:12, boukun pisze:

[...]

Istotnie retoryczne. Tusk i jego kolesie zniewolili Polaków ju¿ dawno temu.

Data: 2012-04-27 06:22:47
Autor: stevep
Obowi±zek wiary w bajki
Dnia 26-04-2012 o 14:12:28 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

A masz jeszcze jakie¶ równie g³upie?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-26 14:33:49
Autor: T.
Obowi±zek wiary w bajki

[...]

Prawie 100% ludzi nie chce podwy¿ki podatków. Czy Tusk z Rostowskim maj± trzymaæ za mordê ca³y naród?
T.

Data: 2012-04-26 14:41:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Obowi±zek wiary w bajki

U¿ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f99415e$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O podwy¿ce podatków decyduje Sejm czyli nasi wybrañcy. Sam ich wybra³e¶. Nie Tusk czy Rostowski.

BBR

Data: 2012-04-26 14:58:22
Autor: jadry¶
Obowi±zek wiary w bajki
W dniu 2012-04-26 14:41, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Tylko pozornie. A faktycznie podatki podnosi rz±d. Tak siê to u nas odbywa.

Data: 2012-04-26 15:37:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Obowi±zek wiary w bajki

[...]

To¶ ku***wa, dokona³ epokowego odkrycia.
100% ludzi chce byæ piêknymi, m³odymi i bogatymi. I nie chc± p³aciæ ¿adnych podatków!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-04-26 14:34:07
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Obowi±zek wiary w bajki

[...]

Nauka religii powina zostaæ przeniesiona do sal katechetycznych przy ko¶cio³ach. Oczywi¶cie za naukê zap³ac± ci, którzy z niej skorzystaj±, a nie jak teraz ca³e spo³eczeñstwo. Brawo PO!

BBR

Obowi±zek wiary w bajki