Obowiązek wysyłania plików JPK dla mikroprzedsiębiorców

Data: 2018-02-11 20:54:14
Autor: KOT
Obowiązek wysyłania plików JPK dla mikroprzedsiębiorców
Jakiś czas temu opisywałem jakie trudności mogą stać na drodze
mikro-firmom w związku z nowym obowiązkiem wysyłania plików
JPK do MF począwszy od danych za styczeń 2018.
Oczywiście najprostrzym sposobem jest zlecenie
tego obowiązku biurom rachunkowym za dodatkową opłatą
ale jak ktoś chce sam to co ?
Pisałem nawet w tej sprawie do MF, że to po ich stronie
powinno leżeć opracowanie prostej aplikacji do wspomagania
tego procederu. I o dziwo jest !!!. MF opublikowało na swej
stronie taką aplikację do pobrania.
Co prawda jeszcze jej nie sprawdziłem jak działa ale sam
fakt, że MF wyszło naprzeciw oczekiwaniom, to juz coś.
Dla leniwych podaję poniżej link do odpowiedniej strony
Ciekawe jaką będziecie mieli opinię o tej aplikacji, bo
ponoś jest przyjazna. Zobaczymy ...

http://www.finanse.mf.gov.pl/pp/jpk -- -
Ta wiadomosc e-mail zostala sprawdzona pod katem wirusow przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Obowiązek wysyłania plików JPK dla mikroprzedsiębiorców