Obowiazki SM - remont/modernizacja rur

Data: 2009-06-08 13:18:01
Autor: Icek
Obowiazki SM - remont/modernizacja rur
SM chce dokonac modernizacji pionow cieplej i zimnej wody. Ja jako
wlasciciel (KW) mieszkania wyrazam zgode warunkowa tj. po zagwarantowaniu,
ze SM odtworzy stan poprzedni.

Mam lazienke na gwarancji (remont miesiac temu) a teraz SM chce w mojej
lazience wykuc dziure o wymiarach metr na dwa aby doprowadzic do wymiany rur
w pionach. Ja natomiast postawilem warunek ze owszem ale:

1. maja mi dostarczyc projekt z opisem co chca u mnie zniszczyc bo
telefoniczne zawiadomienie, ze beda ryc mnie nie satysfakcjonuje

2. zapewnienie, ze przywroca stan poprzedni najlepiej w porozumieniu z
firma, ktora dokonala remontu

Czy mam takie prawo czy powinienem dac dostep do planowych prac remontowych
bezwarunkowo?

Icek

Obowiazki SM - remont/modernizacja rur