Obowi±zki dewelopera po 1.01.2009 - certyfikaty energetyczne.

Data: 2009-06-01 19:01:36
Autor: finder24
Obowi±zki dewelopera po 1.01.2009 - certyfikaty energetyczne.
Witam wszystkich,

Co siê zmieni³o je¶li chodzi o obowi±zki dewelopera w kierunku nabywcy
mieszkania oddawanego do u¿ytku po 1 stycznia 2009 roku? Wydaje mi siê, ¿e
deweloper ma obowi±zek dostarczyæ klientowi certyfikat energetyczny
mieszkania. Nie jestem jednak pewien czy nie chodzi przypadkiem o ca³y budynek
w przypadku bloków. Kto¶ siê orientuje? O co poza certyfikatami warto jeszcze
zadbaæ przy nabywaniu mieszkania?

Dziêki,
finder24

--

Obowi±zki dewelopera po 1.01.2009 - certyfikaty energetyczne.