Obowiązki właściciela mieszkania

Data: 2009-07-12 17:44:18
Autor: pamana
Obowiązki właściciela mieszkania

Czy jako właściciel mieszkania mam zapewnić stały nadzór? Nie wolno mi
zostawić mieszkania i wyjechać np. na pół roku? Jak to prawnie wygląda?

czuje poodbny bol i niechęć do wpuszczania bądż co bądż obcych ludzi .
wiec zwyczajnie nie otwieram :D

na karteczce którą znajduję w drzwiach jest nr telefonu/mail pod ktoym proszą zgłosić wlasnoreczny odczyt np . wodomierzy co robie ,wysyłam i już.

jesli  sie nie zglosi to naliczają wdg. jakies tam ichniejszej sredniej.

chyba nikt rozsądny nie zostawia mieszkania na pol roku bez opieki.
p.

Obowiązki właściciela mieszkania