Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.

Data: 2009-03-06 04:12:50
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.
Obowiązkiem każdego Słowiana jest mordercza walka z
Zachodnioeuropejczykami do ostatniego tchu, do ostatniej
kropli z żył.

Na słowiańskiej ziemi nie ma prawa istnieć żadna inna cywilizacja
oprócz wschodnioeuropejskiej z wyjątkami, które mają
istnieć wyłącznie z przywilejów nadanych dla przyjaciół Słowian.

Zachodnioeuropejczycy jak i Muzułmanie to nie są żadni ludzie
do życia pod wspólnym dachem dla nas Słowian. Ten we Wschodniej
Europie, kto nie widzi nic problematycznego z Muzułmanami i
Zachodnioeuropejczykami żyjącymi w tych samych granicach
z nami Słowianami musi być:

a) Chorym psychicznie Słowianem, który winien być leczony ku
normalności w najbliższym szpitalu dla psychicznie chorych.

b) Cudzoziemską przybłędą, która wykorzystując miejsce swojego
urodzenia w Europie i znajomość języka słowiańskiego (a także
być może nawet posiadaniem obywatelstwa jakiegoś słowiańskiego
państwa) podszywa się pod Słowiana i sabotuje nam Słowianom
normalne życie, próbuje kraść przyszłość naszym słowiańskim
dzieciom i dąży do wyniszczenia biologicznego nas Słowian z
powierzchni Ziemi.

Walka tak długo, aż ta krzyżacka zawierucha rozsypie się i rozwieje
się na cztery strony świata.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-03-06 07:54:15
Autor: Piotr
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.
Dnia Fri, 06 Mar 2009 04:12:50 GMT, pan Piotr Glownia h. Godzyamba
napisa³(a):

Obowi±zkiem ka¿dego S³owiana jest mordercza walka z
Zachodnioeuropejczykami do ostatniego tchu, do ostatniej
kropli z ¿y³.

Ile montujesz dziennie sedesów tym antysemitom. Pietrek? To musi byæ
strasznie og³upiaj±ca praca... Strasznie!
pz
Piotr

Data: 2009-03-06 09:14:31
Autor: mkarwan
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zach odnioeuropejczykami.
U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dbjm4o41ovce.dlgmasz.facet.luzik...

Jogi chleje nawet w nocy.

Data: 2009-03-06 09:39:16
Autor: Piotr
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.
Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:14:31 +0100, mkarwan napisa³(a):

Jogi chleje nawet w nocy.

Sk±d ten pomys³, ¿e to Jogi? Mnie wie wydaje, ¿e to zupe³nie inny niepe³nosprawny.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-06 08:22:46
Autor: jan paszek
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.
niech nam zyje zachod i ateizm -polak to ciemna masa-tylko umie w³zic do d.... ksiêdzom- czysty zabobon,dewotyzm ,nietoreracja- niech nam zyja ZYDZI bo nalepszy kraj na ziemi !!!!!!!!

Data: 2009-03-06 09:32:19
Autor: jadrys
jan paszek pisze:
niech nam zyje zachod i ateizm -polak to ciemna masa-tylko umie w³zic do d.... ksiêdzom- czysty zabobon,dewotyzm ,nietoreracja- niech nam zyja ZYDZI bo nalepszy kraj na ziemi !!!!!!!!

Jasiu... Piszesz jak kura pazurem..

--
Linuks to system dla my¶l±cych u¿ytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Równie¿ ja

Data: 2009-03-06 09:35:53
Autor: Panslavista
Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
jan paszek pisze:
> niech nam zyje zachod i ateizm -polak to ciemna masa-tylko umie w³zic do
> d.... ksiêdzom- czysty zabobon,dewotyzm ,nietoreracja- niech nam zyja
> [...]

A boto kurzeja jest...

Obowi±zkiem ka¿dego S³owianina jest walka z Zachodnioeuropejczykami.