Obowi±zkowe OC - problem

Data: 2010-12-02 23:04:11
Autor: Krzysztof
Obowi±zkowe OC - problem

U¿ytkownik "Marcin [3M]" <mapa.bez_tego@giemajl.pl> napisa³

Czy nowy w³a¶ciciel musi zap³aciæ? Jak wyja¶niæ ca³± sprawê?

Mo¿e ten link Ci trochê pomo¿e:
http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-problemy/Problem_podwojnego_ubezpieczenia_OC_posiadaczy_pojazdow_mechanicznych__55

Generalnie to masz zdeczko przekichane, bo jak pisz± inni - prawo mamy wyj±tkowo debilne w tej kwestii.
Ale z do¶wiadczenia w³asnego i paru znajomych wiem, ¿e niektóre firmy ubezpieczeniowe do¶æ ³agodnie podchodz± do takich spraw i nie robi± na si³ê problemów (ja w³a¶nie niedawno mia³em akcjê z wypowiedzeniem, którego zapomnia³em z³o¿yæ w terminie, ale na szczê¶cie uda³o siê to za³atwiæ bezbole¶nie). My¶lê, ¿e je¶li wy¶lesz rzewny list proszalny opisuj±cy dok³adnie ca³± sytuacjê, to masz du¿e szanse na to, ¿e Ci przyjm± wypowiedzenie nawet po terminie. Ew. ka¿± zap³aciæ tylko czê¶æ sk³adki, proporcjonalnie do okresu, w jakim dzia³a³o to ubezpieczenie. Zawsze co¶.
A sprzedawcy przy najbli¿szej okazji powiedz, co o nim my¶lisz ;-)

K.

Obowi±zkowe OC - problem