Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!

Data: 2009-04-24 21:43:17
Autor: Pa_blo
Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!

U¿ytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gssqkj$nnk$1atlantis.news.neostrada.pl...

No ju¿ wy¿ali³em siê...

A jak sie nazywa ta czesc ktora przytarl?

Picasso

Data: 2009-04-25 11:42:43
Autor: Mlody
Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!
U¿ytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gst5a6$6a5$1nemesis.news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gssqkj$nnk$1atlantis.news.neostrada.pl...

No ju¿ wy¿ali³em siê...

A jak sie nazywa ta czesc ktora przytarl?

Zderzak, co nie znaczy ¿e s³u¿y do tego ¿eby mieæ wszystko w dupie i napierdzielaæ ludziom po zderzakach bo siê je¼dziæ nie umie.
A drzwi? Te¿ do tego s³u¿±?
A wgnieciony b³otnik te¿ do tego s³u¿y?
I tak mistrzostwem by³o jak w poprzednim samochodzie mia³em wgniota i rysê na masce bo siê dostawcy chleba do pobliskiego sklepu drzwi za mocno otworzy³y... oczywi¶cie to tylko moja dedukcja sk±d siê wzi±³ taki ¶lad na masce, bo karteczki nie u¶wiadczy³em...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-04-26 13:08:56
Autor: Pa_blo
Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!

U¿ytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsumg4$90e$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale od zderzaka przeszedles do maski i blotnika...
Nie martw sie, niedawno bylem na popoludnie umowiony z klientem na auto a rano jakis pacjent zrobil mi "dziure" w drzwiach swoimi drzwiami. Wgniot byl taki, ze tylko lakiernik mogl pomoc.

Ja tam o zderzaki sie nie martwie. Jak juz jest mocno brzydki, to oddaje do lakiernika i po klopocie. Potrakruj to jak obowiazkowa wymiane klockow a doraznie stosuj paste polerska. Nie ma sie co wsciekac bo zycia nie starczy...
W Paryzu chyba zawalu bys dostal, gdybys zobaczyl jak Ci auto zderzakami przepychaja. Nikt nie widzi w tym nic zdroznego.

Zawsze mozna zostawiac latorosl w samochodzie ktora bedzie pilnowala i spisywala ewentualnych sprawcow tych zbrodni!

Picasso

Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!