Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!

Data: 2009-04-24 23:36:21
Autor: Przemek
Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!
Mlody wrote:
Powinny byæ.
No nie mogê, mam samochód od wrze¶nia, a ju¿ trzeci raz jaki¶
pier*****y psi zwis(sorry ale inaczej siê okre¶liæ takich nie da)
przytar³ mi tylny zderzak i pooszed³ i tyle go widzieli.

A jestes pewien ze to mezczyzna?
Ja mialem taka sytuacje - ulica osiedlowa waska ale bez przesady
z jednej strony chodnik (brak zakazu zatrzymywania sie)
 z drugiej miejsca parkingowe do parkowania prostopadle do jezdni
Poniewaz miejsca parkingowe byly wszystkie zajete zatrzymalem sie polowa auta na chodniku polowa byla na jezdni ,
wyciagam cos z auta i widze nowa corse wyjezdzajaca  tylem z miejsc parkingowych ale jakos tak niepewnie po duzym luku.
Auto podjechalo niebezpiecznie blisko  do mojego i zanim zdazylem zareagowac cofnelo tak ze rog  mojego tylnego zderzaka
zostawil kilkudziesieciocentymetrowa ryse  z boku na corsie (jezdze vanem wiec zderzaki sa dosc wysoko). Kierowca corsy nawet tego nie zauwazyl
tylko wrzucil bieg do przodu i zbiera sie do odjazdu. Puknalem  w szybe , auto sie zatrzymala i wysiada pani :) - pytam sie czy wie ze wlasnie
zarysowala mi zderzak  - chwila konsternacji  i dostalem pol bezczelna odpowiedz - moze pan juz to mial . Pokazuje jej ryse na jej aucie z resztkami
mojego lakieru - kobieta zbladla , i zaczela rozpaczac ze nowe auto , co powie maz itp .Na koniec stwierdzila ze przeciez jak kupowali auto w salonie
to specjalnie chciala z pikaczem sygnalizujacym dokad mozna cofac i chyba cos sie zepsulo ze nie zadzialal :) .

Data: 2009-04-24 22:40:39
Autor: ¿ó³ta piêta
[...]

i co bylo dalej?

Data: 2009-04-25 16:35:59
Autor: Przemek
¿ó³ta piêta wrote:
[...]

Coz moje auto i tak jest porysowane a ze szkoda  na moim zderzaku obejmowala z 5cm2 i nie byla jakos bardzo widoczna
(u niej wygladalo to znacznie gorzej ) to machnalem reka i
pozwolilem jej odjechac .Mam nadzieje ze na przyszlosc uzyje chocby lusterek a nie tylko bedzie ufala elektronice

Data: 2009-04-24 23:19:54
Autor: R2r
Przemek pisze:
Mlody wrote:
[...]

A to naprawdê ma du¿e znaczenie. :->

--
Pozdrawiam. Artur.

Obowi±zkowe egzaminy z parkowania co 2 lata!