[Ruch Palikota] Obowi±zkowe kaski, kamizelki i przegl±dy tech.

Data: 2012-04-02 22:50:21
Autor: garym
[Ruch Palikota] Obowi±zkowe kaski, kamizelki i przegl±dy tech.
W dniu 2012-04-02 22:01, Sebastian  Paw³owski pisze:

Z powa¿aniem
Pose³ Maciej Mroczek

Maciej Mroczek to teraz kolega klubowy Giba³y. Ciekawe co Hy³a na to?

pozdr

Micha³

Data: 2012-04-02 23:35:11
Autor: Marcin Hy³a
On 2012-04-02 22:50, garym wrote:

Maciej Mroczek to teraz kolega klubowy Giba³y. Ciekawe co Hy³a na to?

Nic. Jak ³atwo siê domy¶liæ, ja na Mroczka nie g³osowa³em. Oczywi¶cie trzeba go opieprzyæ za takie brednie.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-04-02 23:48:36
Autor: garym
W dniu 2012-04-02 23:35, Marcin Hy³a pisze:

Nic. Jak ³atwo siê domy¶liæ, ja na Mroczka nie g³osowa³em. Oczywi¶cie
trzeba go opieprzyæ za takie brednie.

to mam nadzieje ze opieprz bêdzie zdrowy, bo has³o ³adne i populistyczne. W zesz³ej kadencji ju¿ kilku pos³ów chcia³o na nim karierê zrobiæ. Teraz weszli nowi i szukaj± swojej szansy.

mIcha³

Data: 2012-04-03 00:32:54
Autor: Marcin Hy³a
On 2012-04-02 23:48, garym wrote:

[...]

Sie zaczê³o:
http://polskanarowery.sport.pl/blogi/chodz_na_rower/2012/04/glupota_nie_spi_czyli_ruch_palikota_w_natarciu/1

http://polskanarowery.sport.pl/blogi/velorution/2012/04/mroczna_sprawa/1

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-04-02 23:51:19
Autor: szufla
[Ruch Palikota] Obowi±zkowe kaski, kamizelki i przegl±dy tech.

:
Nic. Jak ³atwo siê domy¶liæ, ja na Mroczka nie g³osowa³em. Oczywi¶cie trzeba go opieprzyæ za takie brednie.

Brednie ? To jest matolstwo w czystej postaci ! Mozna smialo ten wymysl dolaczyc do innych typu zakaz spozywania alkoholu w samolotach lub wprowadzenie norm ilosci miejsca dla narciarzy na stokach.
K... kto wybiera takich ludzi ?

sz.

Data: 2012-04-03 10:41:22
Autor: ...::QRT::...
[Ruch Palikota] Obowi±zkowe kaski, kamizelki i przegl±dy tech.
Dnia Mon, 2 Apr 2012 23:51:19 +0200, szufla napisa³(a):

:
[...]

ten kto uk³ada listy wyborcze.

[Ruch Palikota] Obowi±zkowe kaski, kamizelki i przegl±dy tech.