Obróciło mnie

Data: 2021-01-31 23:40:48
Autor: ii
Obróciło mnie
Hej,

Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu na skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego kolegę radka. :-)

Data: 2021-02-01 00:46:52
Autor: PiteR
Obróciło mnie
in <news:rv7blm$pd2$1news.icm.edu.pl>
user ii pisze tak:

Hej,

Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu
na skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego
kolegę radka. :-)

Sprawdź balancer na baterii. Pewnie auto pobierało prąd z przednich cell a tylne pomijało. Zainteresuj sie technologią TRIM.

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

Data: 2021-02-01 20:37:32
Autor: ii
Obróciło mnie
user ii pisze tak:

[...]

Balancer sprawdzałem, expandera jeszcze nie.

Pewnie auto pobierało prąd z przednich
cell a tylne pomijało. Zainteresuj sie technologią TRIM.

TIM TIRIM TIM?

Data: 2021-02-01 13:19:42
Autor: J.F.
Obróciło mnie
Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rv7blm$pd2$1@news.icm.edu.pl...
Jechałem sobie elektrycznym tylnonapędowym Twizy i przy skręcaniu na skrzyżowaniu obróciło mnie. Jakieś komentarze? Liczę na naszego kolegę radka. :-)

Jest zima, musi obracac.

Ale ... pogratulowac temu Twizzy dynamiki ... czy nie ma czego, bez gazu cie obrocilo ?

Ale czy ESP nie jest od lat obowiazkowy w samochodach ?

J.

Data: 2021-02-01 13:50:08
Autor: Cavallino
Obróciło mnie
W dniu 01-02-2021 o 13:19, J.F. pisze:
[...]

Naprawdę - wiara w ESP na śliskim jest deczko niepoważna.
Więc jak czytam miłośników RWD, że elektronika im w 100% fizykę naprawi, to mnie pusty śmiech ogarnia.

Naprawi - ale na suchym asfalcie.

Data: 2021-02-01 20:40:22
Autor: ii
Obróciło mnie
[...]

Ale wiesz, jedziesz na prostej, depniesz i też obraca. Możesz wylądować nawet na zaparkowanych samochodach. Latem nie, ale zimą tak to wygląda. Krótkie jest. Poza tym opon nie zmieniłem bo pomyślałem, że nie ma gdzie jeździć i zimy nie będzie jak zwykle :-)

Ale ... pogratulowac temu Twizzy dynamiki ... czy nie ma czego, bez gazu cie obrocilo ?

No bez, nic gazu nie tankowałem, tylko prąd.

Ale czy ESP nie jest od lat obowiazkowy w samochodach ?

Najwyraźniej nie.

Data: 2021-02-02 11:50:06
Autor: _Master_
Obróciło mnie
W dniu 2021-02-01 o 20:40, ii pisze:
i zimy nie będzie jak zwykle

kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)

Data: 2021-02-03 00:13:34
Autor: ii
Obróciło mnie
W dniu 02.02.2021 o 11:50, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-01 o 20:40, ii pisze:
i zimy nie będzie jak zwykle

kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)

Nie mogę się zdecydować na które Twizy je założyć :-)

Data: 2021-02-05 18:03:42
Autor: JDX
Obróciło mnie
On 2021-02-02 11:50, _Master_ wrote:
W dniu 2021-02-01 o 20:40, ii pisze:
i zimy nie będzie jak zwykle

kupiłeś sobie zabawkę i dziadujesz na oponach? ;-)
No nie taka zabawkę. W końcu ma napęd na tył, tak jak na prawdziwe auto
przystało. :-)

Data: 2021-02-05 19:05:43
Autor: ii
Obróciło mnie
[...]