Obracający się ekran w laptopie

Data: 2018-03-08 23:37:06
Autor: Bolko
Obracający się ekran w laptopie
Pacjent dell lattitude polesingowy z w7.
Wystarczy zamknąć klape i po chwili otworzyć i ekran obrócony o 90 stopni.

W opcja ekranu orientacja ustawiona poziomo.

ADW cleaner i Malwarebytes wykazują 0 problemów.

Jedynie co pomaga to klawisz windows+P i ustawienie na rozszerzona.
Ale tylko do klejnego zamkniecia laptopa.

Data: 2018-03-09 00:25:40
Autor: Bolko
W dniu piątek, 9 marca 2018 09:16:37 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
W dniu 2018-03-09 o 08:37, Bolko pisze:
> Ale tylko do klejnego zamkniecia laptopa.
> Widocznie on nie lubi tego, że mu zamykasz klapkę, i w ten "subtelny"
sposób, chce na Tobie wymusić, abyś tego ie robił. Dlaczego? Pewnie chce
podglądać co się wokół niego dzieje, ze pomocą kamerki. Masz kamerkę?

No to już nie jest Twoja!

A w wiesz że to jest myśl. Ostatnio przeczytałem że laptopy poglądają ludzi i ma zaklejoną kamerkę. Może to dlatego.

Data: 2018-03-09 01:35:48
Autor: Bolko
Obracający się ekran w laptopie
Ale tak na poważnie...
Co robie źle?

Data: 2018-03-09 10:43:56
Autor: Adam
Obracający się ekran w laptopie
W dniu 2018-03-09 o 10:35, Bolko pisze:
Ale tak na poważnie...
Co robie źle?

Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

Zacząłbym od całkowitej dezinstalacji wszystkiego, związanego z kartą graficzną i z zarządzaniem energią. A potem próba na sterownikach domyślnych, instalacja zarządzania energią, próba, instalacja driverów grafiki, najlepiej w wersji core itd.

Nie napisałeś, jaka konfiguracja laptopa. Możesz podać Service Tag?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-03-09 02:46:07
Autor: Bolko
W dniu piątek, 9 marca 2018 10:43:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]

Nie napisałeś, jaka konfiguracja laptopa. Możesz podać Service Tag?

Service tag GWV6GS1
dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test
ale nic sensownego nie wykrył

Data: 2018-03-09 13:14:21
Autor: mark64
Obracający się ekran w laptopie
Witam.
Być może skróty w panelu sterowania kartą graficzną,
masz domyślnie włączone i przy zamykaniu klapy naciskasz
niechcący :-).

Data: 2018-03-09 16:50:55
Autor: ń
Obracający się ekran w laptopie
A we właściwościach grafiki nie masz ustawionego odwracania obrazu (np. przy zamknięciu ekranu włącza się tryb prezentacji/rzutnika)?
Lub iRotate itp.?

Data: 2018-03-10 01:49:57
Autor: Marcin Debowski
On 2018-03-09, Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
> [...]

Service tag GWV6GS1
dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test

Poguglałem odrobię i problem występuje dość często, przy bardzo różnych laptopach i o ile rozwiązań ad-hoc jest kupa (np CRT ALT strzałka w górę), o tyle permanentnych praktycznie nie znalazłem. Przypuszczalnie jedno z wielu ułatwień M$, którego support w swojej łaskawości sugeruje poinstalować wszystkue updaty.

--
Marcin

Data: 2018-03-09 09:56:31
Autor: ń
Obracający się ekran w laptopie
O Boże, nie wywołuj A. z lasu...

-- -- -
Ostatnio przeczytałem że laptopy poglądają ludzi i ma zaklejoną kamerkę.