[android] Obracanie głównego ekranu

Data: 2010-12-05 12:42:03
Autor: Rabbit McCroolick
[android] Obracanie głównego ekranu

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:19p4xtpozhb7b.dlgkapselek.net...

Da się coś z tym zrobić, żeby się ekran "przekręcał" czy to tak ma być?

Mi w ADWLauncherze się obraca wszystko, ale irytuje mnie (ot lekko przechylasz telefon poczas pisania esa i już ci się przestawia) i zablokowałem tę możliwość.

Data: 2010-12-05 12:48:35
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:idftq8$3bk$1news.dialog.net.pl...

Mi w ADWLauncherze się obraca wszystko, ale irytuje mnie (ot lekko przechylasz telefon poczas pisania esa i już ci się przestawia) i zablokowałem tę możliwość.

Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o to, że podczas przesuwania menu, czy pisania czegoś np. w widgecie Fejsa potrafił się obrócic w najmniej oczekiwanym miejscu. A do tego w trybie landscape ikony i widgety są porozciągane i utrudnia to korzystanie. Więc IMHO to zbędna funkcja.

[android] Obracanie głównego ekranu