Obraz ludzi zasilajacych szeregi PO

Data: 2009-02-23 12:03:14
Autor: James Bond
Obraz ludzi zasilajacych szeregi PO
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6307576,Napieralski__Huebner_dla_pieniedzy_przeszla_do_PO.html

Marcinkiewicz, Huebner - sami zdrajcy - ale juz niedlugo i sama PO posmakuje co to zdrada...

Data: 2009-02-23 12:52:58
Autor: awe
Obraz ludzi zasilajacych szeregi PO

Użytkownik "James Bond" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gntvpk$b7c$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6307576,Napieralski__Huebner_dla_pieniedzy_przeszla_do_PO.html

Marcinkiewicz, Huebner - sami zdrajcy - ale juz niedlugo i sama PO posmakuje co to zdrada...
-- -- -- -- -- -- -
A to mnie cieszy bo wczoraj napisalem ze Napierdalski nawoluje do kandydowania do Parlamentu Europejskiego i podkreslilem ze nie mam zludzen iz tu chodzi o kase...a nie o szczytne idee.
No i prosze sam Napierdalski odkrywa karty. Dokladnie tam prosze panstwa chodzi o spokojnie zarabiana kase, bez zadnej odpowiedzialnosci za cokolwiek...
awe

Data: 2009-02-23 13:15:34
Autor: MH
Obraz ludzi zasilajacych szeregi PO

Użytkownik "James Bond" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomo&#65533;ci news:gntvpk$b7c$1inews.gazeta.pl...

> [...]
No i prosze sam Napierdalski odkrywa karty. Dokladnie tam prosze panstwa chodzi o spokojnie zarabiana kase, bez zadnej odpowiedzialnosci za cokolwiek...

A co powiesz dzisiaj durniu o "waszym" Kaziu. Jak na razie to zauważam "morda w
kubeł" ...

MH

Data: 2009-02-23 13:36:48
Autor: Nazgul
MH pisze:
A co powiesz dzisiaj durniu o "waszym" Kaziu. Jak na razie to zauważam "morda w
kubeł" ...

Że dobrze, że wyleciał. Trojan...

Data: 2009-02-23 18:01:31
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:139f.000001ef.49a29366newsgate.onet.pl...

> [...]
>
> Marcinkiewicz, Huebner - sami zdrajcy - ale juz niedlugo i sama PO
[...]

mh rzniesz glupa czy faktycznie jestes?
awe

Obraz ludzi zasilajacych szeregi PO