Obraz partycji karty CF (@USB)

Data: 2010-11-04 19:13:13
Autor: konieczko
Obraz partycji karty CF (@USB)
W dniu 2010-11-04 18:59, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Mam kartę CF (PQI 256MB), z założoną jedną partycją (mini dystrybucja
linuxa).

Potrzebuje zrobic obraz tej karty i przenieść na o wiele większy nośnik
(CF 4GB).
Jeśli ta partycja będzie się chciała rozciągnąć na całą kartę -
chciałbym ją zmniejszyć (do 256MB), a na reszcie założyć inną.
Jeśli nie będzie się chciała rozciągać - na reszcie chciałbym po prsotu
założyć inną partycję.

Tylko... czym to zrobić?
Acronis nie potrafi (nie widzi CF wpiętej w czytnik USB), Ghosta nie
mam, Partition Magic podobno też nie potrafi.

Kiedyś używałem Ghosta, ale karta była wpięta w IDE i widziana jako dysk
- teraz nie mam Ghosta i ani myślę rozbierać kompa, czepiać flopa (na
Ghosta) i szukać adaptera IDE -- > CF.

Jest jakiś soft, któym zrobię kopię partycji (partycji! nie całej karty
- bo to bez problemu), a później przywrócę i nią zamieszam?

Wiem, że pytanie jest mało hardware'owe, ale nie mam pomysłu jaka inna
grupa mogła by pomóc.

Pozdrowienia i TIA,

dd ?

Obraz partycji karty CF (@USB)