Obraz przez GSM

Data: 2009-09-20 11:14:54
Autor: Paweł
Obraz przez GSM
Witam !

Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i akumulatorek do jej zasilania:
http://sk3.telekamera.pl/rower.jpg

Jeśli kogoś temat interesuje to obraz on-line z kamery powinien być dostępny gdzieś od godz. 11:20 na stronie:
http://sk3.telekamera.pl/gsm.html

W kamerze jest karta Play Online.
Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu zmniejszenia poboru prądu.

Paweł

Data: 2009-09-20 11:34:11
Autor: Olisa
Obraz przez GSM
Paweł pisze:
[...]

swietne to jest. gratulacje pomyslu :))

Data: 2009-09-20 11:47:36
Autor: Adrian
Obraz przez GSM

Jeśli kogoś temat interesuje to obraz on-line z kamery powinien być dostępny gdzieś od godz. 11:20 na stronie:
http://sk3.telekamera.pl/gsm.html

swietne to jest. gratulacje pomyslu :))

ŚWIETNE!!

Data: 2009-09-20 11:38:40
Autor: AL
Obraz przez GSM
Paweł pisze:
[...]

dziala - jedziesz wlasnie przez rynek

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-20 11:45:34
Autor: SDD
Obraz przez GSM

Użytkownik "Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h94s16$ol8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i

Sloneczko komus mocniej przygrzalo - ale generalnie pozytywnie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-20 12:20:24
Autor: Piotr M
Obraz przez GSM
Pewnego razu Paweł tak oto obwieścił(a):

Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i

I po wycieczce zostaw ją gdzieś w sypialni ;)

PS.
Świetna sprawa!

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-20 12:41:15
Autor: rafal
Obraz przez GSM
Paweł pisze:
[...]

O 12:35 przejechałeś przejazdem dla rowerzystów przy czerwonym świetle (co prawda wydaje mi się, że widziałem jedynie sygnalizator dla pieszych więc może miałeś prawo) ;-)

Data: 2009-09-20 13:25:20
Autor: uśmiechnięta daria:D
Obraz przez GSM
[...]

Witam. Przepraszam za może śmieszne pytanie ale jak takie coś zrobić żeby obraz szedł z kamery do netu? I jaka to musi być kamera?

Data: 2009-09-20 15:39:42
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

Przepraszam za może śmieszne pytanie ale jak takie coś zrobić żeby obraz szedł z kamery do netu? I jaka to musi być kamera?

Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak ogólne pytanie.
Wszystko zależy od od konkretnego zastosowania. Sposobów udostępniania obrazu jest wiele.

Paweł

Data: 2009-09-20 16:17:35
Autor: uśmiechnięta daria:D
Obraz przez GSM
Użytkownik "Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h95c0o$f5p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak ogólne pytanie.
Wszystko zależy od od konkretnego zastosowania. Sposobów udostępniania obrazu jest wiele

Chodzi o przesyłanie obrazu przez GSM i oglądanie go w necie.
Lub prościej: tak samo jak w przypadku tego roweru.

Data: 2009-09-20 18:36:27
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

Chodzi o przesyłanie obrazu przez GSM i oglądanie go w necie.
Lub prościej: tak samo jak w przypadku tego roweru.

Kamera przesyła przez GSM obraz na wskazany serwer. Dopiero z tego serwera w klasyczny sposób przez stronę WWW jest on udostępniany innym użytkownikom.
Kamera jest uaktywniana (przesyła dane) tylko jeśli ktoś ogląda z niej obraz (uruchomił w przeglądarce odpowiednią stronę WWW). Taka funkcjonalność jest niezbędna aby ograniczyć koszty eksploatacji.
Ta kamera na rowerze może w ciągu godziny przesłać nawet 150MB danych (przy 2 fps).
W sumie jest to specjalizowane urządzenie. Jego funkcjonalność i parametry zostały dostosowane do parametrów usług transmisji danych oferowanych przez krajowych operatorów GSM.

Paweł

Data: 2009-09-20 22:16:29
Autor: Wemif
Obraz przez GSM
Paweł <pawel.neo@neostrada.pl> wrote:
W sumie jest to specjalizowane urządzenie. Jego funkcjonalność i parametry zostały dostosowane do parametrów usług transmisji danych oferowanych przez krajowych operatorów GSM.

To przy użyciu kamery K-100? Ile kosztuje ta kamera
i gdzie to można kupić w ilościach detalicznych? Na stronie
elsat.com.pl znalazłem tylko informację, że sprzedają powyżej 100szt, ale na maila kilka tygodni temu nie odpisali.

a.

Data: 2009-09-20 15:51:16
Autor: spiderpl
Obraz przez GSM

Zobacz po prostu www.telekamera.pl

Data: 2009-09-20 16:01:43
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

Witam. Przepraszam za może śmieszne pytanie ale jak takie coś zrobić żeby
obraz szedł z kamery do netu? I jaka to musi być kamera?

Zobacz po prostu www.telekamera.pl

Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie telekamera.pl

Paweł

Data: 2009-09-20 16:46:59
Autor: uśmiechnięta daria:D
Obraz przez GSM
Użytkownik "Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h95da1$h31$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie telekamera.pl
Paweł

A możesz podzielić się wiedzą :) ?

Data: 2009-09-20 23:28:41
Autor: Michał
Obraz przez GSM
Zobacz po prostu www.telekamera.pl

Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie telekamera.pl

Zdaje sie, ze po to tu napisales, zeby o tym podyskutowac, wiec zamiast pisania ze to wielka tajemnica i nie tak tylko inaczej, moze napisz poprostu co tam uzyles, jak to funkcjonuje i tyle, chyba bedzie prosciej...
pozdrawiam
michal

Data: 2009-09-21 19:38:27
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

moze napisz poprostu co tam uzyles, jak to funkcjonuje i tyle, chyba bedzie prosciej...

Sformułowanie "żeby obraz szedł z kamery do netu" świadczyło raczej, że pytający nie oczekuje wyjaśniania subtelności protokołów sieciowych. Odpowiedź więc była dość ogólna.
Przygotuję w ciągu kilku dni stronę WWW ze szczegółowym opisem. Jak będzie gotowa to podam na tej grupie link do niej.

Zdaje sie, ze po to tu napisales, zeby o tym podyskutowac

Najchętniej poznałbym opinie potencjalnych użytkowników co sądzą o takim produkcje. Co w nim należy zmienić, co dodać ?

Paweł

Data: 2009-09-21 20:19:15
Autor: uśmiechnięta daria:D
Obraz przez GSM
Użytkownik "Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h98ece$9c3$1nemesis.news.neostrada.pl...

Sformułowanie "żeby obraz szedł z kamery do netu" świadczyło raczej, że pytający nie oczekuje wyjaśniania subtelności protokołów sieciowych. Odpowiedź więc była dość ogólna.

To może uściślę. Chcę przesłać obraz za pomocą karty play internet. Chciałabym mieć możliwość wyboru czy w danej chwili mogą oglądać go wszyscy czy nie. A tak wogóle to jestem pytającA, a nie pytającY:)

Data: 2009-09-21 21:23:47
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

To może uściślę. Chcę przesłać obraz za pomocą karty play internet. Chciałabym mieć możliwość wyboru czy w danej chwili mogą oglądać go wszyscy czy nie. A tak wogóle to jestem pytającA, a nie pytającY:)

Z mojego punktu widzenia pytanie jest typu "Jak kieruje się samochodem ?" Można na nie odpowiedzieć zarówno w kilku słowach jak napisać na ten temat książkę.
Podaj trochę informacji o zastosowaniu. To znacznie ułatwi zaproponowanie jakiegoś konkretnego rozwiązania.

Paweł

Data: 2009-09-23 08:29:51
Autor: Artur\(m\)
Obraz przez GSM

> [...]

temat książkę.
Podaj trochę informacji o zastosowaniu. To znacznie ułatwi
zaproponowanie jakiegoś konkretnego rozwiązania.

Powiedz że robisz biznes (to dobrze) i próbujesz zainteresować
(zaintrygować)
spore grono użytkowników (to też dobrze) ale sposób w jaki to robisz
nieszczególnie

Artur(m)

Data: 2009-09-23 09:08:25
Autor: Paweł
Obraz przez GSM

[...]

Pyta się ktoś jak coś zrealizować. Usiłuję pomóc. Pytanie jest jednak bardzo ogólne. Nie wiadomo czy pytająca szuka gotowego produktu, czy
tylko z ciekawości pyta się jak coś działa. Zupełnie nie wiadomo o jaką skalę chodzi. Może pytająca chce pokazać przez chwilę dla zabawy obraz ze swojego telefonu kilku koleżankom a może planuje zrealizować profesjonalną transmisję z jakiejś masowej impresy dla tysięcy użytkowników. Może wcale nie chodzi o obraz z kamery tylko z jakieś innego źródła ...
Niestety telepatia nie jest moją najmocniejszą stroną a szklana kula jakoś marnie działa. Z tego powodu zasugerowałem podanie większej ilości danych.

Paweł

Data: 2009-09-23 09:33:56
Autor: looker
Obraz przez GSM
Niestety telepatia nie jest moją najmocniejszą stroną a szklana kula jakoś marnie działa. Z tego powodu zasugerowałem podanie większej ilości danych.

ok, podaj:

-sprzet
-koszty
-soft

Chyba, ze chciales sie zareklamowac.

Data: 2009-09-20 20:49:48
Autor: Jan Strybyszewski
Obraz przez GSM

Jak masz WM, iphona, Androida to www.qik.com

Data: 2009-09-20 20:47:53
Autor: Jan Strybyszewski
Obraz przez GSM
Paweł pisze:
[...]

To nie lepiej uzyc gotowca w postaci www.qik.com

np na zywo mozna bylo ogladac cos takiego stremowane z G1.

http://qik.com/video/2031330

Jakosciowo wyglada calkieem ok, na qik.com jest wiele jkanalow live

Paweł

Data: 2009-10-18 04:01:50
Autor: Marcin
Obraz przez GSM
Jan strona jest spoko i rozwiązanie również dobre.
Zaletą jest to że można wykorzystać standardowy telefon

Jest tylko jeden minus tej transmisji na 15 minutowy film miałem 7
minut opóźnienia.
Nie do końca to jest on line.
A jeżeli ustawisz transmisje na 20godzin to jakie będzie miał
opóźnienie. ?? To chyba już nie będzie on line

Obraz przez GSM